Sert karda dar dağ yolunda atılan her adım zorluydu.
Lin Qiushi, Ruan Baijie'nin vücudunun bunu kaldıramayacağından endişelendi ve onu tüm yol boyunca korudu. Xiao Ke, ne kadar yakın göründükleri hakkında tarafsız bir şekilde yorum yaptı.
Lin Qiushi, "O bir kız" dedi. "Onunla daha fazla ilgilenmek doğal."
Ruan Baijie, Lin Qiushi'ye zayıf bir şekilde tutundu ve acınası bir şekilde Xiao Ke'ye doğru ilerledi.
Xiao Ke düz bir ifadeyle arkasını döndü ve ondan gerçekten hoşlanmamış gibi görünüyordu.
Sonunda odun kesme yerine geldiler ve herkes yeniden çalışmaya başladı. Bu sefer daha ince olan iki ağacı seçtiler; tüm doğrama işlerini o gün yapmayı planladılar. Gün soğuk olmasına rağmen bir süre odun kestikten sonra vücudu ısınmaya başladı, bu yüzden Lin Qiushi ceketinin düğmelerini çözdü ve biraz dinlenmek için ayağa kalktı.
Ruan Baijie yanındaki bir ağaca yaslanmış, Lin Qiushi'yi sessizce düşünerek izliyordu.
Lin Qiushi ona baktı. "Neye bakıyorsun?"
Ruan Baijie, "kıçın oldukça neşeli..."
Lin Qiushi neredeyse elindeki baltayı düşürüp sırtını fırlattı. Etrafında döndü ve Ruan Baijie'ye sertçe baktı. "Az önce ne dedin?"
Ruan Baijie, "Ben hiçbir şey söylemedim, muhtemelen yanlış duymuşsundur?"
Lin Qiushi'nin bakışları şüphe doluydu.
Ruan Baijie, "peki neden o zaman söylediklerimi tekrarlamıyorsun?"
Lin Qiushi, "..." Bu eser onun bundan çok utanacağını biliyordu, değil mi?
İkisi ağaçların üzerinde çalışırken sohbet ediyor, ara sıra gruptaki diğer adamlarla birlikte mola veriyorlardı. Gökyüzü tamamen kararmadan iki kişiyi düşürmeyi başardılar.
Ağaçları kesmek iyiydi. Herkesin aklını kurcalayan şey onları taşımaktı.
Dün kütük altında ezilen iki takım arkadaşı, yoğun kar birikintisinin altında kalmıştı. Cesetleri artık görünmüyor olsa da, korkunç ölümlerinin görüntüsü hala retinalarında yanıyordu.
Xiong Qi, "Onu taşımayacağız" dedi. "Bir iple bağla, aşağı sürükleyeceğiz."
"Kim sürükleyecek?" Zhang Zishuang sordu.
Xiong Qi, "adamlar iki gruba ayrıldı; hepimiz onu sürükleyeceğiz."
Bu kesinlikle adil bir yöntemdi. Herkes aynı şeyi yaptı, bu yüzden ölmeyi başarmak sizin kendi talihsizliğinizdi, başkasını suçlayamazsınız.
Lin Qiushi konuşmadı ve Xiong Qi'nin ona verdiği ipi aldı. Konuşmayan başka bir takım arkadaşıyla birlikte o ağır keresteyi sürüklemek gibi zorlu bir işe başladılar. Keresteleri o dar dağ yolundan aşağı sürüklemek ağırlık kaldırmaktan daha zordu ama en azından güvenliydi; daha önce olanlar bir daha olmayacaktı.
Daha önceden tecrübe sahibi olan herkes bu sefer marangozun ön kapısına kadar tetikteydi. Ancak oraya vardıklarında tuttukları nefeslerini serbest bıraktılar.
"Efendim" diye seslendi Xiong Qi. "Keresteyi getirdik."
İçerideki ahşap işçiliğinin çıtırtısı ve gıcırtıları kesildi. Birkaç dakika sonra kapıdaki boşlukta buruşuk, yaşlı bir yüz belirdi. Marangoz yavaşça kapıyı iterek açtı ve keresteyi içeri getirmelerini işaret etti.
"Sayın." Xiong Qi uzanıp yüzündeki beyaz karı sildi. "Odun getirdik ve şimdi tapınağa dua etmeye gideceğiz. Yanımızda bir şey getirelim mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Kaleydoskopu
Misterio / SuspensoTuhaf bir şekilde başladı; Birincisi, evcil kedisi onu kucaklamasına izin vermedi. Lin Qiushi çok geçmeden etrafındaki her şeye bir uyumsuzluk ve tutarsızlık duygusunun yayılmaya başladığını fark etti. Sonra, tuhaf bir gün, bir kapıyı iterek açtı ve...