16.BÖLÜM

4.7K 56 2
                                    

Arın:Offf şaka yaptım knk siktirgit.

Berk:Amk şimdi burda naptığınızı açıklayın.

Arın:Biz kumsalla sevgiliyiz.

Berk:Öylemi kumsal.

Kumsal: evet abi.

Berk:TAMAM SEVGİLİ OLURSUNUZDA NE DİYE ÇOCUĞUN EVİNE GELİP GARİP GARİP ŞEYLER YAPIYORSUNUZ.

Arın:Abartma olm sen sevgilin olmayan kızı yatağa atıyordun.

Berk:Abi ben siktir olup gidiyorum.

Kumsal:Dur abi bende gelicem.

Berk:aklın varsa bugün eve gelme.

Kumsal:Offf tamam abi.

Arın:Kumsaaall.

Kumsal:Efendim aşkım.

Arın:Gel film izleyelim.

Kumsal:tamam bekle atıştırmalık birşeyler hazırlayıp geliyorum

Bu arada müthiş bir haberim var kumsal ve arının modellerini belirledim hemen göstermem lazımm

Bu kızı kumsalın modeli olarak kullanacağım kızın ismi:petek Alemdar.

Bu çocuk ise Arın ismini bilmiyorum bilen varsa söylesin lütfen bence modeller uydu karakterlere eğer yeni karakterler bulursam değişiklik yaparız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu çocuk ise Arın ismini bilmiyorum bilen varsa söylesin lütfen bence modeller uydu karakterlere eğer yeni karakterler bulursam değişiklik yaparız. Hadi bölüme devam edelim.

Kumsal:Geldim geldim.

Arın: açtım filmi.

Filmi izlemeye başlarlar ama filmi izlerken Arın hep kumsal'ın bacağına dokunuyordu kumsal naptığını sorunca ise hiçbir şey diye geçiştiriyordu. Kumsal tam filme dalmışken arın bir anda kumsalın dudağına yapıştı. Ve kumsalında karşılık vermesiyle öpüşmeye başladılar.

Arın kumsalı bir anda kucağına doğru çekti, kumsal ise yavaş yavaş arın'ın gömleğinin düğmelerini açıyordu. Arın bir hızla kumsalın t-shirt'ünü çıkarttı ve boynuna öpücükler kondurmaya başladı.
Kumsalda arının gömlegini çıkarınca sırtına tırnaklarını geçirmeye başladı.
Arın bir anda kumsalı altına aldı ve şortunuda çıkarttı.

Kumsal arının karşısında sadece iç çamaşırları ile kalmıştı. Kumsal arının pantolonunu çıkarttıktan sonra ardında arın kumsalın iç çamaşırlarını teker teker çıkarttı. Külotunu çıkartıktan sonra iki bacağından tutup kendine çekti ve penis'ini yavaşça içeri doğru yitmeye başladı.

Kumsalın inlemeleri arının dahada hızlanmasına sebep oluyordu ve kumsalın artık hâli bile kalmamıştı.
Arın kumsalın üstünden kalktı koltuğa oturdu ve ardından kumsalı yerinden kaldırıp önünde diz çöktürdü.

Arın:ağzına al.

Kumsal:Ne.

Arın:Ne diyorsam onu yap.

Kumsal arının penisini ağzına alıp yalamaya başladı arın ise kumsalın kafasını daha hızlı hareket ettirmeye çalışıyordu. Ne kadar doyumsuzdu böyle, kumsal en son yorulduğu için bıraktı ve koltuğa oturup vajinasının acısıyla inlemeye başladı.

Arın:Çokmu serttim.

Kumsal:Baya.

Arın:Mesajda boşuna konuşmuyordum.

Kumsal:boşuna konuşmuyormuşsun vallahi.

Arın:uyusakmı artık.

Kumsal:Olur uyuyalım.

Çüş ama ben nasıl bir bölüm yazdım öyleeee ayy artık utanmıyorum utanacaksam neden +18 yazarı olayım ki bu arada 15 bin okuma için hepinize teşekkür ederim aşklarım ama sınırları biraz yukselticem

15 vote :)🫀

Anonymous Nude+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin