Adevar ???

422 38 2
                                    

Jane Pov
A venit si pauza , m-am sculat din banca si am iesit din clasa dar cand sa ies un cocalar veni si ma prinse de gat.
-Hey , emoisto , ce faci ??? Nu stii sa te imbraci mai frumos ??? Te invat eu !!!
Apoi imi trase o palma de am cazut pe jos.Am inceput sa plang , rimelul se scurse pe fata mea dar tusu nu.A vrut sa ma prinda iar de gat , dar Deniss s-a bagat in fata lui.
-Las-o in pace , ce ai cu ea , ce tio facut ???!
-A , esti iubitelul ei , clasa , EMO-KIDUL are iubita !!!
Apoi toata clasa a inceput sa rada.
-Probleme ?! Si daca sunt iubitul ei , probleme ?!
-A nu da semanati mult , sunteti 2 umbre jegoase !
-Jegoasa e mata si tot familionul tau de slampe !
A venit m-a prins de mana si ma ajutat sa ma ridic.Am iesit din liceu si ma dus langa trunchiul unui copac.
-Esti bine ?
-Cred ca da ! Mersii ca mai ajutat !
-Nu ai pentru ce !
-Esti si tu , adica...
-Da sunt , sunt emo !
-Dar nu se prea vede ! Tu nu stii cum e lumea , sa iti fie frica sa iesi afara ca cineva te va rupe in bucati , sa iti fie frica sa mai vi la scoala , cand te gandesti ca in viata ta nu ai avut un zambet.Lumea te calca in picioare numai pentru ca suferi si te imbraci in negru.
-Stiu cum e ! Am avut o viata frumoasa si intr-o zi m-am imprietenit cu un baiat emo.Apoi lumea isi batea joc de mine ca sunt cu el.De atunci am devenit si eu unul , unul , un inger fara aripi , un inger intunecat.
Eu am inceput sa plang , dar nu am observat ca imi curgea sange din nas.De la palma aia.Mi-am pus mana la nas si am intrbat.
-Ai un servetel ?
-Nu , de ce ?
-Imi curge sange din nas !
-Ai tu cumva la tine in ghizdan ?
-Da , in buzunarelul din stanga ! zic eu.
-Stai aici , ma duc sa iti aduc !
-Ok.
DENISS POV
Saraca fata , cate pateste.Intru in liceu si fug repede in clasa.Profu era acolo.
-Buna ziua dm. Profesor , ma scuzati , eu sunt un elev nou , fata din coltul acela intunecos se simte rau si ma intrebam daca o lasati sa mearga acasa !
-Ce a patit ?
-Ii curge sange din nas si are febra !nu ma acuzati , trebuia sa mint putin.
-Bine , impacheteazai lucrurile si ar fi frumos sa mergi cu ea sa o ajuti ! Impacheteaza-ti si tu lucrurile.Ma voi ocupa eu de profesori si absente.
-Va multumesc dm. Profesor !
Ma duc grabit la bancile noastre si imi iau ghoozdanul si ii iau si ei ghizdanul.Ies afara salut politicos si plec.Ea era acolo la copac.
JANE POV
A venit.
-Uite dm. profesor ne-a lasat sa plecam , poftim un servetel .
-Mersi ! Um ...eu ma numesc Jane.
-Eu Deniss , ma stii deja !
-Mdaa , mergem ?
-Da !
Am mers ce am mers si am ajuns acasa.Deniss sa oferit sa ma ajute .Am intrat.Eram singura deoarece mama e la lucru la fel si tata.Cand o sa ii spun mamei se va infuria.M-am asezat pe canapea iar Deniss a venit langa mine.Sangele s-a oprit , am uitat lama la scoala.Sunt in depresie , lama e cel mai bun prieten al mei.
Scurt a ??? Scuze , dar am treaba ....Pa o sa mai postez !!!

Yeah ! I'm EMO - (Love Story)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum