Akira sz.sz
A kocsiban ülve beszéltük át a tervet. -
Szóval te bemész én pedig hátulról beszököm, de minek is elmondani úgy is tudod. Csak ne hátráltass.- ezzel ott is hagytam őt. Most biztos azt gondoljátok, milyen bunkó vagyok. Sajnos ez nem ilyen egyszerű; eddig akárhányszor engedtem magamhoz valakit egy kicsit is közel annak valami baja esett. Mint egy átok. Én pedig nem akarok másoknak rosszat.Mialatt gondolkodtam, meg is érkeztünk csináltuk amit kellett. Én laptopom élő véve kezdtem dolgozni, míg Yuki bevegyült a tömegbe.- oké hallasz?-kérdeztem de válasz nem jött.- hahó?- hát már elbaszott valamit a srác- itt vagyok hallak,csak félre kellett állnom.
-Rendben a célszemély a szökőkút mellett van fehér öltönyben.
-látom,megyek.-jó napot! Örülök hogy itt lehetek mr.Quatrino én tripoul vagyok festőművész.- jó el kezdett vele beszélni már csak szóval kell tartania. Bár tudnám ki találta ki ezt a nevet, egyszerűen borzalmas.
- kérdezd meg tőle hogy van
-hogy van biztos kimerítő egy ilyen parti.
- valóban, de úgy sincs semmi dolgom.
- és esetleg elmondaná nekem milyen bort igyak? Mindenki kezében bor vagy pezsgő van, de én csak a színekhez értek a borokhoz nem
-Hajrá tartsd szóval.
-természetessen! Ha igazán jó bort akar inni akkor én azt a 17 éves száraz vöröset ajánlom.
-jo megszereztem mostmár elkezdem feltörni a rendszert.Most, hogy megvan és átjutottam a hangfelismerőn is. Végre letöltöttem az adatokat. Az ember azt hinné nehezebb lesz, de ez az ember egy pancser.
-Én kész vagyok az én részemmel. Mostmár csak lépj le feltűnés mentesen!
-mhm és azt, hogy még csak most jöttem.
-nem érdekel 10 perc múlva gyere vissza.Ezután csak vártam, hogy végre vissza jöjjön, de mikor már vagy 20 perce vártam kezdtem aggódni.
- hol a halálba vagy te szerencsétlen!?
-nos igen, nagyon örülök hogy megismertem.-hallottam a vonal túlsó oldaláról.
-azt mondtam gyere ki ez parancs! Nem szórakozni vagy itt hanem dolgozni.
-nem megy feltartanak.- mondta suttogva.
-siess!Már halálra untam magam és vagy 4x meggondoltam, hogy itt hagyom mikor végre kijött.- Mi a faszom tartott eddig?- kicsit voltam csak mérges.-Tudod milyen kurva nehéz kijönni egy túlzsúfolt buliból?
- na nem ezt a hangnemet nem! Szerinted kivel beszélsz? Baszott gyorsan indítsd be a motort és húzzunk a baszott fenébe!- ő így is tett elindult és az út további részében hozzám se szólt. Jól is tette. Az első és utolsó volt, hogy vele dolgoztam. Kevés ember baszott fel ilyen rövid idő alatt. Szerintem a srác rekordot döntött.
ESTÁS LEYENDO
Miért vagyok még itt?
De TodoMiért vagyok még itt? Főhősünk Akira , aki nem tudja mit miért csinál, elvesztette a reményt és most csak sodródik az árral. Viszont akár egy tündér mese egy csapásra meg változik minden. Egyszer jobbra fordul a sorsa vagy örökre megmarad a keserves...