6-Gerçekler Sinyalcisi

833 36 2
                                    

Hastaneden nihayet bugün çıkacaktım. Koskoca 2 gün aslında hızlı geçmişti. 48 saatin, 24ten saatten fazlazasını uyuduğum içinde olabilirdi tabi. '' Anne keşke taksi çağırmasaydın masrafa gerek yoktu, otobüse atlar evimize giderdik ya.'' diyerek annemin elini tuttum. Taksinin arka kapısını açarak '' Aman yavrum, bu sıcakta senin otobüs beklemene içim yüreğim dayanır mı benim hiç? Hem eve gidelim, sana en sevdiğin tavuk çorbasının yanında pilav yapacağım.'' dedi ve arabaya binmeme yardım etti. Pencereyi açarak hastane kapısının önünde bekleyen Can'a seslendim. ''Can babanı bekleme bu sıcakta hadi atla da bizim eve gel annem yemek yapacakmış.'' dedim. Can da koşarak gelip taksiye bindi. Annem evin adresini verince göz kapaklarımın ağırlığı ile başımı Can'ın omzuna koydum.

-

Uyandığımda yatağımdaydım. Can da yanımdaki koltukta uyuya kalmıştı. Yazık ya. Kim bilir 2 gündür sırf anneme yardımcı olacak diye kaç saat uyumuştur. Yavaşça yataktan kalkıp Can'ın üstüne battaniye örttüm. Odadan çıkıp kapıyı kapattım. Mutfağa gidip annemin çorbayı tabaklara servis ettiğini gördüm. Başım sarılı bir şekilde gidip annemin yanağını öptüm. ''Canım annem, senide 2 gündür çok yordum biliyorum.Sen git biraz dinlen ben çorbaları kaseye koyup Can'la beraber yerim.'' diyerek sandalyeye oturdum. '' Olmaz öyle şey kuzum, sen yatıp dinleneceksin daha yeni kaza atlattın. Kıyamam sana. Al sen şu tabağı bitir bende Can'ı uyandırayım, kaç saattir uyuyorsunuz.'' dedi ve mutfaktan ayrıldı. Asıl ben şuan Ceren ve Beyza'ya ne tür işkenceler uygulayacağımı düşünüyordum. Gerçi babam onları çoktan okuldan atmıştır ama. Hakketten? Niye babam hastanede ziyarete gelmedi? Önemli bir işi vardır belki de. Benden de önemli. Ergen düşüncelerimi kafamdan atıp yemeğe odaklandım. Geçerli bir sebebi olmasa zaten gelirdi dimi canım!?

1 HAFTA SONRA

Bugün okul raporum bitmişti ve okula geri dönüyordum. Bir yandan da Beyza ve Ceren'i öldürmek için plan yapmıştım. Tabiki size anlatmıcam, okuyun ve görün.

Babam beni ziyarete 4 gün önce gelmişti. Kaza olmadan önce önemli bir iş yüzünden yurt dışına gitmesi gerek kalmış ve yurt dışında olduğu için de telefondan bize ulaşamamış. Bende anlayışla kabul ettim sonuçta koskoca bir okulun müdürü olmak ve holding sahibi olmak kolay değildir. Ego seviyesi 278+ artıyor.. Gardolapın başına geçip ne giyeceğimi düşündüm. Bugün biraz güzel olmalıydım kesinlikle çünkü.. öyle istiyordum. siyah dar pantolon ve bluz olarak büstiyer tarzı siyah bir üst giydim. Kesinlikle bugün orta boy topuklu siyah kısa botlarımı giymeliydim (!) Biliyorsunuz güzel bir kız güzel giyinmelidir (!+999) yinede çantama siyah converslerimi koymalıydım. Makyaj olarak siyah uzun bir eyeliner kırmızı bir ruj tercih ettim. Siz şimdi benim 11.sınıf öğrencisi olarak abarttığımı düşünüyorsunuz ama yanılıyorsunuz çünkü okulumuza (!) benim 3 5 katım daha seksi ve güzel kızlar vardı evet bunu inkar edemeyeceğim. Kafamdaki dikiş izi çokta göze batmasa da sargı çıktığından beri kafama takıyordum ve iz kalmasından korkuyordum. Annemde sırf bu yüzden yüzümün asık olduğunu görse çok güzelsin diyordu. Ah tabi kime çekmişim diyordum bende. Odamdan çantamı ve telefonumu alıp çıktım. Annem mutfakta yemek hazırlıyordu ama ben ilaçlarımı içip evden ayrılmayı planlıyordum. ''Anneciğim ben okulda yiyeceğim birşeyler okuldan önce bizimkiler ile buluşacağım hadi öptüm diyerek mutfaktan ayrıldım.'' Tamam yavrum kendine dikkat et çok öptüm.'' Evin kapısını kapatıp asansöre bindim. 0.kata geldiğimde asansörden inip binadan ayrıldım.Topuklu ayakkabıların bana vermiş olduğu yetkiyle götümü kıvırta kıvırta yürüyordum. Ve tabiki bizimkilerle buluşmayacaktım. Sadece okula erken gidip sınıfta oturmak istiyordum.

BATU'DAN

''Ben çıkıyorum!'' diyip evden ayrıldım. Evimin önünde bekleyen son model arabama binip okula doğru sürmeye başladım. Radyoyu açıp gelen müziklerimin kulağımda çınlamasına izin verdim. En sevdiğim şarkı olan 'Goodbye to Yesterday' çalıyordu yine. Bu sefer coverdı. Ve hiç tanımadık bir sese benzemiyordu. 'Youtubede şarkı coverlerini yayınlayan Melis Güneş 1 hafta önce intihar girişimine kalkıştı. Söylentiler de merdivenden kendini attığı duyuluyor ve henüz sağlık durumu bilinmiyor.

Duyduğum haber ile arabayı aniden frenledim. Melis Güneş.. haberlere nasıl bu şekilde çıkabilirdi?

Gaza basıp okula gitmeliydim. Ünlü şarkıcımızın sağlık durumunu kendisinden öğrenmek daha iyi olmazmıydı?

....

DEVAM EDECEK.

Erkek FatmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin