Medya:wendy
Helloooooo yani bölümümüzden devam
✨Test yaptırmamızın ardından bir gün geçmişti.
Şimdi de test sonuçlarını öğrenmek için hastaneye gidiyorduk.Hastaneye yetişince dün girdiğimiz odaya gittik ve iceri girdik. Sanırım yine geç kalmıştık çünkü içerde Devrim ailesi (abiler dahil değil) ve daktur bey amca vardı.
İçerdekileri incelemeyi birakıp köşeye abimin yanına gectim. "Son ailemiz de geldiğine göre sonuclaeı açıklıyorum. "
Amca ne gerilim yaptın bee
Dedi ve elindeki zarfı açarak "Yaptırdığımız testte çıkan sonuçlara göre Wendy Bronz Soydan ile Aykut Devrim den alınan kan örnekleri %99.9 derecede uyuşuyor Aylin Devrim ile Cemil Soydan dan alınan kan örnekleri de %99.6 derecede uyuşuyor.(99.6 olmasının sebebi Kayra daha önce başka biriyle daha birlikte olmuş ama çok ileri gitmemiş)
"Hastanemiz adına içtenlikle özür dilerim" dedi ve çıkıp gitti.Vay it sözde özür diliyor ama daha bir bok etmeden çıkıp gidiyor.
Adamcagız ne yapsın yani hem daş gibi adam.
Adamcagız?
Eee?
İç sesligin batsın Necmiye defol.
İyi be bende zaten gidiyordum emekli olma kararı aldım
WTF?! NE!?
Ay çokta önemsermiş benii kıyamam
Ya git öf.Ben tam ne yapabileceğimi düsünüp kacacakken ex dad konuşmaya basladı "Ben kendi öz kızımı istiyorum" hayır sakın ağlama Wendy.
Gözlerim dolarken kafam ı geriye aldım ve abimin elini sıkmaya başladım. Abimde tedirgin olduğumu anlamıs olacak ki o da elimi tutup sıkmaya başladı.
"Ben öz ailemin yanına gitmek istiyorum! " diye cırlayan aylin e baktım benim ex dadye dogru gelmisti.
Ex babam Aylin ı kendisine çekip kollarını beline sardığında ağlamamak için kendimi çok sıkı tutuyordum bunca yıl yanında olan hep bendim ama bana bir kere bile böyle kızım deyip sarılmamış tı.
Piç iste ne beklersin
Adi şerefsiz
+1.638.826.826
Onlar birbirlerine sarılırken benim biyo ana yavaşça yanıma yaklaştı. Görünen o ki bana adım atmaktan çekiniyordu.
E ben durur muyum çekinmemesi ve rahat hissetmesi için ona doğru gelmeye basladom. Bu hareketim onu mutlu etmişti belliki çünkü gözlerinin içi gülüyordu.
Yanına yetiştiğimde beni hemen kendisine daha çok çekti ve sarıldı. Kollarının arasında çok farklı hissediyordum huzurla dolmuş gibi...
Arkadaki biyo ailem gözlerimin pörtlemesini farketmiş olmalı ki kıkırdamaya başladılar. Kıkırdamalarına karsın utanarak kafamı Aysun hanımın boynuna gömdüm ve sarılısına karsılık verdim.
Utanısıma daha da gülmüslerdi.
Ama ne gülüyorsunuz ya ayıp değil mi ben burda yerin dibine giriyorum.
Bir süre sarılı kaldıktan sonra kendimi geri çektim bu duygusallık bana fazlaydı.
Biz sarılırken eski ailem çoktan gitmişti. Şuan da içerde sadece biyolojik ler vardı.
Anca gidin zaten pislikler.
Abime de üzülüyorum o yılanla yaşamaya baslicakti. Kesin zehrini akıtır bu pislik benim abim e
Acaba buralarda panzehir satan bir yer var midur.
İç sesimle konusmamı bölen şey biyo baba nin lafa atlaması olmuştu " Kızım ben seni zorlamak istemem ancak en kısa zamanda bizimle yasamanı isterim. Lütfen bunu kabul et ve bizimle gel biz sana 17 yıl geç kalmıs iken daha da geç kalmak istemiyoruz lütfen. " Ama böyle konuşulmaz be adam.
Acaba gitse miydim
Sanki gitmeme gibi bir şansın var salak daha reşit dahi değilsin
Doğru kız
"Şuan reşit bile değilim o yüzden zorluk çıkarmak istemiyorum. " dedim ve derin bir nefes alarak konuşmaya devam ettim " Yani sizinle gelmeyi kabul ediyorum" dedim.
Bu laflarımla Aysun hanım kücük çocuklar gibi sevinç çığlıkları atmaya baslamıstı Aykut bey ı ise hâlâ çözemem istim ancak gözlerinin parladığına emindim. Yandaki velet ise ne yapmaya calıstıgımı anlamak ister gibi bakıyordu ama boşa bakıyordu çünkü birşey yapmaya çalışmıyordum.
✧❁❁❁✧✿✿✿✧❁❁❁✧
EVEEETTT yeni bölüm geldii bakalım devamı nasıl olacak.
Bu bölüm 555 kelime olduuu
Öptiimm😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WENDY BRONZ(Gerçek aile)
Fanfiction17 yıllık hayatı sadece Deniz ,Atlas ve Anıl abisi arasında geçen Wendy bir anda öz ailesinin farklı bir aile olduğunu öğrenirse en fazla ne yapabilirdi. Hele ki abi ve kardeşleri ona karşı büyük bir önyargıya sahip ise.