2-' Goodbye To Yesterday'

2.5K 80 8
                                    

"İşte burası gördüğün gibi bizim sınıfımız.Diğer kapılarsa diğer sınıflara açılıyor bu koridorun tamamı sınıflarsan oluşur. Bunu sakın unutma! Senin sınıfın 11-A! İşte diğer katlarda 10 ve 9.sınıflar bulunuyo. Bir üst katımızda ise Müdür ve Müdür yardımcıları bulunuyo. Bu kadar! Beğendinmi bizim okulumuzu? " dedim ve ellerimi açtım. " İlk olarak bu okulun spor salonu vs. Yerleri yokmu? İkinci olarak ta bizim sınıfımız mı? " diyerek bana yaklaşmaya başladı.
"Şe-şey burası bi devlet okulu ve spor alanları vs. Şeylerden yok. İkinci olarak ta biz dediysem o sınıfta sadece ikimiz bulunmayacağız. 34 kişilik sınıf sonuçta." Diyerek derin bir nefes aldım. Arkamı dönerek sınıfa doğru koştum. Kapıyı açıp sınıfın içine girdim.
BATUDAN

Açıkçası beni gördüğünde kızarması ve kekelemesi gözümden kaçmıyordu. Ama bu o kadarda onda tatlı durmuştu. Onun koşarak sınıfa girmesini izledim ve Melis sınıfa girdiğinde okuldan çıktım. Okul güvenliğindende çok rahat geçmiştim. Boşuna güvenlik olarak o adamı oraya koydurtmadım sonuçta. Arabama binip bara doğru yöneldim. Radyodada en sevdiğim şarkı çalıyordu. ' Goodbye to Yesterday 'Şarkıya ayak uydurarak bara doğru sürdüm. Bara geldiğimde arabamdan inip anahtarı güvenliğe verdim ve bara girdim. " Babam nerde? " diyerek adamlara yöneldim. " Üst katta çalışma odasında efendim. Odaya kimseyi almamamızı söyledi ama siz bilirsiniz."
Asansöre binip tam düğmeye basacakken asansöre bir afet girdi. Bana bakıp gülerken bende gözlerimi ondan alamıyordum. Bence babam bi süre bekleyebilir.
MELİSTEN
Neredeyse sınıfa gireli 5-6 dk. Olmuştu. Ama hala Batu sınıfa girmemişti. " Melis , Batu nerde kızım?" Eyvah! Ne dicem ben! Can ve Melih'e baktığımda ikiside elleriyle bana değişik değişik hareketler yapıyodu. Kafamı salladığımda elleriyle bana ' tüh ' dermiş gibi hareker yaptılar. Sıranın altından el hareketi çektiğimde hoca bizim sessizce konuştuğumuzu farketti tabi. " Melis kızım sana soru sordum. " Siktir! " Hocam tuvalete gidip gelicem demişti en son bana. " diyerek sırama iyice gömüldüm. Hoca kafasını sallayarak derse devam etti. Sıçtım ben.

Teneffüse girmiştik ve ben yine bizimkilerle konuşuyodum. Can'la barışmıştım çünkü kıyamadım Cancağızıma dkddj. Arkadaşlar ben size bizimkileri tanıtıyım. Can kahverengi saçlı tatlı bişey. Melih uzun saçlı ve saçının her yeri sapsarı amk. Bide kaşında ve dudağında piercingi var. Biraz arkadaş rock takılıyo. Sarp , şimdi açıklamak gerekirse eskiden Sarp'tan hoşlanıyodum. Çünkü yakışıklı çocuk şimdi Allah var. Simsiyah saçları , masmavi gözleri. Kusursuzdu resmen. Ben ise , göğüslerimin biraz altında biten koylu kahve saçlarım , açık mavi gözlerim ve fiziğim ile çok ta kötü görünmüyordum. Çevremdekiler güzel olduğumu söylüyolar tabi. Kzjdjd. Ego bitch!
" Bu arada Melis , biz yarın gece bizim barda karaoke gecesi yapıcaz. Sende gelsene."
"Ne?! Yarınmı? Bunu bana neden şimdi söylüyosun be piç! " sinirlerim çok pis bozulmuştu.
" Ya hemen kızma! Ama bi ufak bi duyurum var. Bizim bar dediğim Batu'nunda barı. Yani Batu'nun barı derken bu barı benim babamla Batu'nun babası ortak işletiyolar."
NE! OHA! BATU! BAR! KARAOKE! ÇOK İSTİYORUM OHA GİTÇEM GİTMELİYİM. MESELE BATUYSA GELİRİM TABİ OLOM.
"Yok ya vazgeçtim gelmicem ben." Biraz onları süründürmek istiyorum tabi kddje.
" Tamam sen bilirsin." Ne! Odunmusun amk!
"Üf! Tamam be gelirim. Şimdi ben kaçtım. Kantine gidiyorum bişeyler alcam. Hadi öpüyom. " diye kalktım. Aslında kantine gitmeyecektim. Bodrum kata gidiyodum. Size bi sır veriyimmi? Sjdjfj. Babam bu okulun müdürü hdjrj. Ve hala hiç kimse babamın bu okulun müdürü olduğunu tahmin edemedi.Onu bunu geç! Daha öğretmenler bilmiyo amk. Hızlıca bodruma indim ve babacığımın benim için özel yaptığı ses kayıt odasına girdim. Aslında öğrenciler burayı depo olarak biliyolar. Dldkxkrjs Ha ha ha. Suprise Bitch! Mikrofonu ayarladım ve bilgisayardan ' Goodbye to Yesterday ' şarkısını coverladım. Bazen canım sıkıldığında Youtubeye video atıyordum. 45.008 abonem vardı ölün!
Hemen videoyu Youtube'ye yükleyip , başlık olarakta ' Goodbye To Yesterday - Melis GÜNEŞ✨ ' koydum. Videoyu yüklediğimden emin olup ses kayıt cihazlarını ve bilgisayarı kapatıp depodan çıktım. Hızlıca bizimkilerin yanına yöneldim. '' Kızım nerde kaldın? Alt tarafı kantine gitçektin ya? Sen resmen okulu 340 kere turlamış gibi merakta bıraktın bizi.'' Melihcim. Tabi siz hiç birşey bilmiyosunuz. Kıskanır mısınız ? '' Ya yok sınıfa da uğradım da neyse zil çalalı 5 6 dk. oldu zaten sınıfa gidelim..''

BATUDAN

Babamın odasına girdiğimde ilk önce burada deprem olduğunu düşünmüştüm. '' Baba?'' hiç ses yoktu. Odayı iyice gözetledikten sonra odadan dışarı çıktım. ''Babam nerde?! '' diye görevlilere bağırdığımda cevap vermeyip birbirlerine baktılar. '' Söylesenize lan?!'' bir tanesi üstünü düzeltip konuşmaya başladı. '' Efendim babanız, siz asansöre bindiğinizde çıktı. '' İyice sinirlenirken kafamı sallayıp bardan çıktım. Telefonumu cebimden çıkardım ve babamı aradım.

'' Baba! Nerdesin ya! ''

'' Oğlum sakinleş. Eve gidiyorum şimdi biraz rahatsızlandım sadece.''

''Tamam ben okula geçiyorum. ''

Telefonu kapatıp tekrar cebime koydum ve güvenlikten araba anahtarımı alarak arabama bindim.

Radyoya basıp herhangi bir şarkının kulaklarıma dolmasına izin verdim. Okula doğru yaklaştığımda kızların bana bakışlarını görmezden geldim. Önüme ilk gelen araba park yerine arabamı parkettim. Arabadan inerek okula doğru yürüdüm. Etrafımdaki kızlar bi yerlerini açarak selam veriyolardı. Allah Aşkına burda böyle bi yerlerini açmadan normal bi kız göremeyecekmiydim! '' Nerdesin sen? Az kalsın senin yüzünden hoca bana ceza veriyodu!'' diyerek yolumu kesen bir adet Melis. Aslında kız güzeldi ve diğerleri gibi bi yerlerini açıp sürtük olmaya çalışmıyordu. Saçları , fiziği , göz rengiyle bile kız kusursuzdu. '' Sana hesap vermek zorunda değilim bücür '' dedim ve burnunu sıktım. Bu hareketimden rahatsız olurcasına eliyle elimi çekti. '' Uf be! Tamam gidiyom ben dışlandım yine.''

Açıkcası cidden tatlı kızdı. Ama tipim değil diyebilirim.

MELİSTEN

Okul bitmişti ve eve gidiyorduk! OWYEA! Bizimkilerle vedalaşıp evin yolunu tuttum. Popomdaki titremeden telefonumun çaldığını tahmin etmişim. Aqıllı QIZ. Mesaj gelmişti Can'dan.

------------------------------------

Gönderen: CanCağızım XdXd

Karaoke gecesi bugüne geçiş yaptı! Evet Karaoke gecesi bugün saat 19:00'da başlayacak. Saat 03:00'e kadar devam edecek. Eğer gelmezseniz Can'ınızdan kurtulamazsınız!

YER: RedBar.

-----------------------------------

Buneydi şimdi?! Oha! Eve koşmalıyım. Eve doğru koşarken yine Mehmet Amcayla karşılaştım. Tövbestağfurllah. Bu adam her nereye gideceksem hemen orda beliriyo amk. Apartmanın kapısının önüne gelip 23 numaraya bastım. ''Kimöö?'' kfjkre. '' Been '' kapının kilidi açıldığında hızlıca kapıyı açıp asansöre koştum. Şükür asansör tam 0. kattaydı. 6.kata bastığımda 15 yıl sonra eve ulaşabilmiştim. ''Anne kapıyı aç annnee!!!'' kapıyı yumrukluyordum. ''Kızz noldu kızz?'' ANNANI SİKE- Bismillah. '' Anne bokmu var yüzüne öcüler gibi maske yapıyosun ya. Allah'ım yarabbim bide salatalık koymuş. Allam sen anneme beyin ver.'' derin bir nefes alıp ayakkabılarımı çıkardım. '' Aa! Terbiyesiz! Anneye öcü denirmi!'' Vee terlik Şoww. Piçuvv. '' Anne ben direk konuya giriyorum. Annecim! Bugün akşam Can ' ların barda karaoke varmış!! Benide davet etti!! Gidebilirmiyim? Lütfen Lütfen lütfen. '' Şuan ördek yüzü yapıyordum tatlı olsun diye.''Tamam git 21.00 de evde ol.'' Ayy ! Canım annem yhaa. '' Oy yerim senin salatılıklarını oy annem ya! Yerüh.'' Hemen odama gidip Dolabımdan giysi araştırdım. Siyah üstünde yazılar olan bir elbise, ayakkabı olarak ta toz pembe convers tercih etmiştim. Çok abartılı olmaya gerek yoktu/MULTİ/. Spor ve şık olmuştum. (!). Saat 18:30 ' a geliyodu. Yarım saatim vardı söçtöm! Saçlarımı açık bırakmıştım ama hafif dalgalıydı. Makyaj olarakta kırmızı ruj eyeliner sürdüm. Hazırdım! Odamdan telefonumu aldıktan sonra aşağı indim ve annemin yanağından öperek evden çıktım. RedBar uzak olduğu için yanıma bir miktar aldığım para ( 150 TLCik.) ile taksiye bindim. Yaklaşık 15 dk. sonra Kırmızı ışıklarla süslenmiş tabelasında ' REDBAR ' yazan bara geldim. Cümlemi alkışllıyorum. ejfkrt. Oha 50 TL taksi parasımı olurmuş lan! '' Oha! Abi o 50 TL ne ya! Sen direk arabayı bana satsaydın! Sen al şu 20 TL'yi hadi yolun açık olsun! '' diyip arabadan indim. Bardaki güvenlikçi olarak duran amcalar bana bakarken ''Parti için geldim amca ben'' Melis ne dedin amk sen? Güvenlikçi amcalar beni kolumdan tutup filmlerdeki gibi depoya falan kilitleyecekerini düşünmüşken sadece birbirlerine baktılar ve kapının önünü açtılar. Bende tab2 kapıdan geçtim. İçeri geçtiğim an içki ve parfüm kokusunun birleşimi ne kadar midemi bulandırsa da çok ekşınlı bi yerdi. RedFoo- New Thang çalıyodu. Can , Melih ve Sarp'ın bana el salladıklarını görünce o tarafa doğru yöneldim. O Zaman Eğlence Başlasın!

Erkek FatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin