🎀

83 4 2
                                    

[Hana Saionji⭐️]

Dün Reika'yla saat gece yarisini coktan geçtiğinde eve varmıştık.Uykumuz geldiginden hiç bir şey konuşmadan direkt odalara çekildik ve uyuduk.

[Reika Saionji🛍]

Bu gün antreman olduğundan erkenden uyandım.Direkt duş aldım hazırlandım ve hana'ya antremana gittiğimi soyleyen not bırakıp evden çıktım.Antreman yerine vardığımda Erika erkenden gelmiş ısınıyordu.
"Selam erika"
"Selam reika!"
Yanina dogru ilerledim saate baktım daha antremanin baslamasina yarım saatten fazla vardı.
"Ya reika konuşalım mı biraz?"
"Tabiki iyi misin?" Diyerek ikimizde banka doğru yürüdük.
"Ouzou"
Yine mi o cocuktu.Furuyalarin en sıkıntılısı ne yapacagi belli degil.Dengesizin teki.
"Yine mi o cocuk erika."
"Kalbime söz geciremiyorumki,istemesemde seviyorum."
"Haklısın erika ama sana çok zarar veriyor son bir kaç aydaki değişimine bak mental olarak çok çöktün,senin daha fazla uzulmeni istemiyorum cok deger verdigim bir arkadasimsin ve seni boyle gorunce uzuluyorum erika."
Erika yüzüne zorda olsa bir gülümseme takındı ve;
"Tesekkurler reika haklısın ama dün bana hiç bir şeyin eskisi gibi olmayacağını söyleyip durdu."
"Dun o kadar saat onun hakkında mi konustu cidden"
"Evet reika o yuzden"
"O yuzden ne erika?"diye sordum endiseyle
"Affettim,baristik yani."
"NE"

[Hana Saionji⭐️]

Sabah uyandığımda reika evde yoktu,yatağın yanındaki komidine antremanda olduğunu söyleyen bir not bırakmis.Bende o yüzden kahvaltıyı tek başıma yaptım.Ayni evdeki gibi.Koca evde yine tek başımayım.

Flash Back
Annem yine evde yoktu.Sabah uyandığımda komidinin yanina bir kaç hafta burada olmayacağını soyluyen bir not bırakıp gitmişti.Acaba kimleydi.O adam ve kızıyla mi yoksa benden cok onemsedigi arkadaslariyla mi?Aslında  hayatındaki herkesi benden cok onemsiyordu.O yuzden cok sorgulamaya gerek yoktu.Salona indim.Buyuk ve sacma sapan eşyalarla dolu.Keske evi dolduran esyalar değilde sevgi olsaydı.Anne sevgisi.En cok ihtiyacım olan.Masaya oturdum bir sürü çeşit kahvaltılık fakat tek kişi.Keske masada bu kadar kahvaltılık olacagina ailem yanımda olsaydı.Bu kadar şeyi önüme sunacaklarına sadece sevgilerini gosterselerdi bana.Tabiki şikayetçi değilim.Maddi durumumuz fazlasıyla iyi ama artık her şey parayla olmuyor gibi.Ben hep aile sevgisini arkadaşlarımın ailesinden mi alacaktım.Galiba öyle olacaktı.Cok düşünmeden kahvaltımı yaptım.
Flash back bittii

Kahvaltıdan sonra oturup biraz derslere baktım.Okulu cok salmistim ailevi sorunlarimin olmasi ya da tatilde olmam derslerimi aksatmami gerektirmezdi.Dersler bittikten sonra tam oturucaktim ki reika mesaj attı.

Reika:
Hanaaa Erika'yla beraber
geliyoruz Istedigin
bir şey var mii

Hana:
Hayir reika,
sordugun icin
tesekkurlerr

Kizlar Selamisko🤭 bolum sonu kısa oldu ama idare edinn atabilirsem atarım bir bölüm daha bu gunn
Ya bakın okuyosunuz cok tesekkurlerr ama begeniyo musunuz bilmiyorum amk yani o yüzden beğenmediğiniz yerler varsa yorum yapın gittim benn🎀🎀🎀

Victory Kickoff Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin