"Aha uyanıyor prenses."
Derin, duyduğu belli belirsiz konuşma seslerinin belirginleşmesiyle gözlerini yavaşça açmaya çalıştı ancak kafasında hissettiği keskin acıyla tekrar yummak zorunda kaldı. Elini ağrıyan tarafa götürüp okşayarak doğrulmaya çalıştı.
Oturduğu yerde tamamen doğrulup gözlerini açmayı başardığında hala gerçeklik algısını tam olarak kazanamamıştı.
"Noluy- hay amınakoyayım böyle baş ağrısının." Kaşlarını çatarak kendi kendine söylendi, bir eliyle alnını ovalıyordu.
"Derin, iyi misin?"
"Sence Ayberk?" Verdiği sinirli cevaptan birkaç saniye sonra gözlerinin tamamen açılmasıyla kafasını kaldırdı. Ağrıyan başını ve uyuşmuş bedenini unutmuştu.
"Lan Ayberk!" Bağırışıyla yanında oturan Ayberk kaşlarını çattı.
"Bağırmasana be. Zaten benim de kafam zonkluyor." Derin'in baygın halde yatarken tüm koltuğu kaplamasından dolayı koltukta büzülen Ayberk, Derin doğrulunca rahat bir nefes vererek koltuğa yayıldı. Ama Derin'in neredeyse üzerine atlamasıyla bu rahatlığı fazla sürmedi.
"Çok korkuttun aptal gerizekalı!"
Arkadaşına sımsıkı sarılarak güzel bir nefes verdi, özlemini giderdi. Bir yandan söyleniyordu.
"Yemin ederim seni eve kilitleyeceğim anasını satayım ya."
Sarılışı gittikçe daha da sıkılaşırken Ayberk'in suratı domatese dönmeye başlamıştı.
"Derin kaburgam kırıldı!"
Kıkırdayarak özür diledikten sonra geri çekilip tekrar yerine kuruldu.
"Nasıl kurtuldun?"
"Efsun kurtardı."
Derin heyecanla kafasını çevirip etrafına baktı. Efsun'un arabasında, arka koltukta oturuyorlardı ama Efsun yoktu.
Derin yanındaki cama dönüp dışarıyı incelerken Ayberk dramatik bir alınganlıkla konuşmaya devam etti. "Ben canım için mücadele ederken elalemin Efsun'u gelsin beni kurtarsın, sen burada güzellik uykuna yat..."
Tekrar Ayberk'e dönüp yaptığı dramayı görmezden geldi.
"Efsun nerede?"
"Gelir birazdan."
"E sen kiminle konuşuyordun?"
"Kendi kendime."
Derin kaşlarını kaldırdıktan sonra bıkkınlıkla nefes verdi. Aklına gelen şeylerle tekrar heyecan ve panik karışımı bir duyguya kapıldı.
"Hazırsan sorularıma başlıyorum Ayberkciğim." dedi ellerini birleştirerek.
Ayberk'in yakarışlarını umursamayarak konuşmaya başladı, "Öncelikle seni kim, ne sebeple kaçırıyor amınakoyayım, bu çok önemli bir soru. Kim seni napsın?"
"Ayıp oluyor."
"İkinci olarak Efsun seni nasıl kurtardı? Şu an nerede, ne yapıyor? Sen nasıl tek parça şekilde karşımdasın? Seni kaçıran elemana ne oldu? Beni kim bayılttı? Biz ne yaşıyoruz amına-"
Ayberk'in eliyle ağzını kapatmasıyla Derin susmak zorunda kaldı, yoksa daha konuşur dururdu.
"Kaçırılan benim, benden daha fazla panikledin lan dur nefes a- YA DERIN." Derin'in elini yalamasıyla hızla elini ağzından çekip kızın tişörtüne sürdü.
"Cevap vermek için 1 dakikan var."
"Biz bu çocukla flörtleşiyorduk işte bi' süredir. Bize geçelim takılırız dedi tamam dedim. Ne bileyim herif beni sandalyeye bağlayacak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölüm dansı | gxg
Teen Fiction"Adın ne?" diye sordu Derin, bir anda. "Efsun." garipsemeden, dudaklarındaki minik sırıtışla, sorusunu yanıtladı suratında bakışlarını gezdiren kızın. "Efsun..." düşünürcesine kızı tekrar etti, "Dersi dinlemeye niyetin yok sanırım?" "O nereden çık...