Arzu Kaya:
Ege ile o adam kavga etmeye devam ediyordu.
Ben Ege'nin kollarından tutuyordum. Amcam'da adamın kollarından tutuyordu. Birlikte bu iki manyağı ayırmaya çalışıyorduk.Ama mümkün değil. Küfürler havada uçuşuyordu. Özellikle, Ege'nin yumrukları.
Sonunda adam yediği dayağa dayanamayıp, kaçıp gitti.Giderken hâlâ küfür etmeye devam ediyordu. Adam gidince Ege'ye ne olduğunu sordum.
"Birşey yok."
Diyerek geçiştirdi. Sinirden eli ayağı titriyordu.
"Ortalığın amına koydunuz. Nasıl birşey yok ?"
"Senin kıyafetine laf etti. Bende sinirlendim tabiki."
"Nasıl laf etti ?"
"İşte açık giyindiğini söyledi. Orospu falan dedi. Bende gidip uyardım. Fakat kendini haklı gibi göstermeye çalışınca, kendimi tutamadım."Bunları duyunca, başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü. O kim oluyor da benim hakkımda bu şekilde konuşuyor ?!
Kendimi tutamayarak, bağıra bağıra küfür etmeye başladım.Şirketteki çalışanlar sesimi duyunca, bana bakmaya başladılar. Sinirlenince kendimi tutamıyordum.
"NE BAKIYORSUNUZ ?
FİLM Mİ ÇEKİYORUZ BURADA ?"
Diyerek onları da terslemiştim.Ege'ye dönerek,
"Neden en başta o piç kurusunun ne dediğini bana söylemiyorsun ?
beni savunmana gerek yok."
Dedim. İnsanların beni savunmasından nefret ederim. Kendi işimi kendim yapmayı tercih ederim."Birden kendimi tutamadım. Kötü birşey mi yaptım ?"
"Hayır yapmadın. Fakat beni savunmana gerek yok, bu benim meselem."Daha fazla burada durmak istememiştim.
"Ben gidiyorum, görüşürüz." Diyip, gittim.20 Dakika Önce:
Ege içeceğini eline almış, akşamın tadını çıkarıyordu. Yakının da bir adam vardı.
Şirket yemeği için gelen garsonlardan biriydi. Adamın Arzu'ya bakarak, diğer garsonlara birşeyler söylediğini fark etmişti."Şu kadına baksanıza ya.
Böyle giyinilir mi ?
Heryeri ortada. Ayıp be ayıp böyle giyiniyorsa net orospudur. Erkekler ona baksın diye giyinmiş işte."Adam bunları utanmadan söylemişti.
Neden kadınların giyindiği kıyafetler bukadar olay oluyor ki ?
Bir kadın özgürce giyinebilir. Kendi kararlarını verebilir.
Kimsenin buna karışma hakkı yok !Fakat cahil insanlar bunu bile anlayamıyor. Zaten cahil insanlar herşeye anlamadan dinlemeden laf eder.
Anlayan dinleyen insanları da, cahil ilan ederler...Ege adamın bu hadsizliğini görünce, kendini tutamadı.
O kadınları kıyafet seçimlerine göre, orospu ilan eden erkeklerden değildi. Çünkü bunun adamlık olmadını biliyordu.Aslında bukadar sinirlenmesinin geçmişe dayanan bir sebebi daha vardı...
Adamın yanına gidip, gözlerini ona dikti.
Adam şaşkın gözler ile Ege'ye bakıyordu.
"Buyrun."
Demişti. Ege yüz ifadesini hiç bozmadan,
"Az önce ne dedin ?"
Diyerek cevap verdi."Anlamadım."
"Anlamayacak birşey yok. Az önce ne dedin ?"
"Siz beni yannış anladınız."
"Hayır.
Gayet doğru anladım.
Sanane amına koyayım kadının ne giyindiğinden."
"Ben yalan birşey söylemedim.
Bu şekilde giyinemez. Gözüm ona kayıyor.""Kaymayacak !
o siktiğim gözün, ona kaymayacak."
"Bana bak benimle doğru konuş."
"Konuşmassam ne olacak ?"
"Kardeşim git işine ya. Uğraştırma beni."
Diyerek, Ege'nin kolundan tutup itmişti.
Ege hem suçlu olup, hemde haklıymış gibi davranan insanlardan nefret eden biriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç Ortağım (Düzenlenecek)
أدب المراهقينHayat beklenmedik sürprizler ile doludur. Umutsuzluk, acı, hayal kırıklığı, özlem... Bu kadar kısa bir hayata, bütün bunlar nasıl sığabilir ki ? Herkez istediği gibi masum kalamaz. Kalpsiz bir insana dönüşmeyi kim ister ki ? Ama o dönüşmek istemediğ...