28

975 101 171
                                    

Benimki - Jin

Jin:
GEÇ KALDIM
BİR SAAT 
GEÇ KALDIM
ÖZÜR DİLERİM
ALARMI DUYMAMIŞIM

Benimki:
Sorun değil
Hızlı gel

Jin:
Okuldayım zaten
Gitmedin dimi

Benimki:
Gitmedim
Erkekler tuvaletine gel
Görüldü

Jin:
Neden
O günden sonra/
Oraya hiç girmedin/

Benimki:
Gel işte
Hadi

Jin:
Tamam
Geliyorum
Görüldü

Jin:
Nerdesin
Tuvalet boş

Namjoon:
Bu tuvalette
Beni kurtarmıştın
Seni görür görmez
Kendimi güvende hissettim
Daha önce kimseye
Böyle hissetmemiştim
Görüldü

Namjoon:
Şimdi tekrar bahçeye çık
Çıkınca yaz

Jin:
Ne demem/
Gerektiğini bile bilmiyorum/
Geriliyorum/
Tamam
Görüldü

Jin:
Bahçedeyim

Namjoon:
Voleybol takımındaydın
Defalarca dersten kaçtım
Seni izledim bahçede
Hiç haberin olmadı bundan
Görüldü

Namjoon:
Şimdi okuldan çık
Sağdaki ara sokağa gir
Çıkmaz sokağa

Jin:
Namjoon

Namjoon:
Hadiii
Görüldü

Jin:
Tamam
Ara sokaktayım şu an

Namjoon:
Beni ilk koruduğun yer
Seni ilk gördüğüm yer
İlk ilgimi çektiğin yer
Param olmadığı için
Gaspçı bir gruptan
Dayak yiyodum
Daldın aramıza
Kurtardın beni
İlk kez ama son kez değil
Görüldü

Namjoon:
Şimdi yemekhaneye gel

Jin:
Tamam
Görüldü

...

~Namjoon'dan~

      Telefonumu kapattım ve yemekhanenin girişini gözetlemeye başladım. Gergindim. Parmaklarımla oynuyordum. Önündeki iki tabağa tekrar göz gezdirdim. Klasik yemekhane yemekleri... Çorba ve kurufasulye pilav. Her şey böyle başlamıştı, istiyordum ki bizde böyle başlayalım.

Kapının orda bir hareketlenme hissedince oraya baktım. Gelmişti. Ayağa kalktım ve gülümsedim. Gergin gözüküyordu. Etrafa garipser gibi göz gezdirdi. "Neden burdayız? Burayı ikimizin de sevmediğini sanıyordum." İç çektim. "Burayı ben sevmiyorum Jin. Senin güzel anıların var."

    "Güzel falan değillerdi. Sürekli tetikte olmak zorunda olmanı görmek hiç iyi hissettirmiyordu." Karşımdaki sandalyeye otururken homurdanmaya devam etti. "Ayrıca burası hiç iştah açıcı değil. Baksana, duvardaki boyalar bile kendinden geçmişler." 

Yüzümde bir tebessüm oluştu ama aynı zamanda içimde bir acı hissettim. Benim geçmişim yüzünden yıllarını geçirdiği bu okula nefret beslemişti. Boğazımı temizledim. "Bu okul sadece kötü anılarla dolu değil. Özellikle bu yemekhane." Bu yemekhanede Jin'e karşı ilk adımımı atmıştım ve yanına oturmuştum. Şimdi farklı bir anlam ifade eden ilk adımımı da bu yemekhane de atacaktım.

    "Bazen kötü anılar iyi anıların üzerini bir perdeymiş gibi örterler. Bu okul kötü." Ona dikkatle baktığımı farkettiğinde bakışlarını bana çevirdi. "Kötü anılar bizi tanıştırdılar, birbirimize bağladılar. Zaman geçtikçe onlarda geçti ama biz yan yana kalmaya devam ettik." 

   Çantamı açtım ve içinden Jin'in lisede istediği, 10 yıl öncesi için moda olan siyah bir dijital saat çıkardım. Bu saati ona alacağıma söz vermiştim ama muhtemelen unutmuştur bile. Saati uzattığımda şaşkın bakışlarını oraya çevirdi. "Unutmamışsın..."Gülümsedim. "Unutmadım. Biliyorum, kötü anılara sahibiz. Yine de iyi anıları beraber yaratabiliriz. Bunu yıllardır yapmak istiyorum ama iyi hissetmeyen bir insanın başkasını da iyi hissettiremeyeceğini biliyorum. Artık iyiyim, yaralarımı ve geçmişimi tam şu an, burda kapatmak istiyorum." Derin bir nefes aldım. "Benimle çıkar mısın?" 

     Uzun bir süre ses gelmeyince rahatsızca kıpırdandım. "Sanırım... Yapmamalıydım..." Yine bir tepki alamadım. Donmuş bir şekilde bana bakıyordu. O kadar donmuştu ki göz bile kırpmıyordu. "Jin..." Tam o sırada gözleri kapandı ve sandalyesiyle beraber yana devrildi. Panikle ayağa kalktım. Bayılmıştı! "Jin!!"

...

Bilinmeyen Numara - Taehyung bey

Bilinmeyen Numara:
Merhaba Taehyung bey
Ben Jihoo'nun arkadaşıyım
Bişey konuşabilir miyiz

Taehyung bey:
Merhaba 👋🏻

YAŞIYORUM ARKADAŞLAR! ÖLMEDİM! BB!

JİHOO / TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin