🎀

88 5 9
                                    

[Erika Takatou💌]

Reika'lara geleli yarım saati gecmisti.
Hana'yla da baya iyi anlaşmıştık.Guvenilir birine benziyordu.Belki ilerleyen günlerde ona ouzou ile aramda gecen olayları anlatabilirdim.Reika gibi bana 2. bir kız kardes olabilirdi.Cevremde cok arkadaşım vardı.Bulundugum futbol grubundan dolayı okulda populerdim ve ouzou ile yasananlardan dolayı.Fakat güvenebileceğim tek kişi Reika'ydi ve guvenebileceklerime Hana gibi birinin eklenmesi beni mutlu ederdi.Bunları düşünürken Reika kolumu dürttü;
"Daldın gittin erik iyi misin?"
"Ayy antrenmandan çıktık ya o yüzden,ha sahi antreman demişken Hana sen futbolla ilgileniyor musun?"diye sordum fakat sorumla beraber ortam sanki yanlış bir şey sormuşum gibi bir sessizliğe büründü.Galiba gerçekten yanlış bir şey sordum.
"Sey yanlış bir şey sorduysam kusura bakma sadece meraktan sormak istemiştim."
Topla olayı toplayabildiğin kadar erika yine batırdın diye geçirdim içimden.
Hana tebessüm ederek konustu,bu tebessümü bile bu sorumun onu üzdüğünü anlayabilmek için bir sebepti.
"Hayir erika yanlış bir şey sormadın fakat futbolla bu aralar ilgilenmiyorum ama eskiden bende oynuyordum."
"Anladım."dedim gulumseyerek,konuyu değiştirmesi için Reika'ya baktım.Reika anlamis olucakki bir anda;
"Ya erika sey mi yapsak,yarin bizim takimdakileride cagirip bizde kalsaniza?"
"Cok iyi olur."dedim heyecanla.ardindan Hana çekingen bir sesle konuştu.
"Bencede iyi olur ama benim her bulusmanizda bulunmam doğru mu ya rahatsiz olurlarsa."
"Aptal misin kızım sen,hem rahatsızlık duyan varsa siktirsin gitsin ya."
"Erikaya katılıyorum Hana,hem gecen seferde herkesle çok iyi anlaştın.Seni sevdiklerini düşünüyorum."
Hana gulumsedi;
"Haklısınız sanırım tesekkurler"
"Biz her zaman haklıyız"dedik Reika'yla aynı anda.Bu sans eseri olan olaya büyük bir kahkaha bıraktık ve sohbet etmeye devam ettik.

[Hana Saionji⭐️]

Erika gideli 1 saati geçmişti.Erika gittikten sonra Reika'yla biraz oturmustuk.Az önce de duşa gireceğini söyleyip yukarı,odasına çıkmıştı Reika.Erika'nin tekrar gelmesini dört gözle bekliyorum.Cok neşeli bir kızdı, tam benim kafadan Reika'ylada cok iyi anlaşıyorlar belki ileride 3lü bir grup oluruz.Dusuncelerimi bölen,duyulmasi zor sesle dikkatimi oraya verdim.Reika odasından bana sesleniyordu.
"Reik sakat mısın amk ne bağırıyorsun."diye söylenerek yanına doğru ilerledim.
"Asil sen sakat misin Hanos bakım yapalım,konuşalım diyorum ya"
"Hanos ne be"
"Sus ya bir seyide tersleme,isim bulalım dedik onada laf et sen."
"Tamam reik valla bi sey demedim."Diye gülerek olayı gecistirdim.
"E hadi yapalım bakimimizi o zaman."
Reika zafer gulumsemesiyle beni kolumdan tutarak beni banyoya götürdü.Yuzumuzu temizledikten sonra maskemizi yaptık ve kendimize birer kahve yapıp terasa çıktık.
"Ya reik yarın şimdi senin takimindakiler geliyor ya."
"Eee?"
"Sey mi yapsak film gecesi tarzından?"diye sorarcasina Reika'ya baktım.
"Cok iyi olur ama herkesin sevecegi bir film türü bulmamiz lazım ya."
"Ez cerez mayonez beta tabikide korku."
"Kesinlikle hayır Hanos daha yeni geceleri tuvalete tek gidebiliyorum."
"Reika sakat misin askim?"






Arkadassaklar bi hastalanmisim olayy bu karın agrisiyla bile yazdim sizde oylasaniz olur muu oyalmissiniz bu arada tesekkürler sanki Kısa oldu ya neyse öptümmm🎀🎀🎀🎀🎀

Victory Kickoff Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin