(Luffy'nin gözünden)
Trao masayı topluyordu, ben ise salonda oturuyordum.Çok sıkılmıştım ne yapsam bilemedim Trao gelince ona seçenekler sunacaktım.
Bir süre sonra Trao geldi ve yanıma oturdu."Trao ne yapalım çok sıkıldım bir şeyler yapalım" dedim.Hemen piç smile attı."Yaa Trao hayır ne düşündüğünü anlayabiliyorum" dedikten hemen sonra güldü.
"Ben kitap okuyacagım Luffy, Sen istersen film izleyebilirsin." dedi.Azcık kırıldım nedense ama çok takmadım nasıl olsa o film izlemeyi sevmiyordu zorla izletemezdim.Gidip odadan kitabını aldı arkasından "laptopu da getirir misin Traooo" diye seslendim.
Geldiğinde elinde laptop ve kitap vardı yanıma geçip oturdu, bir süre sonra rahat edemeyip yatağa uzanarak izlemeye gittim.Film bakıyordum, ilgimi çeken bir şey olmayınca animasyon açtım. Animasyon daha sıkıcı gelince kapattım ve Trao'nun yanına gittim, hâlâ kitap okuyordu.Nasıl sıkılmıyor anlamadım
Gidip yanına oturdum ve çok sıkıldığımı söyledim.Dönüp "ne yapmak istiyorsun Luffy" dedi iç çekerek. Bana çok soğuk davranıyor gibime geldi ama bir şey demedim. "Bilmem ki Traoo" diyip göğsündeki dövmelerle oynamaya basladım. Bir yandan da kafamı bacaklarına koyup bacaklarını yastık olarak kullandım.
Çok rahattı ve dövmeleri çok güzeldi... Hâlâ kitap okuyordu en sonunda dayanamayıp elinden kitabı aldım."Ne yapıyorsun Luffy" dedi.Aldığım kitabın sayfasında smut vardı.Kızardım hemde feci şekilde.Trao da öyleydi.Umursamayıp kitabı diğer koltuğa fırlattım.
"Traoooo bu aralar hiç benimle ilgilenmiyorsun soğuk davranıyorsun, yani ben öyle hissediyorum" dediğimde farklı bir yüz ifadesine döndü."Neden böyle hissediyorsun ne yaptım ki" dedi."Of neyse boşver gerek yok şimdi" diyip kucagına oturdum.
Ama fark ettim ki Law en son smut okumuştu ve her okuduğunda sertleşirdi(dozer).Kucağından inmeye çalıştım ki kolumdan tuttu."Nereye Luffy" dediğinde "hiiiiç öyle film izlemeye geri gidecektim" diye karşılık verdim. "Az önce filmden sıkıldığın için gelmemiş miydin hm?" dedi "evette yaniiii şuanda aklıma çok iyi bir anime geldi" dedim ve tepinerek kalkmaya çalıştım.
"Luffy biraz burda kalır mısın hm" dediğinde ikimizde terlemeye başladık. Ben stresten law ise neden anlamış ama anlamamış gibiydim. "Law neden terliyorsun" dediğimde "asıl sen neden terliyorsun Luffy" dedi ve yine saçma bir sırıtma yapıp kitabı almaya yöneldi. Rahatlamış gibi hissettim ve koltukta düz bir şekilde yattım. Bir süre sonra üstümde ağırlık hissedince kalktım.
Üstümde Law sarılarak bir şekilde uzanıyordu uyuyup uyumadığından emin olamadığım için bir şey yapamadım. Hareket etmeye çalıştım. Ama başarısız oldum. Law'ı incelemek için kafamı kaldırdığımda Law'ın pantolonunun düğmelerini açık görünce yutkundum. Ama sağolsun ki benimki açık degildi herhalde kitabı biraz daha okuyup bir kaç iş halledip üstüme yattı. Kendi kendime gülüp tekrar uyudum.
•
•
•
sa ben geldim nası olmus kısa oldu yine ama olsun