☆
Tarih: 11/12/2023
Saat 11:09Aralık ayı bana her zaman huzurlu bir sessizliği anımsatmıştır. Ağaçlarda sürekli ses çıkartan o yaprakların olmayışı, bülbüllerin sessizliğe bürünüşü ve sadece duymak istediğim o ses yağmur, yağmurum sesi sanki bulutların duygularını serbest bırakışı gibi özgür ve umursamaz, duygusuz sanki sessiz çığlıkları anımsatıyor.
"Aralık ayı, yılın sergi planı için konuşmasını kim yapacaktı?"
Masadan oturanlardan ses çıkmadı. Gözüm ayakta duran stajyerlerde gezindi. Bu onların deneyimleyecekleri ilk sergiydi. Hepsi içlerinde hissettikleri heyecan yüzünden doğru düzgün uyku almamışlardı. Kimisi stresle parmaklarında oluşan uyuşmaları bastırıyor. Kimisi ise durmadan kolunu kaşıyordu. Göz kaçırmalar ve soğuk, stres dolu terlemeler, burdan bakınca bile rahatsız edici bir görüntü oluşuyordu.
En sonunda içlerinden bir kişi elini kaldırdı.
"Benim efendim"dedi arkadan duran kısa boylu bir kızdı. Elini kaldırıp diğerlerinin arasından öne çıktı. Platin sarısı olan saçlarına ilk bakışta oldukça özenli gözüküyordu. Ta ki ışık saçlarına vurana ve kırıkları gözükene kadar, üzerinde giydiği siyah takım elbise dikkatle ütülenmişti. Özenli ve düzenli bir imaj veriyordu. Tabi buraya gelirken şanssızlığı başına gelmeseydi. Omuzunda hafif bir ıslaklık vardı. Gelirken minik bir güvercinin gazabına uğramış gözüküyordu.
"Seni dinliyoruz"dedi tam olarak masanın başında oturan, kaşları daima çatık ve gergin bir yüze sahip olan kişi kısaca patron, yada hayatıma geçemeyecek izler bırakan kişilerden biri, Ünal...
Ünal Sezer
Ünlü iş adamı, açık fikirli, zeki, kurnaz, sert, otorite sahibi, ailesine bağlı, saygılı,yenilikçi, zengin, oldukça zengin tabi bu diğer insanların bildikleri, madalyonun görünen yüzü...
Stajer o kez gözlerini bizim üzerimizde gezdirdi. Yanında duran kahverengi saçlı kıza uyarıcı bir bakış ile kız elinde tuttuğu lacivert renkte ki dosyaları masada oturan sanatçıların önünde koydu. Önüme konulan dosyauı açmadım. Okumak isteseydim. İnternetten araştırırdım. Yutkundu. Sanatçılar önünü konulan dosyadaki resim ve yazılanları incelemeye başladı.
Stajer derin bir nefes aldı. Elinde tuttuğu dosyayı önünde duran masaya koydu. Cebinden çıkardığı kumanda ile düzgün bir diksiyonla konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"555 I've Changed"
Teen Fiction(Bu Kurguda (+18) ve olumsuz içerik bulunmaktadır!) Bilinmeyen bir numara; "Geceler yara bandıdır.Gündüzleri... Açık yaralar ile gezinen cesur insanlarda olur. Geceler, her gece tozlu sayfalara yazılar yazan yanlız insanlardan oluşur."(03:13) "Send...