BU KİTABI ARKADAŞIM İLE BERABER YAZIYORUZ ONUN HESABINI KİTABIN KAPAĞINA KOYDUM AMA YİNE DE BÖLÜM SONUNA DA KOYACAĞIM...
KİTABIN BAZI BÖLÜMLERİ TEXTİNG OLUCAK...
İYİ OKUMALAR, BÖLÜME OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN...
...
Siz: Aşkımm
Aşkım: Efendim?
Siz: Nerdesin?
Aşkım: İş yerindeyim.
Siz: Ne zaman gelirsin?
Aşkım: Geç kalırım.
Siz: Hmmm ok.
...
( nur kardeşi)
"Nur! Ben çıkıyorum." diye bağırdım odasındaki kardeşime. Annemlerin evlerinin kapısından çıkıp ayakkabımı giyiyordum. " Tamam ablaa!" diye bağırdı Nur. Kapıyı kapatıp asansörü beklemeye başladım. Ben annemlerle yaşamıyordum 1 yıl önce bu dünya da canımdan bile çok sevdiğim sevgilim Yunus ile birlikte yaşamaya başlamıştık. Ev benim üzerimeydi aslın da ben onun üzerine olsun istemiştim ama onun borçları olduğu için benim üzerime yapmıştık. 2 hafta sonra nişanlanacaktık bunun için çok heyecanlıydım onun da benden pek bir farkı yoktu. Asansör gelmişti. Bizim evimiz ile annemlerin evi arasında 1-2 sokak vardı bu yüzden yürüyerek gidip geliyordum.
Eve gelmiştim ama içeriden sesler geliyordu. İçeride hırsız olduğunu düşünüp kapıyı sessizce açtım. İçeri girdiğimde seslerin hırsıza ait olmadığını anlamıştım. Aklıma gelen seçeneğin olmamasını umarak Yunus' un yatak odasına doğru yürüyordum. Bunu yaparken nefesimi tuttuğumun farkında bile değildim. Yunus ile odalarımız farklıydı, aynı odayı kullanmıyorduk.
Odasının kapısının kulpunu korkarak tuttum. Sesler daha da çoğalmıştı. Aklımdaki şeyin olmaması için bildiğim bütün duaları okumuştum ama anlaşılan hiç biri işe yaramamıştı çünkü odanın kapısını açtığımda korktuğum manzara ile karşı karşıyaydım. Evet aldatılmıştım.
"Yunuss" dedim sesim haddinden fazla kısık çıkmıştı. Gözlerim çok yanıyordu. Bu normal miydi? Sesimi elimden geldiğince toparlayıp "Yunus?!" dedim. Sesim ilkinden daha fazla çıkmıştı. İkisinin de bakışları kapıyı açtığımdan beri zaten benim üzerimdeydi ama Yunus sanki benim konuşmamı beklermiş gibi ben onun ismini söyledikten sonra " Açıklaya bilirim!" dedi. Kılasik aldattıktan sonra erkeklerin söylediği cümleyi söyledi. Bakışlarımı Yunus ger*zekalısından çekip kadına baktım. Allah kahretsin ben bu kadını biliyordum! Bir iki kere ger*zekalının çalıştığı iş yerine gittiğimde görmüştüm onu ve her gittiğimde m*l ın odasının kapısı kilitliydi ve odadan hep bu kadın çıkıyordu. Nasıl anlamamıştım ben, benim aşk ne zamandan beri gözümü böylesine kör etmişti? Kadın da bana bakıyordu ve sırıtıyordu. Evet bana bakıp sırıtıyordu! "Neyini açıklayacaksın ger*zekalı?!" diye yükseldim. Kadına bir tane osmanlı tokadı atmam lazımdı yoksa içimde kalırdı sonra mazallah hastamı olayım değil mi ama? Kadına doğru yürüyüp okkalı bir tokat attım.
Yunus hemen kadının kolunu çekmişti aklınca onu korumuştu. Evet onu korumuştu. Şu anda beni sınadıklarını sabrımı denediklerini düşünüyordum. Bu görüntüye daha fazla dayanamamıştım. " S*ktir git evimden ş*refsiz!" diye bağırdım. Bana mala bakar gibi bakıyordu, asıl ben bir mala bakıyordum bee! "Yunus söylediklerimi tekrarlamktan zerre hoşlanmam ve biraz daha gözümün önünde durmaya devam ederseniz bu kadın şu andaki gibi durmaya devam etmez arada sende yanarsın sonra haberin olsun!" diye bağırmaya devam ettim. Bu söylediklerimden sonra yataktan kalkmıştı, o kalkınca yanında ki m*l kadında kalkmıştı. Üstelerini giyinip gittiklerinde kendimi daha fazla tutamamıştım. Canım çok yanıyordu, niye bu kadar yanıyordu ki. O aşağlık herif için değmezdi belki ama ben onu çok sevmiştim. Acaba o da beni sevmiş miydi? S*laksın kızım sen seven insan böyle mi yapar, sen böyle mi yaptın? diye benim soruma cevap verdi iç sesim. Bunun üzerine daha çok ağladım. Elime telefonumu alıp en yakın 2 arkadaşım olan Asya'yı aradım. Anıl en yakın arkadaşımdı am onu arayamazdım çünkü adını bile anmak istemediğim adamı bulup ölesiye döve bilirdi. Başına bir bela gelsin istemiyordum, hem o bu ilişkiyi bile onaylamıyordu. Asya ben bunları düşünürken telefonu açmıştı.
" Bölüm Sonu"
...
BÖLÜMLERİ HENÜZ NE SIKLIKLA ATCAĞIMA KARAR VERMEDİM, VERİNCE BEN DUYURURUM...
ARKADAŞIMIN HESABI : Felixhayatımolmus_3325
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN SONU CİNAYET
ActionAnıl: Kızım noldu yaa?! Bu saatte rüyanda beni mi gördün? Sesi uykulu geliyordu, uyuyordu ve bu saatte muhtemelen onu ben uyandırmıştım. Ama sonuçta keyfimden onu aramamıştım ya! You: Anıl ben aldatıldım sonra Asya'yı aradım o da gelirken kaçırılmı...