(hikaye de law ve luffy sevgili ve aynı evde yasıyorlar)
(lawın ağzından)
"Günaydınnn sevgilim" diye bir sesler uyandım.Dün geceden kalma yorgunluğum ile Luffy'nin mutlu mu mutlu güler yüzlü suratına baktım.Her zaman ki gibi çok neşeliydi.
"Günaydın Luffy-ya" dedim ve yataktan kalktım.Lavaboya gidiyordum ki arkamdan minik adımlar geldi.Arkamı döndüğümde karşımda Luffy'i gördüm.
"Trao bir şey mi oldu çok durgunsun ben mi bir şey yaptım?" dedi tedirgin bir ifadeyle.Açık konuşmak gerekirse Luffy'i mutsuz gördüğüm zaman çok kötü hissediyordum."Hayır sadece biraz yorgunum" diyip ona sarıldım.
"Ah peki Trao" dedi ve gülmeye başladı.Her zaman ki gibi...
Bir süre sonra lavabodan çıktım ve içerden "ah elim" diye çok yüksek bir inleme geldi.Mutfağa gittiğimde tavada yumurta yapmaya çalısan Luffy'i gördüm.Hemen yanına koştum.
"Luffy iyi misin?" dedim ve hemen ardından "iyiyim trao sadece elimi yaktım" dedi.Pansuman yapmak icin eşyaları almaya gittim.Bir süre sonra pansuman bitti ve ona "neden kahvaltı hazırlamak için beni beklemedin" dedim.
"Sana sürpriz yapacaktım Trao" dedi.Gülümseyip "sağol Luffy ama bir dahakine eline de dikkat etmelisin" dedim. bir süre sarıldık ve yemeye başladık çok lezzetliydi, parmaklarımı yedirticekti bana. düşünmeye başladım...
Acaba Luffy'e sevgimi gösterebiliyormuydum...Genellikle duygularımı yansıtamazdım ama Luffy benim tam tersimdi her zaman ya mutlu ya üzgündü.
Diye düşünürken bir ses geldi. "Oi Trao daldın galibaaa he bu arada güzel olmuş mu nasıl beğendin mii??""Evet Luffy çok güzel olmuş acayip beğendim nerdeyse parmaklarımı yiyeceğim." dedim gülümser bir şekilde "gerçekten mi ayy çok mutlu oldum elimi yaktığıma değdi desene Traooo!" Trao demesinden çok hoşlanıyordum çok tatlı sesleniyordu ama ben...ona ismi ile hitap ediyordum acaba bende mi isim taksam diye düşündüm ve sordum.
"Oi Luffy-ya sana nasıl seslenmemi istersin?" dedim
"Hmm bilmem ki Trao peynirli nutellalı ekmeğime ne dersin?" diyerek gülmeye başladı. "gerçekten mi peynirli nutellalı ekmegim" dedim sırıtarak. "Şaka yapmıştım Trao öyle deme gülmekten kendimi alamam" diyip kalktı ve sofrayı toplayacaktı ki "dur sen kurdun ben toplayayım bari" dedim gülümseyerek ve Luffy " tamam Trao" diyip yanağıma öpücük kondurdu ve salona gitti...•
•
•
•
İLK BÖLÜM AYY C2 TURKCE İLE YAZDIM RESMEN WUAGAG KISA OLDU BİRAZ YARIN UZUN ATCAM SOZ
her gün yeni bölüm atacağım elimden geldigince oylayıp yorum yapamyı unutmayınnn bu aradalaw azcık(cok az) ciddi oldu neyse siktir edin ÖPÜYORUM BAYYYY