Evime hoş geldin

62 11 11
                                    

Sessiz bir şekilde Jungkook'un gelmesini bekliyordum. Birden bire kapı çalmıştı sonunda gelmişti çünkü biraz daha gecikseydi korkudan geberiridim heralde. Kapıyı açmak için üzerimdeki battaniyeyi üzerimden attım ve kapıya doğru ilerledim.

"Hoşgeldin Jungkook"

"Hoşbulduk Jimin" diyip montunu vestiyere koydu. Sonra birlikte içeri geçtik. İkimizde sessizdik. Derken o konuşmuştu.

"Eee napıyosun Jimin hastane çıkışından sonra bir ağrın falan oldu mu"

"Hastanden gelir gelmez dinlenmek için uyudum herhangi bir ağrım yok sağol"

Yağmur gittikçe şiddetini arttırıyor, şimşekler büyük bir patlamayı andırıyor gibi çakıyordu. Küçüklüğümden beridir şiddetli seslerden korkuyordum. Bir den bire çok büyük bir ses geldi ve korkudan Jungkook'a sarmıştım kendimi.

"Şş sakin ol Jimin bir şey yok."

"Sadece korktum biraz." diyebilmiştim.

"Kahve ister misin Jungkook?"

"Olabilir evet"

"Tamam o zaman sen bekle ben iki dk ya geliyorum.'

"Olmaz sana yardım edeceğim."

İkimizde mutfağa geçmiştik. Üst raftaki kahveye yetişemiyodum ve arkamda duran Jungkook kolunu uzatıp almıştı.  Ben suyu kaynatıp kahveleri kısa süre içinde hazırlamıştım Jungkook'u ise içeri film bulmaya göndermiştim.

Mutfaktan çıktım ve Jungkook un yanına doğru ilerleyip yine yanına oturmuştum.

Jungkook"Jimin sevgilin var mı?"

Birden bire sormuştu bu soruyu ve şaşırmıştım.

"Hayır Jungkook hiç olmadı peki ya senin?"

"Benimde öyle"

Biseksukel olduğumu ona söylemeli miydim bilmiyorum. O da en yakın arkadaşlarımdan biriydi sonuçta..(tabi canım öyledir 😉)

Birden yukarıdan telefon zil sesim çalıverdi. Arayan babam olabilirdi çünkü en son onunla konuşurken işi olduğunu söylemişti dolayısıyla şimdide nasıl olduğumu soracaktı.

Hızlıca yukarıya telefonumu almaya gittim kii kalbim yine sızlanmaya başlamıştı bunu fark eden Jungkook ben düşmeden yetişmişti.

"Jimin! İyi misin"

"Kalbim çok acıyor" (ağlamaklı)

"Şş sorun yok gel buraya"

Beni yavaşça kucağına almıştı hala kalbim sızlanıyordu.

Jungkook "odan nerede?"

"Koridorun sonunda sağ tarafta"

Beni odama kadar götürdü ve yatağıma yatırdı.

Jungkook "bu ağrı ara ara olabilir  kendini yorma sakın ve şimdilik dinlenmen gerekiyor hastanelik bir durum yok"

"Ama çok acıyor"

"Geçecek Jiminahh"

Deyip yanağıma bir öpücük kondurdu.
O an içim bir değişik olmuştu ilk defa böyle hissediyordum. Kalbim çok hızlı atmya başlamıştı ama bu sefer ağrı yoktu.

Telefonum yine çalmaya başlamıştı. Jungkook telefonumu komidinin üzerinden alıp bana verdi.

Jungkook "baban arıyor"

Hemen telefonu açtım.

"Alo Jimin iyi misin oğlum Jungkook'u aradın mı yanına geldi mi"

"Evet iyiyim baba bir sorun yok ve Jungkook da yanımda oturuyor."

My Healer / jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin