~44~

9 2 0
                                    

נקודת המבט של ניקו-
זה שנתתי לנואל ואיתי את היום הזה של השקט לא אומר שאני לא הולך לעשות כלום. אני עכשיו הולך לקאמי לבדוק איך זה שהיא לא גילתה שנואל ואיתי בישראל. אחרי כמה דקות של נסיעה הגעתי למשרד שלה באתי להיכנס אבל אז שמעתי משהו מאוד מעניין ״אני אומרת לך המפגר הזה לא יודע שהם בישראל ובקרוב הוא יוותר עליה ויבוא עלי ואז שהוא יתחיל להתאהב בי אני יקח לו את הכל ואני יגרום לו ליפול ואז אתה אבא תהיה הקאפו הבא ואני יקבל את ניקו שלי״ היא אמרה התאפקתי לא לצחוק ונכנסתי למשרד שלה והיא עדיין הייתה בטלפון לא שמה לב עלי ״יש לי חדשות בשבילך אני לא שלך״ אמרתי והיא הסתובבה ״ניקי מה אתה עושה פה?״ היא שאלה בנחמדות מזויפת ״את יודעת בכלום ציפיתי שיבגדו בי אבל מישהי שהצלתי אותה מאונס שאבא שלה היה אמור לעשות לא ציפיתי״ אמרתי ״אני..אני מצטערת״ היא אמרה ״את באמת היית אמורה לאנס? באמת הייתי חשוב לך? באמת היית מוכנה לתת הכל בשבילי?״ שאלתי ״האמת שלא לא הייתי אמורה לאנס זה הכל תוכנית שלי ושל אבא שלי ואתה נפלת בפח״ היא אמרה גורמת לי לצחוק ״אני לא נפלתי בשום פח״ אמרתי ותוך כמה שניות שני החיילים שלי הגיעו ותפסו אותה מכניסים אותה לחדר עם אבא שלה ואני יגרום לשניהם לשלם על זה שבפעם הראשונה שהבעתי רגש זה היה שקר ועל זה אני לא יסלח לעולם זו בגידה מבחינתי ״תכניסו אותם לרשימה השחורה״ אמרתי והם הנהנו ויצאו הרשימה השחורה היא רשימה ששם כל מי שנחשב בוגד כתוב ברשימה ומאותו הרגע שאתה כתוב כולם ינסו להרוג אותך כדאי לזכות לכבוד.

נקודת המבט של נואל-
היום הוא היום הכי טוב שהיה לי בעולם
איתי לקח אותי לכל מקום שפשוט משמח אותי זה מקום שהייתי הולכת עם לוק ואמא זה מקומות שגרמו לי להבין שגם אם אבא הוא לא טוב זה לא אומר שהיו לי חיים לא טובים זה מקום שאמר לי לשמור את הקרובים שלי עלי וזה מקום שגרם לי להבין כמה אני אוהבת אותם אבל כמה אני מתגעגעת וכועסת עליהם שעזבו אותי ואת איתי וטום. אבל עדיין זה היה יום מושלם שזה משהו שלא חשבתי שיקרה כי באתי לפה כדאי להתאבל עליהם אבל כל מה שאני עושה. זה רק להדחיק אני פשוט יודעת שלא מגיע לי טוב בעולם.

*איך? אני מקווה שאהבתם כי בפרק הבא ניקו מגיע

לחישות אהבהWhere stories live. Discover now