I Hope Nobody Catch Us.

1.2K 45 115
                                    


Semih x Arda x Kenan

---------------------------------------------------------------------

A'

Her zamanki gibi sınıfta yerimde oturuyordum. Ne Kenan ne de Semih gelmişti. Onları beklerken biraz kestirebilirim diye düşünüp kollarımı sıraya koyup kafamı da kolumun üzerine koydum.
Bir süre sonra boynumda bir nefes, ardından da bir öpücük hissettim. O hisle beraber mırıldanıp kalktım. Yanında oturan Kenan'ı gördüm.

"Bir şey yok bebeğim uyu sen."

"Kenan."
"Okuldayız."

"Ama özledim."
"Sensizlik ne kadar zor bilemezsin sen."

deyip bu sefer de dudaklarıma bir buse kondurmuştu.

"Of Kenan."
"Sonra susmam ama bak."

"Tamam Arda."
"Bir postaya susars-"

Göz devirip kafamı tekrardan masaya koydum. Kenan bacaklarımı okşuyordu bu sefer de ama hiçbir şeyi şuan tehlikeye atamazdım. Bu yüzden uyumaya devam ettim. Uyandığımda boş dersteydik, hoca yoktu. Ve ben uyurken Kenan ve Semih yer değiştirmişlerdi. Semih saçlarımı okşuyor ve beni izliyordu. Uyandığımı fark ettiğinde elini çekti ve sordu.

"Ben mi uyandırdım?"
"Ah, özür dilerim Arda."

"Hayır hayır."
"Sese uyandım sadece."

dedim ve kafamı onun omzuna koydum. Elini tekrardan saçıma koydu ve okşamaya başladı. Ne olursa bunun yapılmasından keyif alıyordum ve hoşuma gidiyordu, rahatlatıyordu da.
O sırada Kenan aptal aptal sesler çıkarmaya başlamıştı.

"Kenan mal mısın oğlum."

"Malım aşkım."

"Sus."

"Sustursana."

"Eve kadar sabret paşam."
"Evde göreceksin susmayı susturulmayı."

Bir yandan göz ucuyla Semih'e baktım, Kenan'ı yiyecekmiş gibi bakıyordu...

---

S'

Kenan yine Arda'yı sinir ediyordu. Böyle olduğunda o kadar rahatsız oluyordum ki...
Tamam, Kenan'ı da seviyordum ama Ardamı rahatsız etmesi beni sinir ediyordu. Belki bilmeden yapıyordu ama ben yine de sinir oluyordum.
Gözlerimi Kenan'dan ayırıp tekrardan Arda'ya odaklandım. Saçlarıyla oynuyordum yine. Kenan'ın söylediğine göre bunun yapılması onun hoşuna gidiyormuş...

Bende hoşuna gidecek daha güzel şeyler var Arda, öğreneceksin yakında.

---------------------------------

Kenan

Arda iti
Semih iti
Baksanıza biriniz şu lanet telefona
Sabır ya
Delireceğim şimdi

Arda

Ne var?
Arda Arda Arda.
Ardan siksin seni.
Yeter.

Kenan

Siksin o ayrı konu da
10 dakika önce buradaydın.
Nereye gittin?

Arda

Lavabodayım oğlum nerede olucam başka?
Dalga mı geçiyorsun.
Dedim hatta giderken.
Sor Semihe.

Sessiz Odalar. | Oneshots.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin