Seeun × Yujun | Cinta Si Pembuli

49 7 1
                                    

• This comes in two chapters.
- this is the fluffy chapter
- It can also be read as a stand alone ! <3
• 3100+ words

[ Requested back in April 😭✓ ]

[ Requested back in April 😭✓ ]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  .

  .

" Selamat pagi, Yujun si budak manja. "

Yujun melepaskan keluhan kecil.

Lagi-lagi dia diusik dan dikacau sebaik sahaja memasuki bingkai pintu kelas.

Yujun hanya mengendahkan kata-kata pelajar tadi dan terus bergerak menuju tempat duduk kebiasaannya di meja paling hadapan.

" Nope. Hari ini hari Jumaat, kau duduk belakang dengan aku. "

" Hari yang sepatutnya saya duduk dengan kamu tu hari Selasalah. "

" Lupa apa akan jadi kalau kau bantah kata-kata aku ? Hehe. "

Dasar, manusia kurang kasih sayang.
Gila agaknya.

Tanpa berkata apa-apa, Yujun mengambil begnya dan bergerak menuju ke meja belakang.

" Don't you dare to go anywhere.
Stay here with me.

It's amusing when you're here, beside me.";

Ujar Seeun sambil mencuit-cuit dan mencucuk kecil kedua belah pipi Yujun.

Comel. Getusnya sendiri.

Yujun menepis perlahan tangan Seeun.

" Gelilah. "

" Kalau macam tu, biasakan diri.
Aku akan buat begini hari-hari. ", Katanya kemudian kembali mengelus pipi merah serta lembut milik Yujun.

Seeun turut menarik-narik kedua belah pipi Yujun ke kanan dan ke kiri.

"Sakitlah!", marah Yujun.

Seeun hanya terkekeh kecil sebelum memberi usapan kasih di kepala Yujun.

.

.

.

.

Senja hampir menyapa.

Kelihatan beberapa orang pelajar sedang  bermain bola sepak di padang.

Seeun yang baru sahaja selesai sesi latihan bola keranjang awalnya berhasrat untuk terus pulang namun kakinya berhenti melangkah sebaik sahaja dia  terlihat rumpunan rerambut fluffy serta soft yang beralun-alun dan tergoncang comel.

Dia sangat kenal dengan pemilik rambut yang menambat hatinya itu.

Seeun duduk di bangku berdekatan.

Beg serta barangan peribadinya diletakkan di bangku sebelahnya.

[✓] Sketsa Mini xikers (bab pendek)Where stories live. Discover now