22.BÖLÜM

761 14 3
                                    

Evett yavrularım yeni bölüm geldi. Sakın haa kitabı bıraktım sanmayın ben sizi hiç bırakır mıyım. Yeni bölüm umarım güzel olur, hadi gelin bölüme geçelim.

Kumsalın dosyasıyla ilgilenen Serkan bey bunun gerçekten iyi bir detay olacağını düşünüp kumsalın evi için tekrardan bir olay yeri inceleme başlatmaya karar verdi

Arın ve Berk akıl almaz derecede şaşkınlardı. Olaylar karşısında gözlerine inanamıyorlardı. Yoksa Kumsal hala yaşıyor olabilir miydi?

Berk daha duygusal davranıyordu bu konuda arın ise mantıklı davranmak için soğukkanlı davranmak zorundaydı...

Arın elinde iki adet kahveyle Berk'in yanına geldi ve birini Berke uzattı ardından yavaş yudumlarla kahvesini yudumlamaya başladı.

Berk: Arın, Kumsal hâlâ yaşıyor olabilir mi?

Arın:Hiç sanmıyorum kardeşim, o köprüde gördüğümüz cesetten sonra ben öyle birşeyi düşünemiyorum bile.

Berk: Çıldıracağım abi çıldıracağım.

Arın:Berk farkındaysan ikimiz içinde zor bir dönem ama olayın daha iyi çözülmesi ve seninde mantıklı davranman için soğukkanlı davranman gerek.

Berk sustu. Sadece sustu, etrafta ölüm sessizliği vardı. Arın belli etmese bile içten içe kalbine bir hançer saplanıyordu, alevler sarıyordu kalbini kumsalın yokluğunu en çok o hissediyordu sanki. Kokusunu,gülüşünü, gözlerini unutmaktan çok korkuyordu.

Kumsalın gözleri tıpkı Okyanus gibiydi
Derin ve anlamlı bakardı.
Birtek Arın onun gözlerine bakmaya kıyamazdı.
Maviliklerinin içinde boğulup giderdi. Göz bebeğinin kenarlarındaki yeşil ve kahverengi çizgileri bile ezberindeydi.
O bakmaya kıyamadığı gözler şuan sonsuza kadar kapalı bir halde.

Olay yeri inceleme evi çoktan aramaya başlamıştı. Kumsalın odasını köşe bucak arıyorlardı. Bulabildikleri pek birşey yoktu, sanki kumsal önceden planlayıp bütün kanıtları yok etmiş gibiydi ve bu akıl almaz birşey di. Heryeri aramalarına rağmen buldukları tek şey yatağın altındaki kırmızı sütyen'di
Onlarda birşey bulamayacaklarına emindi ama bir umut belki birşey buluruz diye arıyorlardı.

Arın da emindi hiçbirşey bulamayacaklarından hemde adı kadar emindi.
Arın salonda otururken bir anda garip fısıltılar duymaya başladı. Gittikçe yankılanan fısıltılar. Arın çıldırtmak istercesine yükselen fısıltılar.

Bir anda etraf kararmaya başladı ama fısıltılar hiç kesilmedi. Duvar dibine çöküp dizlerini kendine doğru çekti ve başını kollarının arasına aldı. Kafasını duvarlara çarpmak istiyordu.
Zar zor sendeleyerek ayağa kalkmayı başardı. Direkt banyoya gidip elini yüzünü yıkamaya başladı fakat göz karartıları ve fısıltı asla kesilmedi. Arın artık dayanamayıp tam karşısında duran aynaya yumruğu geçirdi. Cam kırıldığı an arının eli nerdeyse paramparçaydı. Yumruğunun heryerinde bir kesik ve yere damlayan kanlar. Ortalık kan gölüne dönmüştü.

Berk sesi duyduğu için koşarak banyoya geldi ve arını o halde buldu.

Polisler hala evde olduğu için onlardan yardım istemeye çalıştı.

Arın için ambulans çağırdılar. Polisler tam evden gidecekken bir şey oldu

-serkan amirim bişey buldum, birşeyin test sonuçları sanırım.

Unutma umut asla tükenmez.

Sevgilerimle kalın ballarım

Anonymous Nude+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin