Barış: kimsin?
: Senin kurtarıcın.
Barış: O halde sana bir şey diyeceğim, benimle şifreli konuşma, ne demek istediğini söyle.
: Bak artık hayatını kontrol edemiyorsun, içki içiyorsun, sigara içiyorsun, kulüplere gidiyorsun..
Barış: Ama şu hayatına bak, seni tanımıyorum, beni mi gözetliyorsun? Sen kimsin, sesini tanımıyorum.
: Beni tanımasan iyi olur ama her halükarda ben seni çok iyi tanıyorum, hatta kendi ailenden bile daha iyi tanıyorum.
Barış: sen kimsin?
Sıranın arkasındaki kişi telefonu kapatır, Barış şaşkın bir halde telefonunu kanepeye atar ve hiçbir şey olmamış gibi televizyon izlemeye devam eder.
Şimdi 5 gün oldu, Barış yakalanamadı ve Kahil polisin kendisinden gerçeği söylemesini istemesine rağmen onlara hiçbir şey söylemiyor ya da bilmiyorum diyor.
Günler geçiyor ama yine de bir şey yok, sonunda Kahil'in hastaneden ayrılmak zorunda kalması polisin Kahil'e söylediğini, o hiçbir şey söylememiş olsa bile onların ilk isimlerinin olması onun aramasını kolaylaştıracak, ama er ya da geç gerçek çözülecek.
Kahil polise elinden geleni yaptığını ancak yalnızca söylemesi gerekeni söylediğini söyler.
Kahil, nihayet eve dönmek için hastanenin önünde kendisini bekleyen ebeveynleri, erkek ve kız kardeşlerinin bulunduğu hastaneden taburcu edilir.
arabalarına binip eve giderler
Kahil: sonunda evdeyim
Kız kardeşi : Kısacası ev evdir
Kahil: Dikkatli bak Sibel, ev daha samimi, hastane herkesin girip çıkabildiği daha mahremiyet
Sibel: Ama kardeşim
Kahil : Sus. Nefis..
Anne-baba, erkek ve kız kardeşler artık evde. Bundan sonra ne olacağını kim bekleyebilir?
Zehra: Sibel, Leila gelin buraya size bir diyeceğim var.
Sibel&Leila: Tamam Anne !
Sibel ve Leila mutfağa doğru gidiyorlar
Zehra: Kahil'in bıçaklandığı gece ne olduğunu biliyor muydunuz ?
Sibel: Anne sana yalan söylemeyeceğim ama bilmiyorum hiçbir şey görmedim
Zehra: Leyla sen?
Leila: Ben de bilmiyorum.
Zehra: Tamam gidin oturma odasına.
Sibel ve Leila oturma odasına giderler ve oturup anneleriyle yaşananları birbirleriyle konuşurlar.
Sibel: biliyor musun?
Leila: bekle kapıyı kapatacağım ve sana anlatacağım
Leila kapıyı kapatır ve oturmak için geri gelir.
Sibel: biliyordun ve kendi annene yalan söyledin, yine de ona söylemek zorundasın
Leila: ama dur, beni zaten sinirlendirdiğini sana söylemedim bile
Sibel: hadi söyle
Leila: tamam, aslında saat 22.00 sıralarında Kahil'in Barış'la telefonda konuştuğunu duydum, geleceğini ve oradan ayrılmayacağını söyledi. Kahil'den bunu duydum
Sibel: Kahil'in Barış'a buradan gitme söylemesi hâlâ tuhaf.
Leila: anneye söylemek yok !
Sibel: tamam
Leila: Anneme söyleyeceğini sanmıyorum ama söylediğini görürsem görürsün
Sibel: beni neden tehdit ediyorsun?
Leila: Bilmiyorum ama bazen çok gaddar oluyorsun
Babaları kapıyı çalmadan oturma odasına gelir ve televizyon izlemeye oturur.
Poyraz: Zehra çay istiyorum lütfen
Zehra: tamam Sibel gel çay yap
Sibel : Tamam anne.
Sibel babasına çay yapmaya gidiyor, şimdi Kahil'e döneceğiz.
Kahil odasında Barış'ı bulmak için ne yapabileceğini düşünüyor, planlar, çözümler arıyor. Ancak bu çok risklidir çünkü hayatını riske atabilir.
Kahil: Lanet olsun, uyuşturucu satıyorum, sigara içiyorum, ne yapacağımı bilmiyorum
Leila kardeşini yemeğe çağırıyor.
herkes yemek masasındadır, baba konuşmaya başlar
Poyraz: Peki iyi misin kahil?
Kahil: evet baba
Poyraz: Bu akşam gerçekte yaşananların yanı sıra, bu akşam neden dışarı çıktığın ve saatin 22.00 olduğunu bize anlatabilir misin ?
Kahil : Polise her şeyi anlattım, neden yalan söylemek zorunda olayım ki?
Poyraz: peki neden 2 hafta 1 değil?
Kahil: bilmiyorum
Zehra: Poyraz! Sorun değil, her şey bitti, neden ona tekrar söylüyorsun? Yemek yeyin !
herkes yemek yiyor, kendi aralarında konuşuyor, her şey bittiğinde kadınlar mutfağı temizliyor ve diğerlerinin yanına gidiyor, çay içiyor ve uyku vakti geliyor, herkes uyuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8 YIL
Mystery / Thriller8 yıl, ana karakteri Kahil, Kahil, İstanbul'un işçi sınıfının yoğun olduğu bir bölgesinde yaşıyor, annesi, babası, kardeşleri var, her şey arkadaşının bir gece bir adamı bıçaklaması ile başlıyor. 8 yil, bu bir hikaye.