Ayol uzun zamandır yokum naber
✨️
Gözleri dolu dolu bana baktı "tabi kızım gel" dedi ve ayağa kalkarak koluma girdi bu hareketine bir şey dememiştim. Rahatsız dahi olmamıstım aksine rahattım.
✨️"Ben sana evi en baştan tanitayim kızım "dedi birsey demeden 'tamam anlaminda basimi yukari asagi salladim kabul ettigimi anlayınca o da konusmasina devam etti "Burdan bir alt katt bodrum kat var ancak biz orayi kütüphane olarak kullaniriz burada da bastaki oda salon yandaki yemek odasi karsisinda da mutfak var." "Güzelmis" diye mırıldandım.
Merdivenleri bitirdikten sonra devam etti "Bu katta Doğu , Yiğit , Alp ve Aras in odalari var. Sağ tarafta ise babanın yani aykut un calisma odasi var " Dedi ve karsilikli odaları gösterip yürümeye devam etti
3. Kata ciktigimizda bu sefer kapisinda Taylor Swift posteri olan süslü odayi gosterip "Suradaki senin odan Aras cok özenerek tasarladi sağındaki Baran in solundaki ise Yagız in odasi var sağ caprazinda misafir odasi sol caprazinda Yigitin piyano odasi karsindaki odada ise Aylin in odasi var kizim ancak o odayi bosaltiyoruz. Yukaridaki katta da sinema odası kasanin oldugu oda ve cocuklarin takildigi bir oda var.
dedi.Ben odaya gecmek icin bir adim atacak iken konuşmaya devam etti
"Kızım eger bir isteğin veya ihtiyacin oldugu zaman kücük büyük farketmezssizin cekinmeden yanima gel lutfen ben sana annelik yapip yaralarini sarmak istiyorum biliyorum senin ivin de zor anliyorum seni butun hayatin butun dizenin her seyin degisti ancak lutfen sende biraz bwni anla her zaman bir kız annesi olmak istemisken Aylin bunu hiç istememisti simdi seninle kavuşmusken kaybetmeden bir anne kız bağimiz olsun lütfen. Cok bur sey istemiyorum sadece bana bir sans ver mutlu olalim kizim lütfen." Derken sozlerini zor tamamlamıştı çünkü bir yandan ağlıyor bir yandan da konusmaya çalışıyordu.
Konusmasi bittikten sonra ona dogru bie adim atip benden hic beklenmeyecek bir sey yaptim ve hemen Aysun hanima sarıldım
Gözleri saskinlikla açılırken ona sarıldığımı kavrayıp hemen bana karsilik verdi
Ayol ben bu kadini yerim ayyasasosos
Bir kac dk oyle durduktan sonra yoruldugumu hissedip kollarımı gevşettim ve Aysun hanima son kez dönüp "Ben biraz dinlenecegim." Dedim ve benim için hazirlanan odaya girdim.
Oda çok güzeldi
( /\yatak kısmı/\ )
Yatagimin etrafi şarkıcıların posterleri ile çevriliydi tıpkı eski odamdaki gibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WENDY BRONZ(Gerçek aile)
Fanfiction17 yıllık hayatı sadece Deniz ,Atlas ve Anıl abisi arasında geçen Wendy bir anda öz ailesinin farklı bir aile olduğunu öğrenirse en fazla ne yapabilirdi. Hele ki abi ve kardeşleri ona karşı büyük bir önyargıya sahip ise.