bölüm 3

174 34 53
                                    

MEDYA: MİRA MELEK

Lara ve mira laptopu açmış diyer bir varlıktan birini aradı. Lara saatlerdir laptopta arama yapıp durmuştu, ancak bir sonuç alamamıştı . Gözleri uykusuzluk ve ekrana bakmaktan artık ağrımış ve kan toplamıştı. Mira odasında eşyalarını hazırladığı zaman salona girip yorgunluktan bitkin olan larayı gördü , yanına gelip elini omzuna koyduğu an Lara miraya dönmüştü, mira gülümseyerek.

"Hadi sen dinlen biraz, uyu ben araştırırım olur mu?"

Lara gülümseyip eliyle gözlerini ovdu, yorgun olduğu çok beliydi.
"Gerçekten de uykuya ihtiyacım var."

Mira gülümseyip
"Hadi sen yatağıma geç uyu , bende araştırma yapayım"

Dediğinde Lara onaylayıp oturduğu sandalyeden kalmıştı, odaya doğru gidip miraya döndü.

"Birşey bulduğunda beni uyandırırsın "

Mira laptopu kucağına alıp laraya cevap vermişti.
"Olur tamam"

Lara ise Mira'nın yatağına girip rahatlığıyla rahat bir uykuya geçmişti. Mira ise bir süredir bilgisayarda araştırma yapmıştı. Beli ağrıdığında kendini dikleştirip esnemişti. Ardından kendine bir çay hazırlayıp tekrar laptopta araştırma yapmaya başladı, içtiği dörtüncü çayın sonunda bulduğu şeyle hızla laranın yanına gitmişti.

"Lara,..... Lara hadi kalk"

Lara mira' nın  omzunu sarsmasıyla kendini yatağın diyer tarafına çevirip
"Biraz daha uyumama izin ver"

Mira dudaklarını büküp heyecanla larayı omzundan tutup daha çok sarsmıştı.
"Lara hadi birini buldum sanırım ,hadi kalk bir bak."

Lara derince ve sinirle oflayıp
"Oooof "

Mira laranın haline kıkırdarken ,Lara yatakta oturur pozisyona gelip miranın uzatığı laptopu aldı, mira

"Bak burdaki Twitter yazılarını gördün mü ?"

Lara kaşlarını çattıp, kiraya döndü
"Yazıyla ne işimiz olur ki bizim fotraf yada videoya ihtiyacımız var ?"

Mira hızla yazıları gösterip
"Hayır bak bu üç kişinin paylaştığı yazılar aynı şeyden bahsediyor. "

Lara miranin gösterdiği ilk yazıyı okumaya başladı.

"Bugün imkansız olan birşey gördüm. Bir büyücü kara delik açtı."

Lara kaşlarını çattıp diyer başka birinin yazdığı yazıyı okudu.

"Dünyada büyücüler var bence hemde kara delik açan"

Mira hızla
"Aşağı in biraz daha"

Dediğinde Lara biraz daha aşağı indiğinde başka birinin paylaştığı son yazıyı okudular mirayla.

"Kara delik açmak mümkün mü? Bence mümkün büyücü gördüm. Hayır delirmedim"

Lara miraya dönüp
"Peki bu nasıl olur."

Mira
"Bak bu üç kişinin paylaştığı yerde ve gördükleri yerde Antarktika da "

Lara gülümseyip
"O zaman sıradaki gideceğimiz yer beli oldu ha"

Mira gülümseyip
"Sanırım öyle, ve Antarktika soğuk bir yer o yüzden yanımıza kalın giysiler almamız lazım"

Lara düşünür gibi olup miraya döndü.
"Haklısın, gitmeden önce alışveriş yapmalıyız."

Lara yataktan kalkıp miraya yardım etmeye başladı sırt çantasını hazırlanmasında. Bitirdiklerinde kapının sesiyle birbirlerine bakarken Lara

KAYIP RUHLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin