Sabah esneyerek uyandı yüzüme hiç güneş yada ışık gelmiyordu gözümü açtığım .
" of cidden mi siz ikiniz bi gidim " dedim biraz daha esnerken ve yorganımı üstünden attim . Üstümdeki çizgili şortlu pijama takimi onların ilgisini çekmese benziyordu
Onkar dediğimde tabikide tom ve mattheo du .
" noldu slytherin leydisi beğenemedin mi babamız bize sana bisey gelmesin diye koruma yaptı " dedi tom kahkaha attım ve konuştum
" siz ciddi misiniz ya hiç güleceğim yoktu dedim sonra yüzleri yine ciddi olunca offf ben bebek miyim ya z" diye isyan ettim
" evet minik bebek bir tavsansin " dedi mattheo
" peki tesekur ederim ama üstümü falan giyinicem ya hani çıksanız " dedim tom konustu
" yok sen giyin biz sana bakmayız " dedi
" öyle mi canım sonra far görmüş bir tavşan gibi bakmayinda " dedim dolabima gittim ve iki kombin yaptım
Seçin hangisi dedi, biri çok açıktı diğeri ise cokmkapialo ikiside kapalı olanını seçince
" sagolun seçmeye yardımcı olduğunuz için diğeri daha güzel dedim ve banyoya girdim . Banyo yaptım cild bakimida yaptım Üstüme havlu sardım ve çıktım. Beni ilk göre tom gözleri kocaman açıldı ve yutkundu . Mattheo baktığında ise sirtti .
" ne bakıyonuz ya " dedim sonra makyaj masamdan tarafımıza alıp geri girdim banyoya . Sonra ise iç camsirlarimi giydim liyafetimide giyip saçlarımı taradım.
Sackarim ıslak olduğu için kurutmaya mattheo ya yaptiricaktim .
" prenses biraz hızlı mi olsanız " dedi tom
" mattheo saçlarımı kurutur musun " dedim oda gelip kurutmaya başladı . Kurutma işlemi bitince saçlarımı bukle ler haline geldi . Kafama güzel bir fiyonk taktım ve hazırdım.
" Nasıl olmuşum kardeşler
Tom göz devirip odadan çıktı mattheo ise zaten yedi bitirdi gözleri ile . Bende mattheo yu es geçip çantamı aldım ve hızlıca odadan çıktım. cidden bunlar böyle hep peşimden mi gelecekti . Çok sıkıntı cidden .
" heey grindelwald bekle " dedi tom ona dönüp ciddi misin sen der gibi baktı ve yürümeye devam ettim .slytherin ortak salonuna geldiğimizde saate baktım. Kahvaltıya 15 dakika vardı. Slytherin Ortak salonda çıkıp ortak salona gittim. Yavaş yavaş herkes geliyordu. Bende ortalarda bir yere oturdum sonra ise biri elleri ile gözümü kapattı. Bende ellere dokundum ve hemen anladım bu pansy di .
" canijmmm dün hiç ortalıklarda yoktun " dedi
"Dün davet vardı babamın yanına gitmek zorunda kaldım " dedim oda yanıma oturdu. Sonra dumbledore gelip ziyafeti başlattı. Söyle bir baktığımda ise cidden yağlı yiyecekler vardı. Onun dışında regulusun önünde pankek vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
slytherin boys 1
أدب الهواةslytherin biys gurubuna hakaret etmesiyle başlar. draco malfoy, mattheo ve tom riddle , regulus black , lorenzo berkhship, theodore not . hogwarts a yeningelen kız slytherin e seçilir . daha ilk günden ona yapılan zorbalıkla slytherin boysları karş...