🎀

113 2 0
                                    

Sabah erkenden uyanmıştım.Reika bir yere gitmeden onu yakalamak istiyordum hemen sabah rutinlerimi hallettim ve odadan çıkıp aşağı kata indim.Reika masada oturmuş bir eliyle ağzına çatalı götürmeye çalışıyor diğer eliyle birine mesaj yazmaya calisiyordu bu haline bir kahkaha bırakıp yanına doğru ilerledim,reika benim kahkami duyunca bana doğru meraklı gözlerle baktı ve sonra onun bu haline güldüğümü anlayıp gözlerini devirdi."Ne guluyosun ya senide görücez hana hanım ileride."
"Görürsün reik görürsunde sen kiminle yazışıyorsun boyle gulumseyerek?"
Utangaç bir gülümsemeyle bana baktı o an ağzından bir şey  alamayacağımi anladım ve bi anda telefonu elinden aldım,'kota💗' diye biriyle yazısıyordu mesajlara tam göz gezdiricekken reika hemen telefonu elimden aldı,kapattı ve utanarak kahvaltısına döndü.Yanina oturdum omzundan tutup kendime cevirdim
"Reika kizim salak misin kim bu cocuk? biricik kuzeninden bunu nasıl saklarsın?Nereden tanıyorsun?Sevgili misiniz?Flört musunuz yoksa?Takımdan mi?Kim lan bu cocuk!"diye tum cumleri siraladim tek nefeste reika ise bu halime bir kahkaha patlattı.
"Gerizekali bizim takımdan iyi biri yani iyi galiba iyi iyi.Suanlik sevgili değiliz flortte değiliz aslında flört gibiyiz ama ben onu kocam yaparim.Yapicamda!"Dedi o da benim gibi tek nefeste.Anlatirken yüzü gülüyordu inşallah reikayi üzmezsin kota yoksa ecelin olurum diye geçirdim içimden."Yap reik arkandayım ama dikkat et üzülmeni istemiyorum"diyerek sarıldım,sarilmama karşılık verdi."Bence sanada birini bulalım hana kaç  yıldır sap geziyorsun"
Dedigi seye göz devirdim ve gülerek
"Sen kendine buldun bana karışma reik beni hak eden bir erkek daha hayatıma giriş yapmadı"dedim ve saçımı şakadan savurarak önüme döndüm ve kahvaltımı yapmaya başladım.
"Ya hana yapma böyle ya hem kota bahsettiğim ucuzlerden 1 kardesi bosta gibi bence seni ona ayarlasak olur aslında."dedi tekrardan reika.Sert bir bakışla ona döndüm ve susması gerektiğini anladı önüne döndü ve o da kahvaltısını yapmaya başladı.Kahvaltimiz bittiğinde salona geçtik ve oturduk.
"Reik sizin burada gezilecek yer var mi kafa dağıtalım biraz"
"Ya aslında sahil var yakınlarda oraya mı gitsek?"
"Ayy aklını yerim cok iyi fikir kesin gidelim."
"O zaman hazırlanalım hava kararmadan gidelim."
Reikanin bu sözüyle ayaklandik ve reika bir anda aklına bir şey gelmiş gibi bana döndü ve;
"Hana bizim takimdakileride cagirayim mi?Hem kaynasmis oluruz ortami sevmezsen erkenden gelirizz söz veriyorum."Reikanin bu heyecanını kırmak istemedim.
"Olur reik benim için sıkıntı yok"
Gülümseyerek hazırlanmam gerektiğini söyleyip koşar adımlarla yukarı ciktim.
Neyseki dün bavuldaki eşyaları dolaba yerleştirmişler isim kolaylasti.Hemen banyoya girdim.Ciktigimda ise giyinmek icin elime ne geldiyse aldım.Hayir tabikide yarım saat boyunca ne giyeceğimi düşündüm ve sonunda buldum.(Ne giyindigimizi bölüm sonuna koyucamm.)Abartısız bir makyaj yaptım ve hemen odadan çıktım.Reikanin yanına indim o da çok güzel olmustu.Altina beyaz bir etek giymisti ustundede pembe bir crop vardı.Bir peri gibi görünüyordu.Kimin kuzeni sonucta💅🏿."Cok guzel olmuşsun reik ben bile asık oldum flortlerini dusunemiyorum."
"Tesekkurler hanam sende cok guzel olmussun prenses gibi."dedi ve koluma girip evden çıktık.Reika konuşmaya basladi;
"Simdi ben bizim takimdakilerle konustum onlarda onayladı zaten seninle tanışmak istediklerini soyledilerr,onlar çoktan sahile gecmislerdir haberin olsun." dedi ve kol kola yürümeye başladık.Sahile vardığımızda bir grup dikkatimi çekti büyük ihtimalle reikanin oynadigi takımdı.Reikayi görünce kizil saçlı bir kız el salladı ve buraya gelmemiz için seslendi.Kiz cok güzeldi onunla iyi anlasacagima emindim.Reikayla o tarafa doğru ilerledik.Vardigimizda bir çocuk kulaklarımı sağır edecek bir şekilde bagirarak;
"MERHABA HANA BEN SHOU BU  TAKIMIN KAPTANIYIM!"
ani refleksle ellerimi kulaklarıma götürdüm.O sırada kizil saçlı kız konustu;
"Shou senu yeni uyardık bagirmaman icin insanlar rahatsız olabilir,merhaba bu arada erika ben erika takatou"dedi sevecen bir gulumsemeyle.Gulumsemesine karşılık verdım.
"Hana bende hana saionji,bu arada bağırmasinda hiç bir sıkıntı yok sadece beklemiyordum"dedim tekrardan gulumseyerek.Ardindan takımdaki herkesle tanıştım.Herkes cok sevecendi ama bi kac kisi dışında üçüzler ve Aoto galiba ortama kolay alismiyorlardi.Reika ve Kota bir köşede konusuyorlardi reikanin pesinde kuyruk gibi dolaşıp rahatsızlık vermek istememistim erikada ouzou denen çocukla konuşuyordu.Shou,tagi,Aoto ve ryuujide beraber sohbet ediyordu.Herkes köşelere ayrilmisti.Bense biraz uzaklaşmak için kumlarin üzerine oturmuş yıldızların denizde oluşan yansımalarını izliyordum.

Flash Back
Annemle ettiğimiz kavgadan sonra beni evden kovmuştu.Yazin hiçbir arkadaşım bulundugum yerde değildi tatildelerdi.Annem ise tatile benimle çıkmayı red eder,o adam ve kızıyla tatile çıkardı babam ise hayatinin tümünü işine adamış olduğundan evde olanlari bilmezdi.Hayir biliyordu.Babam hayatını işe adadığı için benimle ilgilenmeyi istemezdi,beni işinin önüne geçecek bir engel olarak görürdü.Para istersem verirdi.Kendi ilgisini gerektirmeyen herseyi verirdi annemde öyle.
Anneme o gün sordum "anne ben sana ne yaptım niye o kız o senin öz kızın bile değil"dedim hıçkırıklara bogularak annem umursamadı "Odana defol başımı agritmaktan başka bir işin yok"
"Seninde o adamla birlikte olmaktan ve babamı aldatmaktan başka bir işin yok anne!" Söylediğim cümleyle yüzüme bir tokat yedim."O lanet agzini topla ve bu gece defol git bu evden seni görmek istemiyorum yarın ben gittiğimde geri gelirsin!" Dedi ve kolumdan tutarak beni kapının önüne attı.Nereye gideceğimi ne yapacağımı bilemedim yürüdüm sadece yürüdüm.Bilincsiz bir şekilde yürüdüm insanlar baktı,gözlerime baktı ağlıyor muydum?Bilmiyorum hissetmedim.Yasim kaçtı 8 mi 9 mi hangisi?Saat gece yarisini coktan  gecmis 8-9 yaşında bir kız tek başına ağlayarak yürüyor.Garip,ailesi nasıl izin vermiş.Kesin ailesini dinlememistir.Kucuk kızın ayakları onu nereye götürecek acaba?Tabikide sahile.Kendini kötü hissettigi an sahile giderdi bilmiyordu su ona huzur veriyordu.Seviyordu oranin enerjisini.Sahile gitti kumların üzerine oturdu sansa o gün çok yıldız vardı. Her ağladığında yıldızlara bakıyordu.Ama o yıldızlara artık guldugundede bakmak istiyordu.Niye insanlar ona iyi gelen şeylere sadece uzulduklerinde bakarlar.O gün sabaha kadar yıldızlari ve yıldızların denizin ustundeki yansımalarını izledi denizin ona verdiği huzuru kazidi aklına bir daha annesini affetmemek icin o gün hissettigi duyguları kazıdı aklına.Yine unuttu annesinin en küçük gulumsemesinde affetti onu ama her affettiginde aynı yere geldi sahile.

Selamiskoo bölüm sonuuu💪💪
Nasil gidiyor kitap okudugunuz icin cok tesekkurlerr optum sizii🤩💗🎀💞
Bunuda sahile giderken giydiğiniz kombin olarak dusunebilirsinizz size uymayabilir o yüzden kendi aklinizdan da dusunebilirsiniz

Selamiskoo bölüm sonuuu💪💪Nasil gidiyor kitap okudugunuz icin cok tesekkurlerr optum sizii🤩💗🎀💞Bunuda sahile giderken giydiğiniz kombin olarak dusunebilirsinizz size uymayabilir o yüzden kendi aklinizdan da dusunebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Victory Kickoff Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin