bölüm 7

188 28 75
                                    

Lara ve nick kapıyı bekledikleri den çok farklı bir karakter de olan şifacıyı gördüklerin de onlarda şifacı gibi şaşkındı. Kira

"Siz kimsiniz?"
(あなたは誰ですか?)

Lara nickke bakıp tekrar kiraya dönüp gülümseyerek.
"Merhaba ben Lara senin şifacı olduğunu biliyoruz."
(こんにちは、私はララです。あなたがヒーラーであることは知っています。 )

Kira şüpheyle
"Yok öyle birşey, burdan hemen gidin."
(そんなことはない、すぐにここから出て行け。 )

Diyip hızla kapıyı kapatmasıyla Lara ayağını kapının arasına koyup , kiranın ona bakmasını sağladı.

"Lütfen dinle ben demonum , "
(聞いてください、私は悪魔です )

Nickke dönüp
"Bu da nick o bir büyücü,"
(こちらはニック、魔法使いです )

Kira sertçe
"Eee bundan banane "
(まあ、それはバナナです。 )

Lara hızla
"Lütfen iki arkadaşımız yaralı onları hastaneye götürmeyiz, lütfen yardım et onları senden başka kimse kurtaramaz."
(お願いです、私たちの友達が二人怪我をしています、病院には連れていきません、助けてください、あなた以外に誰も彼らを救うことはできません。 )

Kira çenesini sıkıp ofladı , ardından kapıyı açıp.
"Peki girin içeri "
(さあ、入ってください )

Demesiyle nick hızla cadı olan kızı kucağında taşıyıp içeri girmişti, beklediği gibi bir ev olmadığı için pek etrafı incelemeye koyulmadan gördüğü kırmızı koltuğun üstüne bırakıp laranın yanındaki mirayı almak için koştu. Nick hemen laranın yanında can çekişen mirayı alıp kucağında salona geçmişti, ardından hemen sonra Lara ve kira da geçince nick diğer koltuğa da mirayı bırakıp yorgunluğun etkisiyle hemen yere çömelip sırtını koltuğa dayadığı gibi nefes almaya çalıştı. Larada nickkin yanına gelip çömeldi.

"Nick iyimisin "

Nick nefes nefese
"İ iy iyim "

Birden kira mirayı kontrol ederken nick ve laraya bakmadan konuştu.
"İki kişiyi taşırsan nefes nefese kalırsın."

Lara ve nick şaşkınca kiraya dönerken Lara ayağa kalkıp.
"Dilimizi biliyor musun?"

Kira umursamaz tavırla laraya dönüp.
"Evet şimdi meseleye gelelim , kızın neyi var.

Lara miraya yaklaşıp kanadını kiraya göstermeye çalıştı.
"Kanadına kurşun yedi."

Kira Mira'nın kanadına baktığında inceledikten sonra ellerini kurşunun olduğu yere getirip gözlerini kapatı ve derin nefes aldığı gibi.

"Hemaro givan "

Dediğinde yara yavaşça kapanmaya başlamıştı. Lara ve nick gördüğü görüntüyle hayran kalmış bir halde ağızları açık bir şekilde bakarken. Kira mirayı iğleştirmesiyle konuştu.

"Ağzınızı kapatın "

Demesiyle Lara ve nick birbirine bakıp hemen ağızlarını kapatıp ciddi ifadelerini yüzlerine yerleştirmişlerdi. Ardından kira öksürmeye başladı. Lara hızla yanına gelip endişeyle.

"İyimisin?"

Kira nefesini kontrol ettiğinde ökürmesi durduğu gibi laraya başıyla onaylamıştı. Ardından dikleşip cadı bildikleri kızın yanına gelmişti. Kira kızın ellerini gördüğünde kaşlarını çattıp Lara ve nicke baktı.

"Onun nesi var "

Lara üzgünce
"Bilmiyoruz onun cadı olduğunu ve gücünü kontrol edemediğini düşünüyoruz."

KAYIP RUHLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin