Merhaba ben Zeynep Ada Sönmez. Mümkünse Ada denilmesini tercih ediyorum. Kendimi bildim bileli herkes Ada diye seslenir. Şimdiden bana bi şans verdiğiniz için çok teşekkür ederim. :)
⭐️
"02.30"
"YEETEERR" diyerek uyandım kan ter içinde kaldığımı fark ettim. Kalktım elimi yüzümü yıkadım su içip yatağa oturdum. Gamze'nin sesi yoktu ya evde değildi ya da gelmemişti.
Telefonu elime aldım saate bakmak için "yuh uyku sersemi ben mi yanlış görüyorum yoksa 23 cevapsız arama mı var"
arayan her zaman ki gibi Uğur. Geri aradım anında açtı başında
bekliyordu herhalde.
Uğur : Sonunda lan bi an ümidi kesmiştim."Noldu bu saatte niye arıyorsun."
Uğur : Yine unuttun dimi.
"Neyi" diye cevap verebildim sesimden hala uykum olduğu anlaşılıyordu ve pek odaklanamıyordum. Neyi unuttum ki? Unutmamam gereken bişi mi vardı? Hiç bi fikrim yok.
Uğur : Tam tahmin ettiğim gibi kalk şu yataktan Ada yarışa geç kalacaksın.
"Yarış bugün müydü? "
Normalde yarış günlerini unutmam zaten ya ayda bir ya da üç ayda bir oluyor.
Uğur : Evet Ada saat 04.00'de
" Bu sefer ki yarışta ben yokum gelmicem uyuyacam. "
Her günün aksine bugün çok uykum vardı. Uyku problemleri yaşıyorum o yüzden genelde ilaç içip öyle uyuyorum. Uzun zaman sonra ilaçsız uyuma fırsatım oldu ona da engel oluyorlar.
Uğur : Sen bilirsin ama bu uyuyacam kelimesini sana yutturucam.
Telefonu suratıma kapattı. "O gelene kadar biraz daya uyuyabilirim." Geleceğinden adım kadar emindim çünkü ne zaman yutturucam diyorsa dibimde bitiyor. Gözlerimi kapattığım an uyumuşum.
Uğur
Bu kız beni deli edecek. Bir kere sadece bir kere şu inadından vazgeçse her şey daha güzel olabilir. Ama unuttuğu bir şey daha vardı o inatçıysa ben daha da inatım sonuçta aynı kan elbette çekiyor. Anahtarı evde unuttuğum için Gamze'yi anahtar olarak kullanıcaktım hemen yanına gittim ve arabaya bindiğimiz gibi eve geldik. Gamze salonda otururken bende bi bardak su alıp Ada'nın odasına sessizce girdim. Şuan top patlasa uyanmazdı çünkü uyanıkken uyumaz, uyuduğu zaman da asla uyanmayan biriydi. "Kaşınmıycaksın kuzen"
Ada
Ne olduğunu anlamadm ve sıçrayarak yataktan kalktım karşımda Uğur vardı.
"Napıyorsun lan" korkmuştum çünkü bunu beklemiyordum en fazla gıdıklar ya da beni yataktan atar diye düşünmüştüm. "Uyandırma servisine hoşgeldiniz hanımefendi" bunu derken sırıtıyordu. "Ne sırıtıyorsun komik mi? Üstelik yüzümün ıslanmasından nefret ettiğimi biliyorsun inadına yapıyorsun dimi. " sinir olmuştum ben hariç yüzüme dokunulmasına karşıyım aynı şekilde kendi yüzümü yıkarım ama bu şekilde ıslanmaktan gerçekten aşırı derece de nefret ediyorum. Bu neden oluyor bilmiyorum ama istemsiz bi şekilde suyla ve ateşle oynamayı sevmiyorum. "Bi kabus bi sen kurtulamayacak miyim ikinizden de çık odamdan Uğur" Kabus görmekten de sıkıldım bu Uğur'u başımda görmekten de. Uğur'u ite ite odadan çıkarttım sonra üzerimi değiştirmek için dolaba yöneldim. "Uyan insana az saygı ama yok beyefendi de nerde öyle şeyler varsa yoksa sevgilisine zaten hanım köylü nolcak." Söylene söylene üzerimi değiştirdim normal siyah bi pantolon üstüne siyah crop onun da üzerine siyah ceketimi giydim ve aşağı salona indim. Gamze'nin yanında oturdum.
Gamze : İyi misin?
"Çok iyiyim gerçekten."
Uğur : Kabus görmüş yine bi ona bi bana söyleniyordu en son.
Gamze : Yine aynı ses mi?
"Evet. Ama bu sefer farklı bir şey vardı sesin dışında."
Gamze : Ne vardı?
Gördüğüm her şeyi detaylı bir şekilde anlattım.
⭐️Simsiyah bir boşluk etrafı göremiyorum. Biraz ileri de ufak bir ışık gördüm. Işığa doğru ilerledikçe ışık büyüyordu. Sonra bi ev çıktı karşıma "Çok güzel bi ev içi nasil acaba?" Kendi kendime evin dışını incelerken konuşuyordum. Birden bi ses duydum. "ZEYNEEEEPP" çok tanıdık ama bi o kadar da yabancı bi ses. Merak ve korkuyla sesin geldiği yöne doğru baktım arkamdan geliyordu bu ses ama döndüğümde kimse yoktu. Hala sesi duyuyordum. Ses kesildi bu sefer de evin içine girmek istedim dönüp de baktığımda ne göreyim ev yanıyordu.
Korktum alevler gittikçe büyüyordu her yeri sarıyordu. Kaçamıyordum sanki burda kapalı kalmış gibiydim. Evin içinde değildim ama içinde gibiydim. Nefesim daraldı, sıcak bastı.⭐️
"Böyle işte ses bitti ev başladı. O güzel ev bi anda gözlerimin önünde yandı."
Gamze : Hm. O zaman bu senin tanıdık ama bi o kadar da yabancı dediğin sesin bu evle bi bağlantısı olmalı.
Uğur : Sadece ikisi de değil bunların yanı sıra Ada'nın da bağlantısı var yoksa görmezdi.
Gamze : Yapboz parçaları gibi. Bi parçayı koyuyorsun öbürü kayboluyor onu arıyorsun.
"Off bilmiyorum her gün bu şekilde uyanmaktan çok yoruldum. Şaka gibi gerçekten bu kabuslar yüzünden uyku düzenim bozuldu dengem şaştı."
Uğur : Neyse bu bulmacayı sonra tekrar masaya yatırırız. Şimdi kazanmamız gereken bi yarış var. Özellikle de senin.
"Bu kafayla kazanır mıyım orası şüpheli."
Uğur ve Gamze benden önce evden çıkmışlardı. İkisi de yarışa arabayla katılacaklar. Garaja gidip motoru aldım değişik ve ters olmayı seviyorum.