Bölüm 27

1 0 0
                                    


Lin Qiushi bütün gün ve gece boyunca uyuduktan sonra nihayet uyandı. Ateşi çoktan düşmüştü ve vücudu hala güçsüz olmasına rağmen artık kendi başına yürüyebiliyordu. Doktor onu son bir kez muayene etti ve Lin Qiushi'nin vücudunda kaybolan elektrolit ve sıvıları yenilemek için bir gün daha kalması gerektiğini ve ertesi gün hastaneden taburcu edileceğini söyledi.

Cheng Qianli tüm bu zaman boyunca ona eşlik ediyordu. Doktorun sözlerini duyan Cheng Qianli, değerli kedisinin iyi beslendiğini ve eve acele etmemesi, bunun yerine iyileşmeye odaklanması gerektiğini söyleyerek diğerine güvence verdi.

Lin Qiushi ona teşekkür etti.

Artık rahattı, hastane yatağında dinleniyordu ve hayatında ilk kez bir hastanenin bu kadar hoş ve samimi olabileceğini hissetti. Kapı dünyasında birkaç gün acı çektikten sonra nihayet gerçek dünyaya dönmüştü. Kapının dünyasında sıkışıp kalmışken, sanki uzun zamandır gerçeklikten kopmuş gibi, sanki gerçeklik hiçbir zaman ulaşamayacağı, uzak, soyut bir hayalden ibaretmiş gibi hissediyordu. Ama gerçekte gerçek dünyada on dakika bile geçmemişti.

Üçüncü gün, Cheng Qianli, Lin Qiushi'nin tüm hastaneden taburcu etme prosedürlerini gerçekleştirdi ve ardından Lin Qiushi'yi evine geri götürdü.

O ve Cheng Qianli evine vardıklarında Lin Qiushi anahtarlarını çıkardı ve kapıyı açtı. Henüz kapıdan içeri adımını bile atmamıştı ki, en sevdiği Kestane'nin sanki şımartılmak istiyormuş gibi tatlı bir şekilde miyavladığını duydu. Başını hevesle kaldırdı ama Ruan Nanzhu'nun kayıtsızca kanepede oturup kitap okuduğunu gördü. Ve bu andan itibaren, ona karşı her zaman çok soğuk ve düşmanca davranan, bazen onu görmezden gelen, bazen de ona saldıran Chestnut, ah-çok-tatlı bir şekilde miyavlıyor ve başını Ruan Nanzhu'nun ayak bileğine sürtüyordu. Hepsi olmasa bile, Chestnut sırt üstü yuvarlanarak yumuşak, kabarık karnını ortaya çıkardı ve parlayan gözleriyle Ruan Nanzhu'ya bakıp kucaklanmak için yalvardı.

Lin Qiushi, sevimli kedisinin sevimli muamelesini deneyimlemişti. O zamanlar kedisi her zaman onun sevgisini bu şekilde aramaya çalışırdı. Ancak Chestnut son zamanlarda ondan uzak durmaya başladı; Sanki Chestnut ondan iliklerine kadar nefret ediyordu. Lin Qiushi'nin ona yaklaşmasına izin vermiyordu, onu sevmesine ve hatta ona sarılmasına bile izin vermiyordu; öpüşmek bile imkansızdı!

Lin Qiushi kıskançlıkla dolu gözlerle bu sahneye hararetle baktı ve bu görüntüyü aklına kazıdı. Belki de diğerinin kıskançlık dolu bakışlarının kendisine yöneltildiğini açıkça hissettiği içindi ama tüm zaman boyunca kitabı okuyan Ruan Nanzhu sonunda başını kaldırdı ve diğerine baktı, "Her şey yolunda mı?"

"Tr." Lin Qiushi uysal bir şekilde Ruan Nanzhu'ya doğru ilerledi, kayıtsızca onun yanına oturdu ve sanki ilk etapta gerçek niyeti bu değilmiş gibi sıradan bir şekilde kediyi alıyormuş gibi yaptı. Ama Kestane'nin kabarık poposunu sinirle büküp elinden kaçacağını kim tahmin edebilirdi.

Lin Qiushi üzüntü gözyaşları döktü: "...Kestane, babamı sevmiyor musun?"

Ruan Nanzhu'nun söyleyecek sözü yoktu. Sadece beline eğildi ve kediyi kollarında tutarak Kestane'yi kolayca kaldırdı. Kestane mutlu bir şekilde mırıldandı ve başını Ruan Nanzhu'nun göğsüne sürtmeye başladı.

"Dokun ona." Ruan Nanzhu, Kestane'yi düzeltti ve kürkünü Lin Qiushi'ye gösterdi.

Duyguların üstesinden gelen Lin Qiushi dikkatlice uzanıp kedisine dokundu. "Kestaneciğim, sana ne oldu? Babamı tanımıyor musun?"

Kızını yeni kaybetmiş zavallı bir baba gibi Lin Qiushi'nin kalbi derinden acı çekiyordu. Hayatı boyunca özenle yetiştirdiği, baktığı ve değer verdiği kedinin başka bir adama yapışmasını kalbi kırık bir şekilde izledi. Acı bir kıskançlık hissetmesi çok doğaldı.

Ölüm KaleydoskopuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin