Amatörünüz karşınızda! Duyuru bölümünü unuttuğumu söylesem ne derdiniz wkqkdkqkxjak
Her neysee
Bu kurgu hakkında söyleyebileceğim şeyler var mı kestiremiyorum. Bu aralar biraz fazla yorgunum. Sadece bir an önce şu işlerim bitsin aradan çıksın ben de rahat olayım istiyorum. Yoruldum yoruldum.
Şimdi az önceki bölümün son sahnesi hakkında birkaç şey yazacağım. Öncelikle o malûm sahneyi daha uzun yazmayı düşünüyordum ama iğrençleşmek istemedim her ne kadar uyarı yapmış olsam da. Götüm yemedi diyelim wiqkdkqkdkakksa
Bir diğer şeyler ise bu sözde 'kurguda' sizi şaşırtacak daha gizemli bölümler yazmayı umuyorum. Çünkü bazen aklımdaki senaryolara layık bir bölüm olmuyor hayal kırıklığına uğruyorum. Bir yola çıktıysam önce kendimi kaybetmemem lazım.
Korkunç sahneler yazmaya başlasam mı bilmiyorum ben cinayet dosyaları olsun, paranormal olaylar olsun kendimi bildim bileli inceledim. Kurguda da böyle sahnelere yer versem mi kararsızım. Diliyorum ki okuyan 2-3 kişiden en az biri bu konuda bana fikir versin.
Diğer bir konuya gelirsek Bay Choi'ye ne oldu? Veya Jungkook ve Taehyung'un geçmişinde neler oldu? Bu konulara yer ayırmamı isterseniz lütfen belirtin en azından iyi hissederim.
Kurgunun ilerleyen zamanlarında beklenmedik olaylar gerçekleşmesini umuyorum gelecek hakkında kendime asla güvenmiyorum çünkü wodiqkdkqkskwk
Neyse çok güleni çok sikerler götümü kollamam lazım. Şaka şaka.
Ne kadar fazla okursanız ne kadar memnun olursanız ben de sevinmeye çalışıyorum. Pek ilham alamadığım için buraya arada bakıyorum eğer ilerleyen zamanlarda sıkıntı yaşanırsa affedin.. neyse çenem çok düştü. Görüşmek üzere, umarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asylum
Fanfiction1867'de cinsel yönelimi ortaya çıkınca bir sanatoryum olarak anılan tımarhaneye kapatılan Jeon Jungkook başına geleceklerden habersizdir. Bu çılgın tımarhaneye yatırılmak için birbirinden adaletsiz nedenler vardır. Güney Kore ırklı Jungkook, bu ülk...