Pov Jane
Imi era cald...eram transpirata...Asa ca m-am hotarat sa ma scol.Deschid un ochi si nu vad pe nimeni.Eram numai eu si Denn...oare unde-s baietii ? Incerc sa fac liniste ca sa nu il trezesc si cand sa ma scol am cazut pe Denn intr-un mod foarte ciudat...cred ca v-ati prins.Imi fut o palma peste frunte Denn sculandu-se repede din somn.
-Ce dracu se intampla aici si.... face o pauza lunga....Jane, ma violezi cumva ?zice incepand sa rada.
Imi mai fut o palma peste frunte si zic.
-Nu...am cazut pe tine...
-Oh doamme Jane...hai nu mai mintii...daca vrei un copil zimi !zice in timp ce rade.
La auzul cuvintelor lui rosesc si ma uit in alta parte.Ma ia in brate si zice.
-Hai ca am glumit !
Il iau in brate si zic.
-Hai sa mancam si noi ca mie cam foame !
Il iau de mana si iesim...Ii vad pe baieti cu slipii de baie pe ei si intreb.
-S-a dat cumva pe aici un party si noi nu stiam sau mergeti la baie fara noi?
-Pai nu am vrut sa va trezim din somn si da mergem la baie...zice Rin.
Auzind aceste cuvinte am fugit repede in cort si mi-am loat costumul , in 2 minute am fost gata si am iesit schimbandu-se Denn dupa.Cand am fost gata cu totii am plecat.Pe drum spre mare Rin si Louys se prosteau iar noi radeam cu lacrimi Alex impiedicandu-se a cazut in nisipul fin de mare inca razand, Denn vazandu-l a cazut si el iar eu cu Rin si Lou ne holbam la ei si radeam.Erau asa de cute...S-au ridicat de jos si am ajuns la apa.Priveam apa marii si dupa am zis.
-Haideti sa ne distram, facem concurs cine e primu in apa cea mai adanca!
-Ok! Zic toti fericiti.
-Unu, doi, trei! Strig si fugim toti in apa.
Eu eram prima fugeam prin sa apa si cand am ajuns la apa pana la brau m-am dat batuta.Dar tot am castigat.
-Am castigatat !
Denn a venit in fuga catre mine si ma loat pe sus.L-am prins usor cu palmele de fata si l-am sarutat dulce pe buze.Dintr-o data Alex striga.
-Hei baieti, haideti sa faceti cunostinta cu Andra !
Ma uit catre Andra asta si vad o tipa cu par albastru.Nu va iesii bine presimt asta.Ma dau jos din bratele lui Denn el fugind catre Andra.
Peste 8 ore
E noapte si eu pentru baieti nu mai exist.Andra e preferata lor.Denn nu ma mai baga in seama...Ce rost mai are.Am fugit catre cort si mi-am loat lama numai Rin vazandu-ma.Dar cui ii mai pasa.Mi-am dat drumul lacrimilor si am plecat catre un loc mai retras.Pana la urma am gasit un loc langa un copac.Eram imbracata intr-o rochie neagra pana la genunci , cu spatele gol unde se afla o panglica neagra si jos o funda mare, aveam platforme tot negre si aveam parul normal.Cum mi-l fac deobicei.Am inceput sa plang si mi-am trasat 3 linii de unde sangele a inceput sa curga siroaie. Deodata au de o voce.
-Jane, Jane, unde esti ?
Mi se pare cunoscuta... e Rin.Mai bine tac.Mai fac 3 linii mana mea fiind plina de sange.
-Jane, termina !
Zice Rin luandu-mi lama din mana.Incep sa plang mai tare.Imi pun mana pe fata umplandu-ma de sange si zic.
-Nu mai am un rost !
Rin ma ia in brate si zice.
-Ma ai pe mine...vii fi mereu aici cu tine sa te ajut...esti cea mai buna prietena pe care o am si nu vreau sa o pierd !imi zice zambind.
Il iau in brate si incep sa plang mai tare silentios.Se ridica si ma prinde de mana tragandu-ma usor dupa el.Mergem catre cort si ii vad pe Denn si Andra sarutandu-se...Mii de lacrimi imi parasesc ochii , ma simteam pierduta , inima mea era sfasiata in miliarde de bucatele , ma simtiam calcata in picioare si dupa privesc lung catre cei 2 ...ma uit la Rin care se uita fix la ei fiind socat, apoi apar si baietii... Lou si Alex se uitau socati de langa noi 2 si Rin zice.
-Asa faci ? Iti place sa rupi inimi nu ! Iti place ca o faci pe Jane sa sufere ! Esti un curvar Deniss... nu credeam ca se va intampla asta !spune in acelasi timp dezamagit si socat.M-am indepartat usor Denn uitandu-se catre mine , catre baieti... Era la fel de socat ca si noi...nu vreau..nu mai vreau...Iau lama de jos din iarba si fac o taietura adanca pana in carne sangele tasnind din mana mea si zic.
-Mersii Denn...am crezut ca voi fi a ta si ca nu ne va despartii nimeni , dar acum stiu cine esti...Sper ca esti multumit si ca ti-ai indeplinit visul !
-Jane, te rog..
Dintr-o data am cazut jos...am vazut negru..ata...
Hei lumeeee.... sunt proasta stiu...nu am mai postat de 3 luni...stiu...o sa ma revansez..va promit...ne mai vedem...byee...
CITEȘTI
Yeah ! I'm EMO - (Love Story)
AléatoireViata unei fete emo. Ea intalneste un baiat exact ca ea. Pe parcurs isi mai face inca 3 prieteni. Dar viata ei e un chin , la scoala cat si acasa. Parintii o iubesc dar nu sunt deacord ca e emo. Tatal ei nu vrea ca Jane sa aibă prieteni emo.Si nu e...