18.BÖLÜM

2.3K 22 13
                                    

Kararlıydım, abimin böyle birşeyden haberi olmamalıydı ve ben hayatta kalırsam eninde sonunda öğrenicekti.
Bı karar aldım o bebeğin canına kıymak yerine kendi canıma kıyacağım ve bunu arın'ı ve abimi üzmeden yapacağım

mektup yazmaya başladım

"Arın sevgilim... Bu mektubu olunca ben hayata gözlerimi yummuş olucam ve hayatta olumuyacağım. Böylebir kararı neden vermem gerektiğini çok merake diyorsunuzdur abimde sende. Abime onu çok sevdiğimi söylemeyi unutma, senide çok seviyorum ayrıca. Beni unutmaya çalış hayatına başka birileriyle devam et çünkü artık hayatınızda yokum ve olmayacağım kumsal artık yaşamıyor, ruhu öldü bedeni öldü tüm hayatı öldü.
Seni asla sevdiğimi unutma sevgilim.
Abime söyle onuda çok seviyorum ve son vedamızın böyle olmasını istemezdim sevgilim kendine iyi bak."

Mektubu postaneye verdim ve bir taksi ile köprüye gittim.

Köprüye gittiğimde köprüye oturup ayaklarımı aşağı doğru sallamaya başladım ve bir yandan da ağlıyordum. Bunu arına yaptığım için ağlıyordum.
Bunu abime yaptığım için ağlıyordum.
Bunu bebeğime yaptığım için ağlıyordum.
Artık kelimeler yetersizdi ve geri dönüş yoktu.
Giriştiğim yolda geri dönemez dim başladığım işi bitireceğim.

Ayağa kalktım son kez etrafa baktım ve kendimi o köprünün dalgalı soğuk sularına bıraktım.

Su iliklerime kadar işliyordu. Suyun içinde avazım çıktığı kadar bağırmak istiyordum ama nafile. Boğuluyordum, gözlerim kararıyordu, nefesim kesiliyordu, son nefesine kadar suyun içinde çırpındım son nefesime kadar bağırdım ta ki nefesim kesilil gözlerim sonsuz bir karanlığa kapanınca ya kadar.

Sınır 10 vote.

Spoi:
"Yıldızlar her gece tekrar doğar ve ölmezler tıpkı baş rollerin ölmediği gibi elbet birgün geri dönerler her son asla bir son değildir"

Anonymous Nude+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin