Otthon Édes és Veszélyes Otthon

145 16 0
                                    

Felix pov

Egy naaaaaaaaagyon hosszú repülés után végre itthon vagyunk! Visszatértünk Szöulba ami azt jelenti hogy lassacskán egyesül hivatalosan is a két Maffia vagy is egyre kevesebb időnk lesz egymásra...Jajj de depis lettél Felix!  Na egy szó mint száz...                                                                               Hajnalban szállt le a gép és naaagyon keveset aludtam szóval amint beléptem a házba (pontosabban Hyunjin hatalmas villájába) már indultam is volna a kanapé felé, de Hyune felkapott menyasszonypózba és felvitt az emeletre egy hatalmas szobába ahol egy szintén méretes ágyra rakott. Az ingem első két gombját kigombolta majd betakart és mellém feküdt...

Hyunjin pov

Délután 5kor keltem majd mikor realizáltam hogy már itthon vagyok fáradtan kezdte cirógatni a mellkasomon alvó szőke (lassan barna) hajkoronát... Aki erre a tettemre felnézett és mosolyogva közelebb bújt hozzám

-Felkeltél? kérdezte nyakamba bújva -Igen. Nem vagy éhes? Kérdeztem vissza mert én léggé az voltam..
-most hogy mondod, de igen. felelt majd felült és körbenézett
-Szerintem ebben a villában még nem voltam...Mondta halkan majd kikelt az ágyból és kicsit körbenézett. Szemel láthatólag tetszett neki a szoba így remélem hogy az egész villa megfelel neki ugyan is ez a legbiztonságosabb birtokunk...Nem örülnék neki hogy ha az ellenséges maffiák csinálnának vele valamit...Nagyon nem örülnék... A sötét gondolatokat elűzve Lixie után mentem aki épp a dolgozó szobámat fedezte fel. Egyedül ő az akit nem büntetek meg azért ha turkál a cuccaim közt... Ezt a csapatom nagyon jól tudja, ugyan is mikor Han még új volt keresett egy iratot és mivel nem találta nálam is szét nézett...Utána három napig alig tudott valamit csinálni mert gipszben volt a keze...Mire ennek a nem túl kellemes emléknek a végére értem Lix már lerángatott a konyhába ahol kitalálta hogy amerikai palacsintát fog sütni. Érdeklődve figyeltem ahogy keresi a hozzávalókat majd mikor a lisztet próbálta leszedni mögé léptem és segítettem neki mivel alacsony volt ahhoz hogy levegye...kis édes...

Mikor elkészült a palacsinta leültünk reggelizni majd Lixie elment mosogatni én meg vissza mentem a dolgozószobába és végignéztem az ügyeket, mi van megoldva van e új ügy meg ilyenek... úgy bele merültem a munkába hogy csak három óra múlva kaptam fel a fejem arra hogy Lix lép be a szobába 2 bögre teával. Egyet letett elém majd a kanapéra leülve beleszürcsölt a másik teába. 

-mikor végzel? Kérdezte. 
-Igazából már készen vagyok csak leellenőriztem hogy minden meg van e. Feleltem.
-Akkor nem megyünk el mocchit venni? Kérdezte.
Kissé meglepett az ötlet de beleegyeztem. Két uttcára nyitott egy nagyon jó cukrászda. Kikapcsoltam a gépem majd felállzam és egy pulcsit felkapva indultam a bejárathoz. Lix is felkapott egy pulcsit és a cipőnket felvéve már mentünk is.

A cukrászdában alíg voltak viszont rengeteg mochi volt... Így mindegyikből vettünk 2.
A nap többi részén nagyon nem történt semmi kivéve mikor szegény Lixie este lefekvés előtt elhányta magát. Nem egyszer nem kétszer hanem vagy 5ször adta ki gyomra tartalmát az éjjel. Nagyon féltettem így mikor már sokadjára szaladt a mosdóba öklendezni felkaptam valami értelmesebb ruhát Lixre is adtam egy nadrágot és bevittem a kórházba.

Hosszú várakozás után kijött az orvos és bejelentette hogy....
-Gratulálok uram! Ön apa lesz!
Lesokkolódtam.
-be mehetnék a páromhoz? Kérdeztem hisz tudtam hogy Lixie valószínűleg most össze van zavarodva.
-persze! Mondta mosolyogva az orvos.
Benyitottam és megláttam Lixiet miközben az ágyon térdét átölelve sírt(?!)
-Lixie! Mi a baj? Szaladtam oda hozzá és megöleltem.
-Sajnálom Hyune! Tudom hogy még nem terveztünk gyereket mert korai! Nagyon sajnálom! Kérlek ne hagyj el!
-Ne butáskodj!Miért hagynálak el? És ez nem a te hibád! Ahoz hogy gyerekünk legyen én is kellek!

Lix vissza ölelt és szorosan hozzám bújt.
-köszönöm Hyune! Szipogta és karjaimban szép lassan elaludt. A fotelt az ágy mellé húzva én is elaludtam miközben szerelmem kezét fogtam.

Haliii! Ez egy rövid rész tudom és sajnálom! Deee itt a nyár szóval szép lassan én is vissza térek!
Remélem élveztétek azért ezt a részt is!

Just A Girl

Ui: helyesírási hibáért bocsi!

Vérfoltok | Hyunlix | omegaverseTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang