Wooyoung
Bütün aileler bizim evde toplanmıştı.
Tek mesaja.
Bizde gelelim mi diye sormadan.
Herkes kalkıp bizim eve gelmişti.
Halbuki jeonghan amcamlarla yemek yiyecektik sadece.
Her neyse işime gelirdi bu olay.
San bana yaklaşamaz. Sonuçta on bir amcamda evdeydi.
Korksun bir zahmet amk.Joshua babam zar zor da olsa(eve habersiz gelen herkesi mutfağa topladı hiç bir işe ellemedi) yemek sofrasını kurdu ve oturduk.
Tabi diziliş aşırı saçmaydı.
Mesela yunho ve mingi niye ayrı oturuyorlar. SAN NİYE DİBİMDE.
Seonghwa ile hongjoong yan yanalar?????"Joshua amca sosis var mı"
Mingi klasik sorusunu sorarak sohbeti başlatmıştı. Hayır anlamıyorum jihoon amcam yemek mi vermiyor bu çocuğa.
"mingi evladım soonyoung baban yemek mi yedirmiyor sana gel bizimle yaşa sen"
Seokmin babacım... Hep aynı düşünüyoruz. Nasılda belli benim babam olduğun.
Soonyoung amcam mingi'nin kafasını tutarak kendine çevirdi.
"He oğlum biz sana yemek vermiyor muyuz?Hadi git seokmin amcanlarla yaşada kardeşin olunca yiyecek bir şeyin kalmadığını anlarsın"
"Baba sen de tek çocuksun"
"Yavrum o 14 yaşına kadardı. Lisede amcanlarla AYRIYETTTEEN KOCACIMLAAA tanışınca tek çocukluk falan kalmadı evladım"
"Anladım baba. Joshua amca sosis yok mu yani"
Jihoon amcam soluk vererek mutfağa gitti. Elindeki tencere ile yemek odasına girdi.
"Al yavrum al. Hiç protein alma ama tamam mı?"
Kafasına vura vura severek önüne tencereyi koydu.
Anlık olarak soonyoung amcamda tencereden sosisleri alıp kendi tabağına koyuyordu.Joshua babam sandalyesine oturup"e hadi başlayalım "dedi. Bende yanımdaki sana asla bakmayarak yemeğe başladım. Lütfen uzak dur benden.
Herkes sohbete daldı. O kadar kalabalığız ki ses çok fazlaydı.
Bir süre sonra seokmin babam ayağa kalkarak herkesin susmasını sağladı.
Resmen gelenek gibiydi. Birisi ayağa kalkınca herkes susar ve onu dinlerdi.
Biz babama babam bize bön bön bakınca seungcheol amcam konuştu."Bir şey demeyecek misin aq"
Jeonghan amcam hafifçe koluna vurdu.
"Yok lan lavaboya gidiyordum"
Joshua babam su içerek gözlerini devirdi.
"Baba resmen zevk alıyorsun ayağa kalkıp bize böyle bakmaktan"
Babam bana yaklaşarak kafamı okşadı.
"Hemde ne fena"
Öpücük kondurup gitti.
Ben babamı izlerken sanı fark ettim.
Babama ters ters bakıyordu.
Yaaaa hayırdır oğlum seeen.Jeonghan amcam mingyu amcamlara dönerek konuştu.
"Eh mingyu sizde rahatsınız tabi dünürünüz belli damadınız belli"
"Valla biliyon jeonghan biz hep Minghao ile dünür olmak istedik şans hepsi şans"
"vallaha bende joshua ile dünür olmak isterdim de"
AMCA NE DİYON
"Jeonghan hayatım dur. Her şey olur bu seokmin ile dünür olunmaz. Bak elim ayağım titredi."
"BİRİSİ SEOKMIN MI DEDI.SAALUUUUTEEEE BAYLARRR"
Babam bütün ilgiyi üzerine çekerek konuştu. Vallaha jeonghan amcamı boğacaktım. Seonghwa ile benim olmamı mı istiyorsunuz amk siz.
HONGJOONG ILE SAN MI. Diğer türlüsünü düşünmek dahi istemiyorum.Babam ilgiyi çektiğini fark edince yine bize bön bön bakıyordu.
Seungcheol amcam yine konuşacaktı ki babam gülerek elini kaldırdı.
"Beyler yazın didime gidiyoruz. Hemde tahmin edin kimin yanına... EVET EVET SİZ TAHMİN ETTİNİZ BILE. GAMZELERIN YANINA GİDİYORUZZZZZZZ"
Hepimizin ağzı açıktı. Ne didimmiş arkadaş. Hem gamze kim. Ne itici.
OF YOL KAÇ SAAT SÜRECEK.
Mingi ağzını peçete ile silerken joshua babama döndü."joshua amca daha sosis yok mu?"
"Ya evladım babanın amı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fammışız? | svt,atz
FanfictionSeventeen×ateez Seokmin:Wooyoung oğlum sen gelme tamam mı?