Hey , in poza e Jane , asa arata in capul meu fara suvite.
JANE POV
Azi e marti.Ma scol din pat...Ieri Deniss a stat cu mine pana seara tarziu.Parintii lau sunat de 23 de ori da el nu lea raspuns.Imibpare rau pentru el.Cred ca va intrebati de ce ieri am inceput orele de la 9 , deoarece a fost un mic consiliu.Ma imbrac cu un tricou , niste blugi stramti negri rupti ,bratarile mele negre ca sa imi acopere ranile facute cu lama.Parul mi-l fac cu placa , sunt asa de mandra de el.Apropo , am uitat sa va spun ca ieri cand a plecat Deniss mam vopsit , nu mai am suvite , dar am tor negru parul.Deci merg in baie , fara ruj , dar ma dau numai cu tus ca daca plang rimelul mi se scurge.Sunt gata.Imi iau ghiozdanul si ies.E doar 06:30 m-am facut repede.Ies pe usa spunandui mamei ca plec la scoala.Merg ce merg si il vad pe Deniss , razamat de un trunchi de copac cu o , o lama ??? Plangea , era in depresie , si isi facea gauri adanci pana ce a ajuns la vene , exact cand a vrut sa isi taie venele am sarit pe el.
-Stai ! Oprestete ! Nu !
I-am prins mana si i-am loat lama.I curgea sange cu tona.
-Esti prost ? Ce dracu ai copile ?!
Stiu ca am in ghizdan o trusa d prim ajutor pentru ca daca ma mai tai mno.I-am sters mana si i-am bandajat-o.
-Deniss , ce ai , spunemi ???
-De ce as avea incredere in tine ?
La auzul acestor cuvinte am inceput sa inlacrimez.Poate ca il cunosc numai de o zi dar tin la el.Nu am avut niciodata un prieten , serios.
-Deniss , eu sunt ca tine ! De ce sa nu ai incredere in mine ? Eu numai pe tine te am !
-Imi pare rau !
-Of Deniss !
Am spus si l-am loat in brate.
-Haide la scoala !
Am mers la scoala si am ajuns.Intram in liceu si mergem in clasa.Surpriza , batausul ala ne astepta cu inca 2 tampiti.
-Hey , uitati cine a venit , emoista si Emo-Kidul .
-Ce vrei ? intreaba Deniss.
-Vreau sa imi iau revansa ! ala.
Eu il prind de incheietura pe Deniss.
-Deniss , nu iti pune mintea cu asta ! Ascultama !
-Nu , lasa-ma in pace !
Eu ma dau langa perete , ma las sa alunec si privesc scena ingrozitoare.Cocalarul ala la impins pe Deniss de a cazut pe jos.
-Deniss !
M-am sculat repede si l-am impins pe tampitu ala , jegosu dracu.Am inceput sa plang , stateam efectiv langa el si era ca si mort.Dar mai sufla.Dintr-o data a intrat o pitipoanca.
-Ce se intampla aici ?
-Uite cocalarii aia lo batut pe Deniss de o cazut pe jos ! Te rog , cheama un profesor , eu raman cu el sa nu se atinga asta cu gasca lui de jegosi !
-Ce ai zis fa emoisto ? ala.
-Ce ai auzit ! eu.
-Ma duc sa chem un profesor ! zice pitipoanca.
In scurt timp veni un profesor.
-Ce se intampla aici ? proful.
-Domnule profesor , aia , lor batut pe Deniss de o cazut pe jos , chemati pe cineva !
A venit s-a uitat la el si a sunat la salvare.A venit si salvarea si l-am rugat pe domn profesor sa ma lase sa merg cu el.Serios , pentru mine e un prieten foarte bun.Pana la urma profu ma lasase sa merg.Am ajuns si la spital , am ajuns pe un hol alb , vai , prea mult alb.O asistenta mi-a spus sa astept aici pe un scaun.Am inceput sa plang , nu mai stiam ce sa fac.Dupa un timp asisteanta aceea a zis ca pot sa intru.M-am sculat repede de pe scaun si am intrat.El era pe un pat si ia dat pansamentul jos.Nu imi vine sa cred cate urme.Poate cand lam bandajat nu am observat de la atata sange.Avea perfuzii si toate alea.Am mers incet langa el si iam pus mana pe obraz.
-Deniss ! am spus incet.
A deschis putin ochii.Albastrul ala patruzator care imi lumineaza sufletul.Am sarit pe el.Lam imbratisat.
-Hey Jane !
-Deniss , esti bine ?
-Da sunt bine , am lesinat , nimic grav.
Lam mai imbratisat inca o data.
-Poate sa iti dea drumul ?
-Nu stiu !
Intrabo asistenta.
-Doamna asistenta , ma scuzati , puteti sa ii dati drumul lui Deniss ?
-Sa ma uit ! Da e liber !
-Multumesc !
A venit , la scos din perfuzii si am plecat.Parca sunt asa fericita ca el e bine.
-Deniss ?
-Ău ?
-Tu , adica noi suntem prieteni , nu ?
-Poate ca noi suntem mai mult decat prieteni !
-...
Ma holbam la el ca o proasta.
-Mergem la mine ?eu
-Da , poate ne uitam si la un film horror ! El
-Ok !eu
Am ajuns la mine in vreo jumate de ora.
Hey , da stiu ca vam mai zis si va mai zic , fata din poza e Jane asa aratabin capul meu.Sper sa va placa cartea si vreau pareri.
CITEȘTI
Yeah ! I'm EMO - (Love Story)
RandomViata unei fete emo. Ea intalneste un baiat exact ca ea. Pe parcurs isi mai face inca 3 prieteni. Dar viata ei e un chin , la scoala cat si acasa. Parintii o iubesc dar nu sunt deacord ca e emo. Tatal ei nu vrea ca Jane sa aibă prieteni emo.Si nu e...