İlluminati aklımı, vücudumu ve ruhumu kontrol ediyor. Sürekli gözü üzerimde."
- Jay-Z
"15 yaşımda hayatımda neler olduğunu biliyorsun ve müzik endüstrisine nasıl girdiğimi de.Yemin ederim ki müziğin Amy Grande'i olmak isterdim ama işler umduğum gibi gitmedi. Bu yüzden ruhumu şeytana sattım."
- Katy Perry
"Ruhumu şeytana sattım, bunun berbat bir anlaşma olduğunu biliyordum, beni birkaç oyuncağıyla kandırdı."
- Kanye West
"Ben, beni ele geçirmene izin vereceğim, diyen şeytanla bir anlaşma yaptım."
- Royce Da 5'9"
"Sunucu : Neden bunu yapıyorsun, neden hala oradasın?
Bob Dylan : Alın yazısı gibi birşey bilirsin, onunla bir anlaşma yaptım, uzun zaman önce bu yola girdim.
Sunucu : Anlaşma neydi?
Bob Dylan : Şu anda olduğum yere gelmek. Sunucu : Kiminle anlaşma yaptığını sorabilir miyim?
Bob Dylan : (gülerek) Bu dünyanın baş kumandanıyla.
Sunucu : O bu dünyadan mı?
Bob Dylan : Bu gezegende fakat onu göremeyiz."
"Bu gece kalbimi evde bıraktım.
Ruhumu artık şeytana sattım."
- Özgün
"Şeytanın kazanması için hergün kendimi Lucifer'e veriyorum."
- Britney Spears
İlluminatiye Karşı Gelenler;
"Ruhumu asla satmadım."
- 2pac
"Beni yönet, beni ele geçir. Beni asla öldüremezsin."
- Michael Jackson
"Ruhumu şeytana sattım ve geri alacağımı sanmıyorum. Sadece bu oyundan sağlam kafayla ayrılmak istiyorum."
"Seni bırakıyorum. Git başkasıyla evlen ve onu ünlü yap. Ve özgürlüklerini al. Tıpkı bana yaptığın gibi."
- Eminem
"Dünya'yı kötü bir yer haline getirmeye çalışanlar 1 dakika bile durmazken ben neden duruyum ki?"
- Bob Marley
"Endüstri(Illuminati) para, fahişe ve kinden ibaret."
"Endüstri bilinçli ve zihin sahibi olmanızdan korkuyor. Endüstri sizi yozlaştırıyor."
"Ben sektörün şarkıcısı değilim. Sektörde bir şarkıcıyım."
"Endüstri yeni şarkıcıların hayatta kalabilmeleri için ruhlarını satmalarını istiyor."
"Duyduğunuza inanmayın, okuduğunuza inanmayın, gördüğünüzün yarısına inanın."
- Dmx
2pac, 13 Eylül 1996 yılında 25 yaşındayken İlluminati tarafından öldürüldü.
Bob Marley, 11 Mayıs 1981 yılında 36 yaşındayken İlluminati tarafından öldürüldü.
Michael Jackson, 25 Haziran 2009'da 51 yaşındayken İlluminati tarafından öldürüldü.
Karşı çıkanlardan sadece Eminem ve Dmx hayatta.
"İş bitirilince şeytan da diyecek ki: "Şüphesiz Allah size gerçek olanı söz verdi. Ben de size söz verdim ama yalancı çıktım. Zaten benim sizi zorlayacak bir gücüm yoktu. Ben sadece sizi çağırdım, siz de hemen bana geliverdiniz. O halde beni kınamayın, kendinizi kınayın. Artık ben sizi kurtaramam, siz de beni kurtaramazsınız. Şüphesiz ben, daha önce sizin, beni Allah'a ortak koşmanızı kabul etmemiştim. Şüphesiz, zalimlere elem dolu bir azap vardır."
- İbrahim Suresi, 22. AyetGerçekten ürkütücü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlimünati ve Ünlüler
De TodoGüzel bir seri oldu.Sevdiniz ve bana destek verdiniz saolun.Ünlülerin bu gizemli yolculuğuna sizde davetlisiniz..