Tekrar merhaba,şimdi Bridgit Mendler'ın Hello My Name Is... Albümündeki Hurricane şarkısını ve klibini analiz edeceğim.
Bildiğiniz gibi Bridgit bir Disney ünlüsü.Disney ise 33.dereceden mason.Yani Disney'de oyuncu olan biri direk olarak İlluminati ile anlaşma yapmış oluyor.Bu da Bridgit'ın örgütten olduğunu kanıtlar.Klibe dönersek;Şehir görüntüsü var klibin başında ve sürekli arabalar geçiyor.Bu ruhun hareketliliğini simgeler.
Bridgit yatağında uzanıyor,fakat tuhaf bir şekilde değil mi ? Aynı Astral Seyahat yaparken yatma şekline benzemiyor mu ?
Evet bence benziyor size diyebilirim ki bu Bridgit'in örgüte giriş klibi.
Bridgit korkmuş ve gergin bir şekilde aniden kalkıyor burada Astral seyahatten dönünce ruhun bedene nasıl girdiği anlatılmış ve arkadaki ışığa dikkat!Işık Şeytan'ı temsil eder.
Bridgit anlamsız bir bakış atıyor ve hala korkmuş görünüyor.Siyah giyinmiş buradan anlıyoruz ki o artık masum değil.Ready or Not klibindeki kız değil.Arkadan hala bir parça ışık vuruyor.Yanlız değil gibi değil mi ?
Işık daha da yoğunlaşıyor.Bridgit de ışığa bakıyor.Burada Şeytan'ın onu kötü yola çekmeye çalıştığı anlatılıyor.
Tek göze vurgu yapılıyor.Işık var yine nereye giderse gitsin Şeytan onunla.
Işık yine var ve tek göz yine.Perçem diyebilirsiniz ama emin olun o perçem düşsün diye bilerek yapıldı.Bridgit mutlu şuan çünkü örgüte girdi.
Köle gibi ellerini duvara uzatıyor.Artık kendisi değil.Işık var.
Mutlu demiştim hem de çok mutlu.
Bridgit arkadaşına sarılıyor burada belli bir zaman geçmiş artık pişman mutlu değil.Şöyle de diyebiliriz.Işık yani Şeytan yokken mutsuz...Yaşayabilmesi için mutlu davranıyordu Şeytan'ın yanında.Mecburdu yani.
Tekrar mutlu gibi rol yapıyor.Işık var.
Söylemekten bıktım -,- Işık var ve Bridgit mutlu gibi davranıyor ama aslında pişman.
Işık da yok mutlu gibi rol yapmak da yok.
Yine anlatmama gerek var mı Bridgit nereye ışık oraya.
Tek göz.
Şimdi sözlere geçelim;
And all that wind that swept me off my feet
Ve tüm rüzgar ayaklarımdan beni sürükledi
Got me flying til I'm crying and I'm down on my knees
Beni uçuruyor ağlayana ve dizlerimin üstünde olana kadar
That's what Dorthy was afraid of
Dorthy'nin korktuğu buydu
The sneaky tornado
Sinsi tornado
There's no place like home
Ev gibisi yokYalvarana kadar işkence çektiriyorlar bana diyor Bridgit ilk 2 satırda.Dorothy aha Oz Büyücüsü!Oz Büyücüsü en çok kullanılan beyin yıkama programlarından biridir.Anlıyoruz ki bu program Bridgit üzerinde kullanılmış.Son kısım çok önemli ''Ev gibisi yok'' Oz büyücüsü programında anahtar kelimedir!Masalda Dorothy kırmızı ayakkabıları birbirine sürtüp böyle der.Programda ise programcı böyle deyince köle programcının dediğini yapar ve ona gökkuşağının sonuna gitmesini söyler.Bu da başka bir tetiktir.
Her seferinde o gülümsediğinde
I let him in again
Onun kalbime girmesine yine izin veriyorum
Everything is fine
Herşey iyi
When you're standing in the eye of the hurricane
Kasırganın gözünde oturduğundaO diye bahsettiği şey/kişi şeytandır.Satırda onun içime girmesine izin veriyorum diyor açıkça!Ve İlluminati'de oldukça her şeyin iyi olduğunu söylüyor.
I'm flopping on my bed like a flying squarl
Yatağımda çırpınıyorum uçan bir sincap gibi
Like a little girl hurt by the big bad World
Küçük bir kızın büyük kötü dünyadan incinmesi gibiDemiştim ki Astral seyahatte ruh bedene dönünce aniden zıplanırsınız ve çırpınırsız.Bridgit ilk kıtada bunu anlatmış.İkinci kıtada da kendini yani masum küçük kızın büyük kötü dünyadan yani örgüttün incinmesini anlatmış.
And that's when you hold me, you hold me
Ve bana tutunduğunda
You tell me that you know me, I'll never be lonely
Beni tanıdığını söylüyorsun asla yalnız olmayacağımBana tutunduğunda yani içime girdiğinde seni tanıyorum diyerek kandırıyor Şeytan Bridgit'i.ASLA YALNIZ OLMAYACAĞIM.Burada klipte anlatıldığı gibi Şeytanın sürekli Bridgit'in yanında olacağı,hiç gitmeyeceği anlatılıyor.Çok uğraştım umarım beğenirsiniz.Sonra görüşürüz.
Buda bir klip analiziydi pek çok ünlü gibi onunda pek bir bilgisi yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlimünati ve Ünlüler
عشوائيGüzel bir seri oldu.Sevdiniz ve bana destek verdiniz saolun.Ünlülerin bu gizemli yolculuğuna sizde davetlisiniz..