- Yalofaaaaaa kankaaa
- Efendim Ailas - dedim bana doğru koşan en yakın arkadaşım, hem de iş arkadaşıma.
- Yalofa kanka ben görüşe gec kalıyorum - nefes-nefese söyledi. Heyecandan titriyordu - Ben çıksam kafeyi tek başına idare edermisin?
- Tabiki. Zaten çok kişi yok. Yarım saate kapatacağım. - gülümseyerek söyledim - erkek arkadaşınla mı görüşüyorsun?
- Evet kankaların bir tanesi - Böyle söylemesine kıkırdadım. Hep böyle söylerdi.
- Nasıl gözüküyorum?
- Hep olduğun gibi güzel Ailas
- Ya teşekkür ederim - diyip boynuma sarıldı
Ailas kirli beyaz kısa bir elbise giyinmişdi. Elbise zaten güzeldi ama onun vücudunda daha bi güzel duruyordu. Ailas zayıf olduğu için ne giyse ona yakışırdı. Kırmızı kızılı saçlarını toplamışdı ve bir tutam saçını öne doğru atmışdı. Küçük beyaz kalp şekilli iki toka takmışdı. Elinde küçük bir çanta ve ayaklarında topuklu vardı. Ailas zengindi ama benimle çalışmayı severdi. Bana hep destek olurdu. Biz bir birimizi 6 yıldır tanıyoruz.
- Baii Yalofa - gülümseyerek kafeden çıktı
Arkasında -sanada- söyleye bildim. Beni dinlemeden çıkmışdı
Kafedeki müşterilerin hepsi gitdikden sonra bir azcık yerleri süpürdüm. Sonra bir bez alıp rafları ve masaları silmeye başladım. Her yer pırıl pırıl olmuşdu. Son olarak oda parfümunden de sıktım ve her yer mis gibi lavanta kokmaya başladı. Önlüğümü çıkardım ve çantamı aldım. Kafeyi kapadım. Eve doğru giderken elinde silah ve kanlar içinde koşan birini gördüm. Yanımdan hızlıca koşup gitti.
- Beyefendi iyimisiniz? - arkamı dönüp sordum. Ama o duymamışdı bile. Koşarak uzaklaşmışdı. Yüzünü tam göremesemde kahve ve boz karışımı saçları dikkatimi çekmişti. Üstünde siyah bir takım elbise vardı. Aldırmadan yoluma devam etdim. 10 dakika sonra evin önüne gelmişdim. Çantamdan anahtarlığımı çıkardım. Kapıyı açtım ve içeri girdim.
-Myawww Myawww - Ladynin sesini duyudum.
Beni görür görmez üzerime atladı ve yaladı. Onu kendimden uzaklaşdırdım ve ikinci kata lavaboya elimi yıkamaya gitdim. Elimi yıkadıkdan sonra lavabonun yanındakı odama girdim. Sağ köşedeki dolapıma doğru ilerledim. Dolapın kapağını açtım ve kendime rahat kıyafet bakmaya başladım. Ve sonunda aradığımı buldum. Hello Kittyli pijamalarımı ve terliğimi aldım. Kiyafetlerimi değiştim ve boz saçlarımı lastik tokayla dağınık topuz yaptım. Boz bir tutam aşağı sarktı ve ben de onu kulağımın arkasına sıkıştırdım. Aşağı kata oturma odasın indim. Oturma odasında büyük bir televizyon vardı. Televizyonu açtım ve dizi izlemeyi başladım. İzlediyim dizi netfilixde stranger things-di. Bir anda ses duymaya başladım. Önce sesin nereden geldiğini anlayamadim. Sağa baktım ve ne görsem iyi.
-Purrrr purrrrr - kıkırdadım. Lady dibimde kıvrılmış uyumaya çalışıyordu. Onu bir azcık sevdim ve alnına öpücük kondurdum. O uykuya daldı. En iyi yanıysa hem beni sıcak tutuyor olması hem de duymadığı için dizinin sesini sonuna kadar artıra bilmemdi.
Sabah uyandığımda kanepede uyuduğumu fark ettim. Hızlıca saate baktım. Olamaz! 7:49 du ve benim 8:00 de kafede olmam gerekiyordu. Geç kalıyordum. Hızlıca ayağa kalktım. Kanepede uyumaktan belim uyuşmuşdu. Bunu aldırmadan üst kata çıktım ve lavaboya koştum. Kendime gele bilmek için yüzümü soğuk suyla yıkadım. Hızlıca odama koştum. Dolapımın kapağını bir çırpıda açtım. Askıdan kıyafet aldım. Altıma bir kot pantalon ve üstüme beyaz çilekli bi t-shirt aldım. Çantamı aldım ve telefonu içine koydum. Hızlıca aşağı kata, kapıya koştum ve ayakkabılarımı giydim. Anahtarları aldım ve kapıyı kitledim. Doğruca kafeye koştum. Saate baktım. 8:07 di ve benim oraya varmam 2 dakikamı alırdı. Kafeye ulaşınca içeriye hızlıca girdim ve her kes bana döndü. Mutfağa geçtim, hızlıca önlüyümu giydim ve Ailas bana yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle evlenirmisin?
RomanceArkadaşı ile küçük bir kafede çalışan kız bir gün mafyaya bulaşır. Mafya ona aşık olur