Zile Fara Sfarsit !

644 46 8
                                    

Hey , eu sunt Jane si am 16 ani.Sunt la un liceu de arta.Sunt o emo , o fata ignorata de toti , loata in batjocura doar pentru ca se imbraca in negru.Am ochiibcaprui si parul negru cu suvite albastre si blonde.Nu am nici un prieten sau prietena , inaltime 1,67 , da stiu , sunt inalta.Azi e luni , mergem la liceu.Eu sunt o fire timida , trista foarte des.Familie am , surori sau frati nu am.Parintii ma iubesc mai multvdecat orice pe lume desii nu sunt prea impacati cu mine ca sunt emo.Plec spre liceu , nereu cu lacrimi in ochi.Mereu gandindu-ma ca merg in iad , ca voi fi batuta pentru felul in care sunt , mereu in aceeasi clasa in ultima banca din coltul intunecat al clasei.Fara nimeni sau nimic.Mereu ma gandesc ce sa fac , sa ma sinucid sau sa raman vie.Intru in clasa , mereu prima , ma asez in banca mea iar langa banca mea e inca una goala , si observ ca scrie pe baca mea cu marcar permanent "Mori emoisto , mori , curvo , nu te mai intoarce.".Observ si incep sa plang.Sunt imbracata cu o pereche de blugi stramti negri si rupti , un lant agatat de ei , pantofi negri sau mai bine zis platforme negre cu tinte , tricou cu spatele rupt pe care scrie FUCK .Ghiozdan negru cu cranii pe el.Eu ma machiez ciudat , tus cat de mult si data cu ruj negru.In timp vin mai multi "colegi" si vin la banca mea.
-Hey emoisto ! zice unul
-Tarfo , omoarate ! Ne faci de ras !
Deja eram prea nervoasa si durerea din mine se tot apasa incat sufletul meu plangea cu lacrimi de sange.Imi iau lama si fug la baie.Intru intr-o cabina si imi fac niste linii mari , din care curge depresia.Este atat de greu.Umpic de rimel se acurse pe fata dar l-am sters.Nu se observa.La noi se suna la 9 si acum e doar 7:56 . Pauza asta ma omoara.Ies din baie si ma duc la dulapul meu dar cum sunt grabita si impiedicata ma ciocnesc de un tip , inghit in sec asteptand sa ma loveasca , astept 50 de secunde , nimic.Ridic capul incet si vad un baiat exact ca mine.Parul il avea negru, blugi negri rupti cu un lant agatat de ei , tricou albastru , pe care scrie KILL ME , ochi albastri.Ma feresc sfioasa si eu aveam dulapul fix langa al lui.Il deschid si imi bandajez mana , imi pun lama la loc sigur si il inchid.Trec pe langa el si ma duc in clasa.Se suna si profu intra in clasa cu el.Tipul ala.Profu il prezinta.
-El este Deniss Millson , are 17 ani si va fi noul vostru coleg.Cauta-ti un loc Deniss.
Fetele zabalesc deja , pot spune ca el chiar e sexy.Se uita prin clasa si vine fix la banca de langa a mea.Fetele ,scuze , pitipoancele se intorc si se uita la mine cu furie si manie.Scriu un bilet "Buna , scuze ca m-am ciocnit de tine " si il pun pe banca.Il citeste si se uita la mine.Ma examineaza si zambeste.
Hey , m-am gandit sa fac o carte numita "Yeah ! I'm EMO -(Love Story)" sper sa va placa si va rog vreau pareri. (^_^)

Yeah ! I'm EMO - (Love Story)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum