4.

227 8 0
                                    

Şuan nerdemiyim tam da Azad ın odasının kapısında onun gelmesini bekliyorum ve burdan o gelemden de ayrılamam çünkü kadir inanırımsı mafya kılıklı adam her an  gelip azad ın ağzına sıçabilir galiba onun kurtarıcısı da ben oluyorum azad ı beklemekten sıkıldığım için azada resmen çığırarak "azaaad bak sana sadece 10 saniye veriyorum eğer dışarı çıkmazsan odana dalarım." Diye birazcık tehtid de bulundum eve verdiğim süre az olabilir ama yaklaşık 15 dk dır odanın içine tıkılıp kaldı ben dayanır mıyım no no no asla . Tabikide dışarı çıkmadığı için direk odanın içine daldım . Allah'ım ben neler yaşıyorum azad az önce üstünde olan kıyafetleri ile dolabın kapağını açmış kıyafetlere kara kara bakıp derin düşüncelere dalmış bı şekilde duruyor yanına ışık hızıyla ulaşıp " azad sen hala hazır değil misin ya ben ne zamandır seni dışarda bekliyorum" diyerekten birazcık kudurdum azadın da cevabı gecikmemiş " ya benim bu kadar kıyafetim var ama ben neden bı tanesini bile seçip giyemiyorum" ay Allah'ım erkeklerin derdi kızlarınkinden daha çokmuş demek. " Ula malo madem seçemiyorsun neden beni çağırıp bana seçtirtmiyorsun "diye konuşup bı yandan da dolabın resmen içine kafamı sokmuş ona bı kaç bişey bulmaya çalışıyordum " lan ciddimisin seçer misin" diye resmen havalara uçtu azad.manyak mıdır nedir ya ." Evet seçerim seni daha fazla bekleyemem ama bak sana seçeceklerimi direk giyiyorsun asla itraz istemiyorum ayrıca ben renkli falan giydirmem sana direk siyah verecem giy tamam mı " lan bu cidden manyak bunları dediğim gibi üstüme atlayıp bana sarıldıktan sonra yanaklarımı resmen kemirerek öpmeye başladı" ayy tamam azad yeter kemirdin beni resmen ayrıl benden fazla temas sevmiyorum " onu kendimden zorlada olsa ayırıp seçtiğim kıyafetleri eline tutuşturarak odanın kapısına doğru ilerledim arkadan azad bana edip bende bı kaç bişey mırıldandıktan sonra çıkıp kapıda beklemeye başladım ki gelmesi çok uzun sürmedi geldiğinde beni kolunun altına alıp aşağı inmeye başladık aşağı indigimizde herkesin bizi beklediğini gördüm ama birileri eksikti kimdi onlar hah buldum Karan demir ve Meki yoktu tam nerdeler diye soracakken azad tercümanım olup " anne demir Karan ve Meki abilerim nerde onlar gelmeyecek mi" diye sordu selin hanım yerine kadir boy " onların işleri vardı biliyorsun ki onlar çalışıyor senin gibi işsiz değiller ayrıca çek kolunu Amed in üstünden daha ben tam sarılamadım kardeşime sen kim oluyon da benden önce davranıyor" diye resmen ondan beklemediğim bı şekilde azad a çemkirdi tabi azad durur mu onu kıskandırması lazım " hahayt sen birde bizi az önce görecektin Amed ben kendime kıyafet seçemediğim için gelip o bana seçti sonra da onu kemirerek öptüm hııh " sonunada da mahalle karısı gibi yapıp onu kıskandırmaya çalıştı çokta işe yaradı aslında kadir sinirden kızarırken Barlas da azad a öldürücü bakışlarını atıyor du ben Berkcan nın azad ın üstüne atlamasını beklerken o benim elimi tutup yüzümün ona dönmesini sağladı tabi ben ona baktığım için herkesin odak noktası da o oldu " sana abla diyecem umarım rahatsız olamazsın çünkü sen benim ablamsın başka türlü hitap edemem şimdi bu konuyu geçiyorum. Abla bana da başka bı gün kombin yapar mısın hatta bı gün beraber alışverişe çıkalım sen benim dolabımı yenilersin olur mu lütfen lütfen bak kabul etmezsen şuracıkta düşüp bayılırım he" lan ben buna nasıl kıyayım aga bana ne oluyor ya ben giderek bunlara alışmaya başladım" tamam  ablacım bı ara beraber alışverişe çıkarız " lan ben ne dedim ablacım mi dedim ben tam onayladığını belli eden mırıltılar çıkardı ki birden yüzüme bakıp gözlerini belertti " ay abla sen beni kabul ettin ayyyyhhğğğ" bana sarılıp resmen bağırarak konuştuktan sonra sonda garip sesle çıkardığı için kafasını tutup kendimden ayrıdım ve ne yaptığını anlamaya çalıştım ben bunlara hiç adım atmayıyım en iyisi yoksa bunlar manyak gibi deliriyorlar Berkcan ı kendimden tam olarak ayırdım ve Barlasımız " ee Beko ablan seni kabul etti hadi yine şanslısın hee bize daha abi demedi ama bekleyecez mecbur" diyerekten bana alttan alttan biraz laf sokmaya çalıştı ama ben bunun altında kalirmiyim nayııırrr " barlas sen bana laf mı soktun" diye biraz onu kudurtmaya çalıştım tabi ne yapmaya çalıştığımı anlayınca kadir ve Berkcan da bana katıldılar" evet abla sana laf soktu gözünü çıkartalım bence " lan oğlum biraz yavaş gel şimdi çakacak bı tane bende tutamayacam onu " ulan küçük züppe sen kes sesini yoksa ben senin dilini kesecem " diye resmen çocuğu tehtid etti" ağğh abi vurma ya şaka yaptım ben berko ya el kaldırır mıyım hiç aaa" kadir Barlas a vurunca Barlas akıllandı tabi " bı daha Beko ya kötü davranırsan ben senin dilini koparirim barlas tamam mı kardeşim" kadirimiz kadirliğini yaptı derken selin hanım " hadi çocuklar amcalarınız sizi bekliyor oyalanmayın da çıkalım hadi " her birimizin popişine bı tane yapıştırdıktan sonra bizi dışarı ya itekledi" ya anne biz çocuk muyuz koskoca adamım 31 yaşındayım ama hala bana vuruyorsun bana vurma diğerlerine vur " kadirimiz bile söylenerek dışarı çıktı" ya abi bizim ne suçumuz var sana vurmuyorsa bize de vurmasın " bu azad hiç susmuyor be" susun be geç kalıyoruz çok konuştunuz hepinize vuracam siz hala çocuksunuz " bu kadın bizi sınıyor be . " Yaw he anne he daha çocuğuz " diyen barlasa selin hanım tam terligini çıkarıp atacaktı ki Ahmet bey Selin hanımın elinden tutup onu engelledi ve onu arabaya çekip oturttu o sırada Kadir benim kolumdan tutup başka bı arabaya sürükledi ki peşimizden de diğerleri geliyor du hep beraber arabaya binip yola çıktık " selin hanım ve ahmet bey neden bizimle gelmedi" diye sordum tabi cevabım da çok gecikmedi " güzelim onlar hep tek başlarına gelirler onların huyu bu " anladım anlamında kafamı salladım. Berkcan bana dönüp" abla sosyal medyana bakalım mı eski hayatını merak ettim " diye sordu . Allah'ım bu çocuk niye bu kadar datlı " tabi canım bakalım"  airpodslarimi çıkartıp birini kendi kulağıma birini de Berkcan nın kulağına taktıktan sonra sosyal medya hesabıma girdim Berkcan hemen kendini bana yasladı ve bende kolumu onun omuzlarının üstünden geçirip ikimizin de telefonu görecek şekilde karnının üstünde durdum tek tek fotoğraflarıma bakmaya başladık aslında kimseye boksör ve yüzücü olduğumu söylememiştim zaten eninde sonunda öğreneceklerdi şimdi de berkcan a nasıl oldu ilk öğrenmek. Berkcan gördükleriyle hafif kafasını kaldırıp bana baktı bende parmağımı dudağımın üstüne getirip süs işareti yaptım oda kafasını salladı ve önüne döndü tek bı tane dışında videom yoktu onu açmamak için hemen kaydırdım ama berkcan fark ettiği için tekrar oraya gelerek video yu izlemeye başladı ve ben o video da şarkı söylüyordum aslında sesim güzel ama pek söylemiyorum İstanbul dayken sokaktan geçerken para toplamaya çalışan küçük bı çocuk gördüm ama kimse ona para vermiyordu bende hemen yanına oturup şarkı soylemeye başladım zaten başladığım gibi herkes beni dinlemiş sonrasında önümüze para bırakıp gitmişti bende topladığımız parayı çocuğa verip ordan uzaklaşmıştım berkcan izlediği video karşısında büyülenmiş gibi bana baktıktan sonra tekrar önüne döndü bı süre sonra kebapçıya gelmiştik zaten telefonumu arka cebime koydum. Kadir ve Barlasın ortasına geçtim ve kebapçıya doğru ilerledik .....

Aşiret kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin