Bölüm 28

2 0 0
                                    


Ruan Nanzhu, Lin Qiushi'nin pişirdiği eriştelerden gerçekten keyif aldı. Kasenin tamamını tertemiz yemiş, bir damla et suyu bile kalmamıştı.

Lin Qiushi sordu, "İyi miydi?"

"Kapı dünyasında yaptığın her şeyden daha iyiydi." Ruan Nanzhu zarif bir şekilde ağzını sildi ve saatindeki saate baktı. "Her şeyi bir an önce hazırlayın. Öğleden sonra seni almaya geleceğim."

"Tamam aşkım." Lin Qiushi anlayışla başını salladı.

Ruan Nanzhu konuşmayı bitirdikten sonra ayrılmak için koltuğundan kalktı. Lin Qiushi'nin sevgili Kestanesi geldi ve acınası bir şekilde sızlanmaya başladı, kuyruğunu nazikçe Ruan Nanzhu'nun bacağına doladı. Chestnut, Ruan Nanzhu'dan ayrılma konusundaki isteksizliğini ortaya koyan iri gözlerle diğerine baktı ve sanki kalması için yalvarıyormuş gibi yavaşça miyavladı. Bu sahneyi kıskançlıkla izlerken Lin Qiushi'nin gözlerindeki ateş kızgınlıkla kükredi. Ancak kıskançlıktan yanmasının oldukça çirkin olduğunu bilse de bu konuda yapabileceği hiçbir şey yoktu; Sonuçta Chestnut'a bu kadar sevimli bir kedi olduğunu kim söyledi?

Yer Lin Qiushi tarafından kiralanmıştı. Kira kontratının bitmesine hâlâ altı ay kalmıştı ve evinden yakın zamanda ayrılmayı hiç düşünmüyordu ama ne yazık ki planlar değişti. Aslında pek şehirli olmasa da üniversiteyi şehirde okuduğu için burada kalmak zorunda kaldı. Bu havaya ve yaşam tarzına çok geçmeden alıştı; ve mezun olduktan sonra taşınma zahmetine girmedi ve burada kaldı.

Lin Qiushi tüm eşyalarını düzenlemeye başladı. Çok fazla kıyafeti yoktu, bu yüzden onları birkaç dakika içinde kolayca toparlayabildi. Ancak paketlemesi en zahmetli şey, yanına alamayacağı kadar ağır ve külfetli olan sayısız çalışma kitabıydı. Bir süre kitaplara baktı. Bir an tereddüt ettikten sonra temizlikçi kadını çağırmak için aşağı indi ve sonunda bütün kitaplarını gönderdi.

Hayat uzun süremeyecek kadar kısaydı. Günün sonunda insan her zaman yaşadığı hayattan tam anlamıyla memnun ve pişmanlık duymamasını sağlayacak şekilde hareket etmelidir. Ve eğer bu bazı çalışma kitaplarını atmak anlamına geliyorsa, öyle olsun.

Lin Qiushi bagajını hallettikten sonra arkadaşı Wu Qi ile temasa geçti ve ona kısaca hareket edeceğini söyledi.

Lin Qiushi'nin taşınacağını duyunca Wu Qi yardım edeceğini söyledi ancak Lin Qiushi, taşıma şirketinin zaten arandığını ve herhangi bir özel nedenden dolayı acele etmesine gerek olmadığını söyleyerek yardımını hemen reddetti.

"Peki nereye taşınıyorsun?" Wu Qi merak etti.

"Banliyö. Yerleşip her şeyi hallettiğimde, bir ara seni çağırırım, böylece takılırız." Lin Qiushi dedi. "Şimdi, her ne yapıyorsan itaatkar bir şekilde onu yapmaya geri dön. Çok çalışın ve çok fazla oyalanmayın."

"Daha sonra adresi bana göndermeyi unutmasan iyi olur!" Wu Qi ona hatırlattı. "Bu bir yana, istifa edip hayattan biraz keyif almaya karar vermen iyi bir şey. Aklı başında olan kim senin gibi her gün fazla mesai yapmaya katlanabilir! Genç olsan bile yine de kendi sağlığını ve refahını düşünmalısın, tamam mı?"

"Hımm." Lin Qiushi yanıt olarak mırıldandı.

Öğleden sonra saat üçte Ruan Nanzhu ve Cheng Qianli, bagajını arabaya taşımasına yardım etmek için evine geldiler. Miyavlayan Kestane de evcil hayvan taşıma çantasına konuldu ve ardından arabanın arka koltuğuna yerleştirildi.

Lin Qiushi: "Villaya vardığımızda Chestnut gerçekten onu tutmama izin verecek mi?"

Ruan Nanzhu: "En."

Ölüm KaleydoskopuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin