"I'm Fine"

477 36 2
                                    

In poza Deniss fara suvite.
Jane's pov
Pentru un moment am fost fericita , dar starea mea s-a schimbat repede.Oare ce sunt eu ? Oare cine sunt eu ?Am pufnit in plans dar nu stiu ce se intampla ! Nu stiu ce am ! Sunt cinfuza si speriata.
-Te simti bine Jane ?
-Nu stiu ce am , sunt speriata si confuza !
-Ce se intampla ?zice uitandu-se la mine.
Eu raman socata pentru un moment si ma uit in fata.Deniss isi intoarce privirea lent si ramane socat.Era batausul ala si inca 10.
-Ce vreti ?zice Deniss nervos.
-Revansa , emo-kidule ! Din cauza iubiticai tale am fost dat afara din liceu !
-Invata romana pedofilule !zic prinzand curaj.
-Mdaa , cum zici tu papusa !zice razand.
-A , mersi , esti un scump !zic bagandu-ma in joc.
-Ma refeream la papusa Chuky ! (sau cum se scrie)zice tampitu ala.
-Cum m-ai facut ???intreb deja nervoasa.
-Cum ai auzit ! Baieti , prindeti emoistii si aducetii la mine acasa !zice handicapatu' ala.
-Fugi Jane !zice Deniss prinzandu-ma de mana.
Fugeam dupa el , nu mai puteam , eram obosita.
-Hai la mine acasa , nu e departe , vreo 4 casi de aici !zic grabita.
Da aprobator din cap si fugim catre casa mea.Deschid usa dar , la naiba , cheia , unde e ?
-Grabestete Jane , se apropie Gorilele !
-Nu gasesc cheia Deniss !
-Uitate sub pres !
Ma uit sub pres si o vad , o iau , deschid repede si il prind de mana pe Deniss tragandu-l in casa.Ajungand intr-o pozitie pentru mine ciudata.Cu fruntea lipita de amea.
-Scuze Deniss , alta data , trebuie sa blocam toate usile si toate geamurile !zic putin stresata.
Ma apropi de usa si o blochez , o incui si merg sa verific geamurile.Ala de la bucatarie si cel de la baie.Le inchid si urc pe scari catre camera mea Deniss urmandu-ma.Intru , asteptand sa intre si el , ichid usor usa si ma arunc in pat.
-Se pare ca nu putem iesi,trebuie sa stai la mine in seara asta , tinand cont ca maine e sambata!
-Si te deranjeaza ?zice cu un zambet pervers.
-Deniss !spun plictisita.
-Bine bine ! Deci , ce facem ?
-Mie imi e somn , fac un dus si ma bag la somn.Maine e o noua zi in care pot sa stau linistita , dupa faci si tu !..... Deniss ?zic holbanduma la pieptul lui.
-Hmm ?
-Ce sunt cu acele taieturi pe pieptul tau ?
-Ce taie.....Aaaaaaaaaaaaaa , ce dracu so intamplat ?zice disperat.
-Calmeazate , Deniss !strig uitandu-ma cum se invarte prin camera.
Se pare ca nu am de ales....Ma ridic , il prind de mana si il sarut.
-Te-ai calmat ?
-Oarecum....
-Dati jos tricoul ! Trebuie sa te bandajes , deoarece sunt niste taieturi adanci si sangerezi.O sa iti aduc un tricou de la tata !
-Dar nu.....
-Daca nu vrei ti-l dau eu jos cu forta pampalaule , tu nu vezi ce sangerezi ? In patu' meu nu te pui asa !
-Bine....
Isi da jos tricoul si raman socata , observ cinci taieturi de lama.Desi are un abdomen bine lucrat.
-Deniss , esti nebun ?
-Ce , nu !
-Pai si ce dracu ? Te tai pana si pe piept ? Revinoti copile !
Ies nervoasa si socata , mai mult traumatizata din camera si merg catre camera lui maicamea si lui taicamea.Ma uit prin dulap , iau un tricou negru si merg in camera mea.Iara , raman socata uitandu-ma in fata mea scapand tricoul pe jos.
