~50~

6 3 0
                                    

נקודת המבט של ניקו-
היום אני מציע לאהבת חיי נישואין שובל התחילה לארגן הכל ואני ואיתי מעכבים אותה בזה שהלכנו איתה לקניון ״אנחנו באמת חייבים להיות כן?״ איתי שאל אחרי שנואל לקחה אותנו לחמש חנויות שלמות ולא קנתה כלום ״אנחנו חייבים״ אמרתי מותש המשכנו ללכת אחרי נואל עד שהיא עצרה בבום והסתובבה להסתכל עלינו ״בואו נלך מפה״ היא אמרה והיה בקול שלה משהו שלא הרגיע אותי משהו בקל שלה נשמע לי מאוכזב ומפוחד ולא הבנתי למה ״קרה משהו?״ שאלתי והיא הנידה לשלילה ״לא קרה כלום פשוט בוא נלך״ היא אמרה והתחילה ללכת מהר אבל אני תפסתי לה את היד ועצרתי אותה ולקחתי אותה הצידה ״מה קרה ואבל תגידי לי שזה כלום״ אמרתי ״זה...זה פשוט שאני לא הבאתי ארנק ואין לי כסף ואין לי איך לשלם על הדברים שאני רוצה״ היא אמרה והרגשתי את עצמי מתחמם היא לא צריכה לדאוג בגלל כסף היא יכולה לבקש ממני אני יתן לה את כל העולם גם ״את לא צריכה לדאוג לכסף מלאך שלי אני אתן לך״ אמרתי את המובן מאליו ״אני לא רוצה לקחת ממך כסף״ היא אמרה והשפילה את ראשה ואני החזקתי את סנטרה וגרמתי לה להסתכל עלי ״את לא לוקחת ממני את הכסף את יודעת למה?״ שאלתי ״למה?״ היא שאלה ״כי הוא שלך כל מה שיש לי שלך הכל ושאנחנו נתחתן יהיה לך אפילו יותר״ אמרתי ״אתה רוצה להתחתן איתי?״ היא שאלה בשוק ואני צחקתי ״מה כל כך מצחיק?״ היא שאלה ״זה שאת חושבת שאני לא רוצה להתחתן איתך מצחיק אותי את יודעת למה?״ ״למה?״ ״כי זה הדבר היחידי שאני חושב עליו מאז שהכרתי אותך חלמתי שאנחנו נתחתן והיה לנו ילדים קטנים וחמודים שמסתובבים בינינו כל היום שאת סוף סוף תהיי האישה שלי״ אמרתי ״אני אוהבת אותך״ היא אמרה ״גם אני״ אמרתי ואז שמענו חיכוך בגרון ״מאוד נחמד לראות אותכם ככה אבל זה מתחיל להימאס עלי ועד שאין לי חברה אתם לא מעזים לעשות את כל הדברים האלה ברור!״ איתי אמר ״ברור״ אני ונואל אמרנו ביחד ואז הסתכלתי על השעון וראיתי שזה הזמן להצעה ״נראלי שנלך לאכול״ אמרתי ואיתי הסתכל על השעון שלו ואז הסתכל עלי ״כן כן אני ממש גווע אני מרגיש בהריון״ הוא אמר ״למה״ נואל שאלה ״כי יש לי חשקים מטורפים לאכול זה לא מה שיש בהריון?״ איתי שאל ״אתה גבר אתה לא יכול להיות בהריון״ נואל אמרה שנכנסנו לרכב ״אם אני רוצה אני כן חוץ מיזה תראי איזה בטן נהיתה לי כנראה שזה הריון מתקדם״ איתי אמר גורם לי לצחוק ״אהההה״ איתי צעק גורם לי לבלום את הרכב במהירות ״מה קרה?!״ שאלתי ״אני מרגיש ציר״ הוא אמר ונואל הרביצה לו ״אתה מטומטם יכולנו למות עכשיו״ היא אמרה ואני המשכתי בנסיעה ואחרי כמה דקות הגענו לחוף והכל היה מסודר ושובל וטום עמדו שם ״נואל״ איתי אמר ונואל הסתכלה עליו עדיין לא שמה לב להצעה ״התינוק שלי בועט רוצה להרגיש?״ איתי שאל ״אתה רוצ..מה זה״ נואל אמרה שהיא יצאה מהרכב איתי התחיל לרוץ והתקדם לעמוד לעד טום ואני החזקתי את היד של נואל ״מה אתה עושה?״ נואל שאלה כשהגענו למקום של הצעה לא עניתי לה וכרעתי ברך ״נואל שלי מלאך שלי מהיום שבוא נפגשנו חלמתי על הרגע הזה שאת תהפכי לאישה שלי עברנו דברים במסע שלנו והיום להיום התאהבתי בך יותר והיום החלטתי שאני רוצה להעביר את שארית חיי בלהיות איתך החלטתי שאני רוצה להזדקן איתך ביחד כי אין מישהי אחרת שאני רוצה לעשות את זה איתה את גרמת ללב מאבן שלי להפוך לאמיתי ואני רוצה אותך בחיים שלי אז תסכימי להיות אשתי ורק שתדעי שאין האופציה אחרת חוץ מכן״ אמרתי וראיתי אותה עם דמעות מעיניים ״כן כן כן ועוד מיליון פעמים כן״ היא אמרה שמתי לה את הטבעת וקמתי וטרפתי אותה בנשיקה שכל כך חיכיתי לה שמעתי את שובל צועקת יששששש ואת טום אומר שהוא לא מסכים יותר מעשר שניות נשיקה ואת איתי אומר שחבל שלוק לא פה כדאי לראות את זה.

*אחרי כמה שעות*
אני ונואל יושבים עכשיו במטוס עם טום שובל ואיתי כי אחרי העצה אמרתי לה שאנחנו חוזרים לבית לבית שלנו ואחרי שעה כבר היינו על המטוס ועכשיו אנחנו יושבים ביחד במטוס ״אני אוהבת אותך״ היא אמרה ״גם אני אוהב אותך חיים שלי שאת לא יודעת כמה״ אמרתי ״את האישה הראשונה שגרמה לי להתאהב״ אמרתי והיא נהמה ״והאחרונה״ ואני צחקתי ״קנאית שלי״ אמרתי ״אין בעיה״ היא אמרה והתעסקה בטלפון שלה ״מה את עושה?״ שאלתי ״עונה לחתיך באינסטגרם שהציע לי לצאת לדייט״ היא אמרה והרגשתי שהדם שלי מתחיל להתחמם ״מי זה הבן זונה הזה ומה נראה לך שאת מתכתבת איתו?!״ צעקתי לוקח לה את הטלפון ורואה תמונות שלי ישן ותמונות שלנו מחובקים ״באמת חשבת שיש מישהו יותר חתיך ממך״ היא אמרה ״אני אוהבת אותך ואני בחיים לא יהיה אם משהו אחר״ היא אמרה ״גם אני אוהב אותך אישתי״ אמרתי ״ארוסתי״ היא תקנה ״לא לעוד הרבה זמן״ אמרתי

לחישות אהבהWhere stories live. Discover now