Öncelikle bilinen bir yalan haberlerden başlayacağım;
- Justin Bieber'in annesi onu bu örgütten çıkardı.
Sizce mantıklı mı? Bir düşünün. Madem çıkmak bu kadar kolaydı MJ,Eminem o kadar kaçtı da neden çıkamadılar? Öyle değil mi? Bu haberi kim uydurdu bilmiyorum ama yalan.
Justin Bieber özgür mason. Özgür mason : '' Illuminati tarikatının içinde olup da şeytana tapmayan ve herhangi bir dine inanma zorunluluğu olmayan '' kişiye verilen isimdir. Bu kişiler Illuminatiyi kliplerinde çok az kullanırlar. Justin bieber'in de bazı kliplerinde var zaten. Ama nereye kadar özgür mason olarak devam edebilirler ki? Illuminati belirli bir yaşı dolduran kişilere zihin kontrolu uygular. Justin ilk örgüte girdiğinde 18 yaşını doldurana kadar özgür masondu. Ama şimdi Illuminati üyelerinden biri olduğu açık ve net ortada. Kontrolsüz davranışları akıl kontrolü gördüğüne işaret ediyor. Aynı Miley'in EMA performansında yaptıkları gibi.
Şimdi biraz daha detaya gireceğim.
Justin'i ünlü eden kişiler Scooter Brown ve ünlü şarkıcı Usher. Biliyorsunuz ki Justin Bieber ünlü olma hikayesini anlatan Never Say Never adında bir film çekti. Filmdeki sahnelerden birinde Scooter'ın söylediği bir söz dikkatimi çekiyor. bkz : ''Justin Bieber ilk ünlü olduğunda onu Disney ve MTV gibi kanallar istedi. ama gençliğinin gitmesini istemediğim için onu göndermedim.'' gibi bir şey diyor. Sözün tamamı aklımda değil. DISNEY VE MTV JUSTIN'I ISTEDİ AMA SCOOT VE USHER GÖNDERMEK İSTEMEDİ ÇÜNKÜ ILLUMINATI'Yİ BİLİYORLARDI. Bunun Justin'e zarar vereceğini de biliyorlardı. Bu yüzden teklif reddedildi.
Usher büyük bir dünya starı olduğu için Justin Bieber de tanınmaya başladı ve diğerleri gibi ünlü oldu. Ünlü olması tamemen kendi çabalarıyla yani,Illuminati işin işine sonradan giriyor.
Justin'i kendilerine çekmeye çalıştılar. alamadılar bu doğru. Ama sizce bu örgüt rahat durur mu? Tabiki de hayır. Justin'i istiyorlardı çünkü genç kızları kendine çekebiliyordu. Onu kullanıp seks kölesi haline getireceklerdi.
VE JUSTIN KAŞINMAYA BAŞLADI. Evet bildiğiniz kendi kaşındı arkadaşlar. Twitter'a ''BEN ILLUMINATI VEYA BAŞKA BİR TARİKATA ÜYE DEĞİLİM!!!!'' yazdı. Sonra gitti bunu yazdığı kitabın içine de koydu. ÇÜNKÜ ILLUMINATI'NIN BABAANNESİ KAŞAR. Dediğim gibi çocuktu ve olayın boyutlarını bilmiyordu.
Evet arkadaşlar attığı tweet ; https://twitter.com/justinbieber/status/17358694257 sizin için çocuğun twitter'ını delik deşik ettim. neyse.
ve o şok fotoğraf;
Bu fotoğraf tüm herkesi şoka uğrattı. Bu kadar dinine bağlı bir çocuğun bu örgüte girmesi? Şaşırtıcı.
Justinin annesi koyu bir hristiyan. sürekli her yerde Tanrı kelimesini ağzından düşürmüyor. Ama neden Justin?
Sonra bir baktık Baby klibi patladı. tüm dünyaya yayıldı,Justin bir anda yükseldi. Baby klibi şu lanet olası at dansı yapan heriften önce Youtube'nin en çok izlenen klibiydi. Bu ayrı bir konu.
Baby klibine biraz göz atalım.
Bieber şu malum olan ''Illuminatiye çağırma'' işaretini yapıyor. Ama biraz daha dikkatli inceleyin. Arkada gözümüze çarpan bir ışık var. Illuminati ne demekti? aydınlanmış olan. Pink floyt'un amlemini gözünüzün önüne getirin. Işığın kırılmasını ele alan bir ablem. Gökkuşağı yer ve gökü temsil eder. yakında yer ve gök şeytanın gerçekleğiyle dolacaktır manasındadır. bir mesaj veriyor,her yeri ele gecirecegiz diye. Ama ışık kırıldığı zaman saf oluyor. Anlamını kaybediyor. heh şimdi anladınız mı ? Justin burda aslında önemli bir mesaj veriyor.
bu 1. Justin ve çok masum.
ama birde gelip 2. Justine bakın ;
Arkada subliminal mesaj var.
Sonra Luda geliyor. Burda programcı Ludacris diyebiliriz.
Şarkı ve sözlerin ters çevrilmesi diye bir şey var. Şarkının tersinde konuşan kişi ünlünün kendisi değildir. Şeytandır. Her şarkınınki doğru çıkmaz çünkü sayılı şarkılarda deşifrelenir bu.
Baby şarkısının bazı bölümlerinin tersine bakalım ;
Oh,I'm the evil one. - Ben şeytaniyim. (şeytanım)
New shirtless-Yeni gömlekler.
I come to this child. - Bu çocuk için geldim.
No,no,no. This child is mine. - Bu çocuk benimdir.
WAR - savaş.
I will win this war. war. - bu savaşı ben kazanacağım.
Let me in,this child. - İzin ver gireyim, bu çocuk.
Her şey ortada değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlimünati ve Ünlüler
RandomGüzel bir seri oldu.Sevdiniz ve bana destek verdiniz saolun.Ünlülerin bu gizemli yolculuğuna sizde davetlisiniz..