girizgâh

290 24 24
                                    

Benim gönlüme 40 kilit mi vurdular? 40 kilit vurup 40 anahtarı da 40 ayrı yere mi sakladılar? Bir bilmeceyi yahut bir tekerlemeyi dinler gibi değil de, bir hakikati dinler gibi ciddiyetle dinle beni.

Yağmalanan bir gönlün hesabını soracak gücüm kalmadı. Talan edilmiş bir bahçede, dalı kırılmadık bir gül aramaya çalışmaya gücümün kalmadığı gibi...

Şâirin, "Doktorum / Ben bu kalbimi sarınır örtünürüm" dediği şiirlerden geçtim. Geçtim de yüreğime sarınıp ısınmanın sırrına eremedim. Yüreğimde "gayrı"lar biriktikçe üşüdüm. Kalbimin, ısıtmaya gücü yetmedi beni...

Güneş olup tükenmeden ısıtmak varken mum olup her gün eridim. Işığım cılız, çok cılız, pek cılızdı. Ne kendime yettim ne de bir başkasına... Ama sen yine de yadırgama beni; yerimi, yurdumu, kalbimin hâllerini, acımı, hüznümü...

Sen benim dikenimi gül bellemesen de olur. Haddimi aşıp da sözü yormak istemem. Ama en azından beni dikenimle de sever misin?

Ne olur sev beni...

Sev ki talan edilmiş bu gönülde çiçekler açsın.

Sev ki içinde ulvî sevgiler barındıran bir gönlün içinde olayım.

Sev ki bir lahza dahi olsa sevilmeyi temaşa edeyim...

***

Selamun aleyküm. Âdem kitabında geçen Ali'nin hikâyesine giriş yapmak istedim.

Henüz yayınlamayacaktım ama dayanamadım:)

Âdem gibi kısa tutmak istiyorum inşallah, belki daha kısa bile olabilir. 🌺 (Bölümlerin kelime sayısı kısa toplam bölüm sayısı çok olabilir. Yahut bölümlerin kelime sayısı çok ama bölüm sayısı az olabilir. Bu konuda net bir karar veremedim. Görüşlerinizi bildirebilirsiniz.)

Keyifli okumalar 🌿

Gönle Vurulan Kırk KilitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin