YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR KUSURA BAKMAYIN...
BÖLÜME OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN...
İYİ OKUMALAR...
...
Açmak için cesaretimi topladım ve açtım.
-Alo kimsiniz?
0505****: Şu an en yakın arkadaşın elimizde,
Ne diyordu bu adam? Doğru mu söylüyordu Asya ellerinde miydi? Eğer Asya ellerinde ise ben napacaktım? Allah kahretsin ki aklım şu anda çalışmayı bırakmıştı ve sadece bu sorular ile doluydu!
- Ne?! Doğruyu söyleyip söylemediğiniz nereden bilicem? Siz kimsiniz ve nerdesiniz?!
Ses gelmemişti ve 2 dk sora belkide şu anda hem en çok duymak istediğim hem de hiç duymak istemediğim bir kişinin sesini duymuştum. Asya'nın sesini duymuştum.
0505****: Melis yardım et lütfen! Kafama silah dayadılar be- ben çok korkuyorumm!
Sesi çok kötü geliyordu ve ağladığı fazlasıyla belli oluyordu sesini öyle duyunca ve napıcağımı bilemeyince ağzımı açamadım. Hiç bir şey söyleyemedim? Asya ya yalan söyleyemezdim korkmamasını çünkü hem bende çok korkuyordum hem de bir birimize asla yalan söylemeyeceğimize yemin etmiştik.
-Asya. Ne olur Asya ya bir şey yapmayın! Ben onsuz yaşayamam yalvarırım, lütfen! Ne isterseniz veririm size noğlur bırakın Asya yı!
0505****: Bir daha kimseye yalvarma!
Dedi ve kapattı telefonu. Az önce ne olmuştu? Bu gerçekten yaşanmış mıydı? Ben şimdi ne yapacaktım? Sesi çok tanıdık geliyordu ama ben yani mal beynim hatırlamıyordu! Ben şimdi ne bok yiyecektim?! İçimden kendime art arda sorular sorarken aklıma Anıl gelmişti. Hemen Kendi odama doğru giderken aynı zamanda Anıl ı da arıyordum. Ama gerizekalı cevap vermiyordu! Birkaç defa aradım ama açmadı. Aramalardan çıkıp mesajlara girdim Anıl'a mesaj atacaktım çünkü salak açacak gibi değildi. Telefonu yatağın üstüne atıp hemen üstümü değiştirdim ve çantama ihtiyacım olabilecek şeyleri tıkıştırıyordum. Bunlar biber gazı, elektirik şoku gibi ürünlerdi. Sonuçta Türkiye de yaşıyordu her an her şey olabilirdi. Ve şu anda ki en büyük örneğim Asyaydı! Ben bunlar ile uğraşırken telefonum çaldı belki yine o adamdı diye hemen telefonu elime aldım ama korkudan elim titriyordu. Telefonun ekranında Anılın ismini görünce hemen açtım.
Anıl, "Kızım noldu yaa?! Bu saatte rüyanda beni mi gördün?"
Sesi uykulu geliyordu, uyuyordu ve bu saatte onu muhtemelen ben uyandırmıştım. Ama sonuçta keyfimden onu aramamıştım ya! Gerizekalı yı daha fazla bekletmeden kısa bir özet geçtim.
"Anıl ben aldatıldım sonra Asya'yı aradım o da gelirken kaçırılmış! Bende haberlerde gördüm ve az önce de tanımadığım bir numara beni aradı, Asya da beni arayan adamın elinde çünkü Asya'nın da sesini duydum. Hemen gelmen gerekiyor!"
"NE?!"
<Bölüm Sonu>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN SONU CİNAYET
AksiAnıl: Kızım noldu yaa?! Bu saatte rüyanda beni mi gördün? Sesi uykulu geliyordu, uyuyordu ve bu saatte muhtemelen onu ben uyandırmıştım. Ama sonuçta keyfimden onu aramamıştım ya! You: Anıl ben aldatıldım sonra Asya'yı aradım o da gelirken kaçırılmı...