Sabah gözlerime gelen güneş ışıkları ile uyandım. Yavaşça gözlerimi araladim v3 ovusturdum. Belimi saran ahtapot kollar ise mattheoya aitti . Yavaş bir şekilde onu kollarından ayrıldım ve banyoya girdim . Banyoda güzel bir duş aldım. İç camasirimi giydim ve Üstüme bornoz geçirdim. Hızlıca banyodan çıktım. Mtt hala uyuyordu
Bende dolabima yöneldim ve içinden kıyafet seçtim.
Gayet güzeldi. Kenara geçip tavşanı besledim ve sevdim . Kenarda olan kol bez olan çantamı alıp açtım. İçine dün yazdığım perşomenleri koydum ve diğer kitaplar kalem asa VS koydum . Matt e baktığımda yavaş yavaş uyaniyordu .
Yanına yattim ve yüzünü inceledim . Yavaşça saçlarını okşadım. Onun yüzünde oluşan gülümseme benimde gülmeme sebep oldu sonra ise yanağına ve dudağına öpücük bıraktım. Oda gözlerini açtı.
" Günaydın sevgilimmm" dedim neşeli sesimle .
" Günaydın bebeğim " dedi uykudan kısılmış ve kalınlaşmış sesi ile su sesle cidden çok sexi duruyordu .
" Bebeğim sabah sabah o düşüncelerine allindan sil bence " dedi utanıp ona arkamı döndüm. O ise belime sıkıca sarılıp beni kendine çekti. Boynuma bıraktığı nazik opucuklerle ona döndüm ve dudağına yapıştım.
Odama bana karşılık verirken nazik öpüşmemiz kapının dan diye açılması ile bölündü. Iceri girip bize göz deviren tom ile ayrıldık. Ben ayağa kalktım be yataktan uzaklaştım.
" ne oldu abicim " dedi matt bi andan onları dinliyor bi andan tavsanimi seviyordum .
" yemeğe geç kalacaksınız sabah sevişmenizi bırakın ve aşağıya inin " dedi ve çıktı. Ben kikirdayip çantamı koluma taktım.
" hadi sevgilim hazırlan cantani ben hazırlarım " dedim o tuvalete gitti . Bende çantasına koydum eşyalarını. Bir süre sonra ıslak sacli şekilde üstünde klasik beyaz gömlek siyah kumaş pantolonla dışarı cikmisti .
" hadi çıkalım bebiş " dedi onu durdurdum ve bir iki büyü fısıldadım. Sackari kuru ve eski kıvırcık halini aldı.
" ıslak saçla dışarı cikmana izin vermem " dedim elini tutup odamdan çıktık. Hızlı şekilde ortak salona geçtik. Klasik mattin tayfanın yanına oturduk . Ben ballı sütümü içerken mattheo tabağıma hem ballı hemde reçelli kızarmış ekmek koydu .
Hem onları yiyor hemde klasik erkeklerin kız tavlama ile konuşmasını dinliyordum. Bir süre sonra mattheo bana bakarken dalmış şekilde buldum .
" aşkım sende ballı süt içesene tadı çok güzel " dedim o ise ona uzattığım sütü masaya bıraktı. Beni kendine çekti ve dudağımın kenarini yaladı. Benim içimde oluşan kelebekler ile Yanaklarım kizardi .
" evet bebeğim tadı ciddende çok güzel " dedi ordan regulus
" utandırmayın prensesi dedi ve bana sanki sır veriyormuş gibi konuştu. " sen buna naptin kız bu tatlı şeyler yemez normalde " dedi kikirdadim .
" benim gibi çok tatlı bir sevgilisi varda ondan " dedim fısır fısır
" fısır fısır ne konuşuyonuz siz irda " dedi matt regulus ellerini iki yana kaldırıp masadan kalktı.
" senin dedikodunu yapıyorduk sevgilim " dedim
" ya oylemi "
" öyle " dedim kalan sütü bitirip ayağa kalktım. Matt in yemegi zaten bitmişti. El ele bahçeye çıktık. Hava bugün gunesliydi . Papatyaların çok olduğu bir ağacın gölgesine oturduk . Bir süre sonra mattheo bacaklarıma yatti . Bende saçları ile oynamaya başladım .
" sen saçlarımla oynayınca bi mayışıyorum sevgilim " dedi kikirdayip oynamaya devam ettim . Kenardan kopardığım papatyalarıda saçına takmaya başladım. Yanımıza oturan tom ile bakışlarım ona döndü . Matt ise kucağımdan kalktı ve abisine bakmaya başladı
" mattheo senin bu halim ne ya papatyacı kıza dönmüşsün iyice " dedi benim kahkaha atmakla matt bana döndü. Çantamdan ayna çıkarıp verdim .
" lilith naptin sen " dedi
" çok güzel oldu aşkım hem de tatlı " dedim
" lilith ya bizimde bi ağırlığımız var " dedi
" öyle mi tamam " dedim ona arkamı döndüm .
" tamam gek sevgilim çok güzel olmuştu " dedi
" hayir aslında çok komik oldu " diyip kaçtım. oda beni peşimden kovalamaya başladı.
" lilith seni bi elime geciriyim gör sen sana neler yapicam "
" neler yapican " dedim hala koşmaya devam ederken . Sonra bi anda ayağım takıldı sendeledim tam dusucekken mattheo beni belimden tutarak dusmemi engelledi.
" sağol sevgilim " dedim ve burnunu öptüm. O ise dayanamaz şekilde dudaklarimi cok sert bir şekilde opuyordu . Hoyratça devam eden opusmemiz nefes almak için durduk.
" rica ederim bebeğim hadi gel sınıfa gidelim " dedi elini gösterip. Elini tuttum ve sınıfa doğru ilerledik .
Nasıldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
slytherin boys 1
Fanficslytherin biys gurubuna hakaret etmesiyle başlar. draco malfoy, mattheo ve tom riddle , regulus black , lorenzo berkhship, theodore not . hogwarts a yeningelen kız slytherin e seçilir . daha ilk günden ona yapılan zorbalıkla slytherin boysları karş...