Ders sırasında içeri girdiğimde kitabını yüksek sesle kapattı, bana onaylamayan bir bakış attı ve "Geç kaldınız." diyerek uyardı.
"Üzgünüm" dedim, sırama oturup çantamı yanıma koydum.
Profesör Jeon'un gözleri bana sabitlenmişti, çenesi hayal kırıklığıyla kasılmıştı. Sanki geciktiğim için beni cezalandırmak istercesine, varlığımı veya kesintiyi kabul etmeden derse devam etti.
Profesörle göz teması kuruyordum fakat dersi sadece bana anlatıyormuş gibi gözlerini bana dikmişti.
Onaylamazca kaşlarını kaldırdı ve başını hafifçe yana eğdi."Dikkat etmiyor musun?" Dedi profesör.
"Neye?" Dedim, söylemek istediğini anlamıyordum.Buz gibi bakışları yoğunlaştı ve yüzünü benimkinden sadece birkaç santim uzağa koyarak eğildi.
"Her şey. Derslerim sırasında tek bir ayrıntıyı bile kaçırmayı göze alamazsın.""Zaten özür diledim hocam." Hiçbir tepki göstermeyen bir tavrım vardı.
Keskin bir nefes alarak hafifçe geriye yaslandı, gözlerini kıstı.
"Eğer benim sınıfımda en ufak bir saygı ya da çaba gösteremiyorsan özürlerinin hiçbir önemi yok.""Özürlerimi umursamıyorsan istediğimi yapabilirim." Diyerek kitaplarımı ve çantamı alarak sınıftan çıktım, kapıyı sertçe kapattım. Sinirlerim bozulmuştu.
Benim gidişimi izlerken ifadesi değişmeden oturmaya devam etti. Kapı arkasından kapandığından derin bir iç çekti ve şakaklarını ovuşturdu. "Bu giderek sinir bozucu olmaya başladı."
"Manyak adam, ne beklersin."
Koridorda kendi kendime mırıldanıyordum.Benim mırıldandığımı duyunca dudaklarının kenarında küçük bir gülümseme belirdi. Yavaşça ayağa kalktı ve üzerime doğru yükseldi.
"Bu kadar kolay başından savabileceğiniz biri olmadığımı anlamanızı bekliyorum.""Sanırım sapığımsın, senden mümkün olduğu kadar uzak duracağım." Arkamı döndüm ve ilerlemeye devam ettim.
Tepkimi incelerken gözleri hafifçe kısıldı. Hemen tepki vermedi, bunun yerine konuşmadan önce bir süre beni yakından gözlemlemeyi tercih etti.
"Sapık olmadığımı hiçbir zaman söylemedim. Ama bu sana iyi bir şey öğretmeyeceğim anlamına gelmiyor."Bir an duraksayıp ona cevap verdim.
"Çok tuhafsın."
Bu adam yüzünden derslerimde başarısız olursam gözyaşlarına boğulurdum heralde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Professor.
Fanfiction*argo, smut* Profesör Jeon, çok başarılı bir öğretmendir. Her ülkenin en iyi okullarında öğretmenlik yapmıştır. Aynı şekilde, şimdi ise Londra'da iyi bir okulda iyi bir öğretmenlik yapıyordu. Dersine girdiği ve ona özel ders verdiği bir öğrencisi di...