"Tamamdır, zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim tekrardan."
Yüzündeki yapmacık gülümsemesiyle kendisine bakan kadına son kez teşekkür ettikten sonra odadan ayrılmak için arkasını döndü.
Evrak işlerinde birtakım karışıklıklar olmuştu ve öğrenci işlerindekilerle karşı karşıya gelmek zorunda kalmıştı. Sonunda halledilmesiyle gelen rahatlıkla odaya girdiğinden beri içinde tuttuğu nefesi verdi.
Koridora çıktığında arkadaşlarına işlerini bitirdiğini haber vermek için telefonunu çıkartıp sohbet gruplarına girdi. Yeni mesajlar vardı.
survivor cumali fan club
ekin:
arkadaslar ayberk'e ulasamiyorum?seren:
ne demek ulasamiyorum amk
ne diyonayla:
saatlerdir ariyoruz tik yok yer yarildi icine girdiebrar:
dun en son flortuyle bulusmustu ondan sonra hABER ALMADINIZ MIderin:
lan noluyo
hemen panik olmayin flortunde falan kalmistir belkiekin:
ama ayberk illaki haber veriyordu eve gelmeyecegi zaman mk
yemin ederim
katil olcamseren:
la havle
bi de ben ariyimebrar:
derin sen naptin
hallettin miderin:
halloldu ya
sikinti kalmadi
simdi telefonumun sarji az
gidiyom ben
bi sey olursa ararsiniz-
Telefonunu kapatıp çantasına koyarken bir anda omzunda hissettiği el ile irkildi. Kim olduğunu görmek için arkasını döndüğünde karşılaştığı surat kendisini pek de şaşırtmadı.
"Korkuttum mu?" diye sordu kız. Simsiyah saçları yine pasparlaktı ve yumuşacık olduklarına yemin edebilirdi Derin.
"Biraz." sorusunu geçiştirircesine yanıtladıktan sonra kızla yüz yüze gelebilmek için tamamen ona döndü. Beklentiyle kıza bakıyordu ancak onun konuşmaya pek niyeti yok gibiydi, sadece yüzündeki sırıtışla Derin'e bakıyordu.
"Efsun."
"Derin." ses tonundaki ciddiyeti taklit ederek yanıtladı Efsun.
"Konuşmanı bekliyorum farkındaysan?" tek kaşını kaldırarak karşısındaki kızı inceliyordu. İçine sütyen dışında bir şey giymeden giydiği, üst düğmelerini açık bırakarak güzel bir göğüs dekoltesi sergilediği siyah bir yelek vardı üzerinde. Altına ise uzun siyah bir kumaş pantolon giymiş, oldukça zarif bordo bir kemerle güzel bir hava katmıştı. Ayağındaki platformlu botlar ise zaten uzun olan boyunu biraz daha uzatmış, Derin'in Efsun'u görebilmesi için kafasını normalden daha fazla kaldırması gerekmişti.
"Beni bu kadar özlediğini bilsem daha erken gelirdim yanına." hem kurduğu cümleye hem de kendisini boydan boya süzmesine karşılık söylemişti bunu Efsun.
"Efsun."
"İsmimi söylemek de pek hoşuna gitti sanırım."
Derin, ismi gibi derin bir nefes verip bıkkınlıkla kafasını geriye attı.
"Of, of!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölüm dansı | gxg
Ficção Adolescente"Adın ne?" diye sordu Derin, bir anda. "Efsun." garipsemeden, dudaklarındaki minik sırıtışla, sorusunu yanıtladı suratında bakışlarını gezdiren kızın. "Efsun..." düşünürcesine kızı tekrar etti, "Dersi dinlemeye niyetin yok sanırım?" "O nereden çık...