-Ajunge ! Stop , nu te mai taia atata ! De ce mi-ai loat lama din sertar ! Esti , esti....ahhh !ii zic lund lama mea din mana lui.
-Ma urasti , nu-i asa ?zice facand o fata trista.
-Deniss , eu nu te uras , dar ai probleme !zic mergand spre usa lund tricoul.
-Intra tu primul , dupa intru eu....
-Bine...zice intrand in baie.
Imi iau telefonul si incep sa joc Taichi Panda.Astept 30 min si iasa , e sexy rau baiatul.
-Am in sertar spirt si bandaje !
Spun indreptandu-ma catre sertar.Iau ce am de folos si merg catre Deniss.
-Stai jos ! O sa te doara , dar sunt aici !
Se pune jos pe pat , ma pun langa el si iau spirtul si ii aplic pe taieturi.
-Auuu , pune mai putin , ustura !!!zice inlacrimand.
-Stai calm , acum te bandajez !
Dupa ce am terminat , l-am ajutat sa isi ia tricoul si mi-am loat din dulap un maieu negru si niste pantaloni de blug scurti rupti negri.Am loat prosopul si am intrat.Dupa dus am iesit , vazand fata aceea trista si nevinovata.
-S-a intamplat ceva ?
-Pai , nu , dar eu.....nu stiu cum sa zic , eu te plac....
-Si eu te plac Deniss !zic imbratisandu-l el facand la fel.
Imi era asa de somn , asa ca m-am intans in pat , baganduma sub plapuma moale si calduroasa.Deniss venind langa mine prinzandu-ma de talie si tragandu-ma mai aproape de el.
Ma intorc cu fata catre el si ma uit in ochii lui.Ochii lui de un albastru strapungator.El zambeste.Ma ghemuiesc la pieptul lui si adorm.Am stat in spitalul ala 3 ore , si ne-am mai si plimbat pfin parc , nu am vrut sa va zic...probleme ?Este ora 8 seara si lui Deniss ii tot suna telefonu.Ma uit la ecran si scrie mama.Eh , lasa-l saracu , a patit destule azi.Dau ocupat si il dau pe silentios.Ma ghemuiesc iar la pieptul lui si adorm.La 10 vine mama si la 11 tata...
Peste 2 ore
Ma scol usor si ma asez in fund.Am grija sa nu il scol pe Deniss si ma dau jos din pat.Ma indrept catre usa si cobor scarile.Becul din bucatarie fiind aprins.A venit mama cred.Intru in bucatarie si surpriza ,mama..
-Mama !zic bucuroasa imbratisand-o.
-Jane , ce faci ? Apropo , cinei tipu ?
-Eu fac bine , iar pe tipu ala il cheama Deniss , e iubitu' meu...dap....iubitul meu !zic usurata , inca nu sunt cu el , dar trebuie sa mint.
-Aha , cati ani are ?
-17.
-Bine , daca tie iti place Deniss asta , imi place si mie , dar ai grija e cam ciudat...
-Mama , il cunosc de mult timp , mai exact 2 saptamani , ma ajutat de multe ori....
-Bine , bine , dar de ce doarme la noi ?
-Pai , e o poveste lunga , am sa iti spun maine ! Ma duc sa vad daca s-a sculat.
-Bine , abia astept sa-l cunosc....
Urc scarile si intru usor in camera.Inca doarme , cand ma uit la el imi vine si mie pofta de somn , ii scri la mama un mesaj ca ma mai pun si eu aa dor si ma bag langa el.E asa de bine langa el , e asa cald.Adorm , si nu ma mai scol , adorm intr-un somn adanc......
No ma , ce faceti ??? Scuze ca am intarziat , o sa pun next iara......spor la citit , va pup pufosenii.....

Yeah ! I'm EMO - (Love Story)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum