BREEK FİRE KLİP ANALİZİ
Ariana Grande,İlluminati'ye karşı geliyor ve masonizm sembolünü eziyor. Ardından tamamen başka bir yer geliyor.İlluminati insanları tutsak ediyor.Ayrıca klibin uzayda(!) geçtiğini belirtelim.
Bir -uzaylı- Gardiyanlık yapıyor.
Ariana İlluminatiyle savaşarak insanları kurtarıyor. Evet İlluminati ye karşı gelmiş gözüküyor.Fakat kendini bir boşlukta buluyor.
Bambaşka bir yer.Cehenneme benziyor.Elleri zincirlenmiş.Sağa bakarsanız tahtı görürsünüz.Taht şeytanı simgeler.
Herşeye rağmen savaşıyor ve şeytanı aşağı atıyor.
Kendini yine boşlukta hissediyor.
Klibin sonunda bir uzay gemisindeler.Uzaylı ve beats dikkat çekiyor.Beats,tıpkı obey gibi İlluminatiye çalışır.
PROBLEM KLİP ANALİZİ
Ariana Grande'nin hit olmuş Problem şarkısının analizini yapıcam. Ama çok şey bulamadım o yüzden kısa yazdım.♫
Baya estetik olan bi adam var. Üstünde dama var. Dama cin çağırmada kullanılmaktadır.
Klipte kişilik bölünmesi vardır. Zaten Iggy'nın etrafından geçen çizgilerden de belli oluyor.
Klipte bazı yerlere dikkat hipnoz yaparken kullanılan işaret bulunmakta.
Hipnoz işareti var ve Ariana onun üstünde. Onla beraber dönüyor.
Ariana ellerini bağlamış, yani yapacağı bir şey yok, onlardan kaçamıycak.
İki adet boynuz. Evet, aklınıza Baphomet geldi eğil mi? Doğru cevap!
Evet daha çok cinsel ilişki var(bilinçaltı, yani fark etmemiş olabilirsiniz.)
Ariana ona yaklaşanları uzaklaştırıyor. Yani Illuminati'yle baş edebilir.
Yine kişilik bölünmesi. Ayrıca Ariana'nın üstü damalı zemin gibi.
Ariana'nın eline dikkat. Tek göz yapıyor.
Dansçılar elleriyle göz yapıyorlar.
Bu bölümde klip analizi yaptim.Cunku Ariana'a hakkında pek bilgi yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlimünati ve Ünlüler
RandomGüzel bir seri oldu.Sevdiniz ve bana destek verdiniz saolun.Ünlülerin bu gizemli yolculuğuna sizde davetlisiniz..